piede
|
........Leuk man, kitehigh voor de verveling, zaterdag iig weer knallen!!!!.............
|
|
|
Jurrien
|
zeker.. beetje meer wind is opzich wel mooi.. maar ik ben voor
|
|
|
piede
|
Haha, hij is al weer bijgetrokken voor zaterdag! Hele dag rond de zwanzig knaupfen!!!! Das ist jah gans toll!!! Zuidje, dus mirns hir wie kom!
|
|
|
Gertjan
|
goeie dag eem
eindelijk komen er minder duitser naar mirns en workum heb je hier op het forum weer een halve die in het duits gaat lullen.
volgens de voorspellingen is het zaterdag de hele dag regen. en het wordt maar 10 graden. dus hoe lang houden we het dan vol op mirns?
geluk
|
|
|
piede
|
je bent toch geen mietje, lang genoeg om het mi(r)nstens een uur vol te houden, ff thee van Rik (haha) te drinken en weer een uurtje te varen! Heerlijk! heb er nu al zinin! (die thee)
|
|
|
Steven
|
Ik hou het zaterdag de hele dag wel uit, ik ga nu dan toch eindelijk dingen doen die ik al heel lang had moeten doen, en nu moet niet weer iedereen gaan zeggen hoe mooi het wordt zaterdag. Anders kan ik me niet houden aan afspraken. Dus Gertjan, jij maakt mij blij.. regen en 10 graden Veel plezz guys!
|
|
|
Luko
|
komop we gaan helemaal los van't weekend die luie zweetdruppels eruit en je bent ook alweer warm en als gertjan het te koud vind nou dan bakt hij maar lekker wat vlees op de bbq aan de kant, kriijg ik ook een wat anders goed te eten dan alleen maar borrelnoten en koeken en en koude rommel. zo laters
|
|
|
Jurrien
|
hahaha! maare ik wil wel graag wind 17 knopen is nait zo veel
|
|
|
Jurrien
|
kakt steeds meer in.. ik ga men auto even maken! miss dat ik dan rond 12 uur nog ga... kheb me voertuigbeheersing ook gehaald vanmiddag :
|
|
|
jetzu
|
He gertjan, gaan we morgen nog vlammen of niet?? Ik wil wel en rick en lukk ook wel.
|
|
|
Gertjan
|
ik denk dat we morgen wel gaan om ongeveer 10.00 (dan moet je er meestal een half uurtje bij op tellen janjetze)
als ik morgen wakker word kijk ik eerst op windfinder dan op weeronline en buienradar. wanneer dat er goed uit ziet kijk ik nog even naar buiten en dan week ik wel of ik naar mirns ga.
geluk
|
|
|
piede
|
de wind is lekker met 18 knopen, de buien zijn na half elf weg op buienradar. Dus geen gezeik, we gaan gewoon die kant op! Bel me nou maar, want ik zit te popelen! Heb alleen geen thermosfles
|
|
|
Airlust
|
Nou morgen kan niet meer stuk met 29 knopen dat mag van mij nog wel een beetje inkakken. Doei
|
|
|
Jurrien
|
hahaha jah idd is wel een beetje veel! ik blijf thuis vandaag.. de auto net ingesmeerd met soort naar benzine ruikend spul.. straks weer droge voeten hoop ik
|
|
|
Luko
|
he luitjes rick en ik hebben nog ff een prof zondagmiddag sessie gehad. echt ff beulen op het zuidlaardermeer. we hebben ben ding dong beng wel gemist. verder alles weer toppie afgelopen
laterz
|
|
|
Steven
|
Leuk man!
|
|
|
Gertjan
|
vraag me inmiddels wel af waar Ben rondhangt het is hier namelijk zo rustig op het forum.
- Zijn er misschien weer aanslagen geweest in Egypte?
- Of hij is midden in de rode zee verdronken omdat hij zijn kite nog niet kon herstarten?
- En het kan nog zo zijn dat het vliegtuig zijn grote hoeveelheid bagage niet mee terug wil nemen (5 kites 3 boards enz)
|
|
|
jetzu
|
He gertjan, Je moet dat ene filmpje van ruben lenten echt ff kijken die stormsjees. Dat jong springt bijna net zo hoog als ik. mzzl
|
|
|
Gertjan
|
droooom drooooom wakker worden jetzu.
|
|
|
big_ben_lair
|
Moi,
ik ben er weer, niet verdronken, niet achter gelaten op het vliegveld en niet omgekomen bij een bomaanslag! 11 dagen geen nieuws gehoord en 11 dagen zonder zorgen. heerlijke spot met een ondiep gedeelte bijna geen golfen en daar achter de diepe rodezee met golfen van een meter.
de eerste avond gelijk al gezellig wezen eten met een groep kiters. de groeten aan Brian (Denemarken), Stefie (duitsland) en Francois (Belgie/Frankrijk) het groepje waar ik veel bij was. Hugarda is een grote smerige bouwplaats met allemaal handelaars en El Gouna is een grote bouwplaats waar je rustig over straat kan.
we zijn een dag naar een eilland geweest mooi geel zandstrand, ondiep water en vlak water. wat is het mooi om de bodem van de zee te zien tijdens het kiten echt fantastish. op het eiland allemaal mooie schelpen, een lagune en 2 zeearends?
wie gaat er begin volgend jaar mee in April?????????????
Groeten Ben
|
|
|
Luko
|
hier kun je ook kiten doetje
|
|
|
piede
|
Moi,
ik ben er weer, niet verdronken, niet achter gelaten op het vliegveld en niet omgekomen bij een bomaanslag! 11 dagen geen nieuws gehoord en 11 dagen zonder zorgen. heerlijke spot met een ondiep gedeelte bijna geen golfen en daar achter de diepe rodezee met golfen van een meter.
de eerste avond gelijk al gezellig wezen eten met een groep kiters. de groeten aan Brian (Denemarken), Stefie (duitsland) en Francois (Belgie/Frankrijk) het groepje waar ik veel bij was. Hugarda is een grote smerige bouwplaats met allemaal handelaars en El Gouna is een grote bouwplaats waar je rustig over straat kan.
we zijn een dag naar een eilland geweest mooi geel zandstrand, ondiep water en vlak water. wat is het mooi om de bodem van de zee te zien tijdens het kiten echt fantastish. op het eiland allemaal mooie schelpen, een lagune en 2 zeearends?
wie gaat er begin volgend jaar mee in April?????????????
Groeten Ben
Hee klinkt goed man, maar je ging er toch heen om te kiten? Kun je nu al een beetje varen en hoogte lopen? En hoe bevallen de kites? Elke dag wind gehad? Greetz Ps. Smerige bouwplaatsen??
|
|
|
jetzu
|
He gaan we zaterdag nog vlammen op mirns? Ziet er wel mooi uit op windfinder. mzzl
|
|
|
Steven
|
Vlammen? is good, ik ben erbij. Maar ik ben opzich wel gintereseerd in een paar weken El Gouna, SCHELPEN ZOEKEN!
|
|
|