Jacobus
|
Oooohhh was dat het. Je was dus wel overpowerd in de vlagen op het laatst Wat maakt het allemaal uit, was weer lekkere dikke wind!
|
|
|
Luko
|
Zo deze dag maakt die afgelopen weken weer helemaal goed. Wat een mooie dag vandaag, veel groningers vandaag en weinig duitsers. Was goed te doen vandaag met de drukte. Eindelijk weer eens 5 uur gekite en naar de kant moeten omdat je omvalt van de honger en de dorst.
Er is vandaag eindelijk gecontroleerd in het natuurgebied bij workum omdat er weer allemaal surfer bezig waren. Aanpakken die surfers!
Hoe was Korn. Ben
Korn was de bom! Ben was op het laatst overpowerd met zijn nieuwe 10. Ik was eerder het water al af omdat ik gesloopt was. Zo deze dag maakt die afgelopen weken weer helemaal goed. Wat een mooie dag vandaag, veel groningers vandaag en weinig duitsers. Was goed te doen vandaag met de drukte. Eindelijk weer eens 5 uur gekite en naar de kant moeten omdat je omvalt van de honger en de dorst.
Er is vandaag eindelijk gecontroleerd in het natuurgebied bij workum omdat er weer allemaal surfer bezig waren. Aanpakken die surfers!
Hoe was Korn. Ben
Korn was de bom! Ben was op het laatst overpowerd met zijn nieuwe 10. Ik was eerder het water al af omdat ik gesloopt was. moet je dat ding toch beter leren temmen
|
|
|
Jurrien
|
gaat er nog iemand naar termunten ofzo? vanmiddag avond?
|
|
|
kiteone
|
Nog iemand naar loog ?
|
|
|
peter.
|
als je 170 euro boete wilt moet je daar naar toe gaan
|
|
|
Markku
Geen avatar
|
Was echt een top dag op Workum ! Lekker gevaren met mijn 9 fuel . Pas alleen op voor onze buren
|
|
|
Jurrien
|
Nog iemand naar loog ?
het mag nog niet hessel
|
|
|
peter.
|
nog 3,5 week:p dan gaan we weer los
|
|
|
kiteone
|
nog 3.5 week tjonge jonge jonge jonge tjonge jonge jonge jonge, rambo en rambo, hehe Zal me auto wassen want die zit weer vol met die ranzige vogel schijt.
|
|
|
Jacobus
|
Was echt een top dag op Workum ! Lekker gevaren met mijn 9 fuel . Pas alleen op voor onze buren Amen! Was idd een leuke dag, later werd de wind iets minder en constanter en kon ik wat anders doen dan alleen maar hooooooog springen (grinnik_kitesmiley).
|
|
|
zarda
|
Was echt een top dag op Workum ! Lekker gevaren met mijn 9 fuel . Pas alleen op voor onze buren Amen! Was idd een leuke dag, later werd de wind iets minder en constanter en kon ik wat anders doen dan alleen maar hooooooog springen (grinnik_kitesmiley). was jij met een raven3 10?
|
|
|
piede
|
Wie morgen kiten? En waar? Wou het wel ff op het zuidlaardermeer proberen. (ZW) lekker dichtbij enzo...
|
|
|
CeesV
|
Wie morgen kiten? En waar? Wou het wel ff op het zuidlaardermeer proberen. (ZW) lekker dichtbij enzo...
piede,, denk je niet dat ie wel erug west word? met west zijn weinig plekken zo niks al shet zuidlaardermeer volgens mij....
|
|
|
Jacobus
|
Was echt een top dag op Workum ! Lekker gevaren met mijn 9 fuel . Pas alleen op voor onze buren Amen! Was idd een leuke dag, later werd de wind iets minder en constanter en kon ik wat anders doen dan alleen maar hooooooog springen (grinnik_kitesmiley). was jij met een raven3 10? Bijna, de Raven3 9m2.
|
|
|
kitewouter
|
vrijdag zaterdag en zondag workum maar weer!
|
|
|
Jurrien
|
jah ik ben er zaterdag ook wel bij...
martin wou ook wel kiten
|
|
|
Steven
|
ik opzich zaterdag ook wel, alleen doe ook ff mee aan de board test gedoe..!
|
|
|
Jurrien
|
is dat zaterdag?
|
|
|
Jacobus
|
ik opzich zaterdag ook wel, alleen doe ook ff mee aan de board test gedoe..!
Maar dat is 's avonds vanaf 18.00h, kan eerst toch wel naar Workum om te kiten? Ik ga zaterdag nog wel kiten voordat ik richting gruningen rij.
|
|
|
kitewouter
|
boardtestdag is idd zaterdag.. weer gezellig met partybeats van Gofast.. en bodyglove en en en.. gewoon goed geregeld dacht ik zo;)
|
|
|
Jurrien
|
ik ga niet... kga lekker kiten... liefst zo lang mogelijk
|
|
|
Gertjan
|
Zaterdag wind genoeg als we hier in Bedum weer een beetje fit zijn na 6 pak zakdoeken dan gaan we Zaterdag ook weer los.
Workum of Mirns?
|
|
|
Jurrien
|
waar het het rustigste is zonder duitsers.. mooiste wind en golven
|
|
|
big_ben_lair
|
zaterdag ook ff kiten weg van de duitsers en daarna boardjes testen kornwerd dan maar weer?
|
|
|