Gertjan
|
het waait nu 17-18 knopen op lauwersoog, Peter is er al maar ik kan vanavond niet.
geluk
|
|
|
CeesV
|
morgen 20 knopen volgens windfinder
|
|
|
Jimmy
|
Ik ga wel naar Lauwersoog vandaag.Wie gaat er nog meer?
|
|
|
Taco.
|
Ik ga waarschijnlijk vanmiddag ook
|
|
|
piede
|
Ik werd vanmorgen wakker met het heerlijke gevoel dat het leed van gisteravond helemaal goed gemaakt wordt vanavond..... Ik neem mn 7 ook mee, u never know met voorspellingen van 6 Bft!
|
|
|
Jurrien
|
ik heb ook nog wel even zin... kan ik met iemand mee tuffen? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
piede
|
Ik heb al met Marku afgesproken, sorry
|
|
|
Taco.
|
ik ga rond uur of 4, bel maar even jurrien!
|
|
|
Jurrien
|
i cant reach you...:S
|
|
|
Gertjan
|
zo Jurrien, Taco en Jaap jullie hebben echt wat gemist op het wad. Lekker varen met de 6m raven, wel even wennen van bow naar C kite. Beetje vlagerig maar was zeker te doen.
Zaterdag of Zondag Mirns of Workum?
|
|
|
CeesV
|
zo jongens, ik ben kapot... dat kan ik jullie wel vertellen! "t was heerlijk!
|
|
|
Taco.
|
zo Jurrien, Taco en Jaap jullie hebben echt wat gemist op het wad. Lekker varen met de 6m raven, wel even wennen van bow naar C kite. Beetje vlagerig maar was zeker te doen.
daar was ik al bang voor, ik kon helaas niet s'avonds. op het meer was het me echt te gortig dikke vlagen en gigaklotsen. Sessie op het wad komt wel weer...
|
|
|
Jurrien
|
hoe laat waren jullie er dan? het was idd klote op het meer... dus zijn maar weer pleite gegaan..
|
|
|
big_ben_lair
|
was een tijdje later al een stuk beter te doen op het meer, toen het droog werd was het al wet beter met de vlagen, ik had niet veel depower over op de 10 gister (tong_kitesmiley)
|
|
|
Taco.
|
Wat wordt het dit weekend? Korn een optie om zeker te zijn van wat meer wind? of is ZW niet handig dan?
|
|
|
big_ben_lair
|
ga maar weer eens kijken op workum!, laters!!!!!!
|
|
|
Gertjan
|
En hoe was workum vandaag? Jetzu Luko en ik zijn naar Lauwersoog geweest, lekker vlak water met westerwind kracht 4. Lekker gekite met 3 groene rhino`s op het wad.
Morgenvroeg nog naar Lauwersoog of Workum?
|
|
|
Taco.
|
Gertjan, ja met die maten en vlak water kan het net. Ik hoop morgen op een ochtendsessie in Workum
|
|
|
Bolke007
Geen avatar
|
Nog mensen die morgenvroeg naar lauwersoog gaan, zo het nu lijkt probeer ik er morgen om 09.30 te zijn..........
|
|
|
Gj
|
Vanochtend was het lekker op workie, smiddags werd die minder net toen ben en ik de auto gingen halen waaide die een goede 4.. 15 knopen ongeveer.
|
|
|
peter.
|
Nog mensen die morgenvroeg naar lauwersoog gaan, zo het nu lijkt probeer ik er morgen om 09.30 te zijn.......... ik denk dat ik morgen vroeg er ook nog wel effe ben lattttttttterzzzzzz
|
|
|
Taco.
|
Ik vertrek richting ijsselmeer! Wie gaat waarheen? Anders even bellen!
|
|
|
Luko
|
Gertjan, ja met die maten en vlak water kan het net. Ik hoop morgen op een ochtendsessie in Workum
dat NET viel wel een beetje mee hoor ik kon met 2maatjes groter ook al.
|
|
|
Lude
|
Hmmm ik zit in twijffel of ik naar workum ga, Dan moet het weer toch wel bijtrekken..
|
|
|