Jordi_1990
|
klinkt goed, alhoewel ik toch niet mag testen als beginner haha (gelukkig heb ik eigen spullen)
|
|
|
jetzu
|
Opzich wil ik ook wel naar Dakhla. Alleen weet ik pas in januari of ik kan.
|
|
|
big_ben_lair
|
ff kijken naar antwerpen daar vliegen ze aardig goedkoop op cassablanca!
|
|
|
|
Gj
|
heuj Gezinus. ook een tijd niet gesproken hoe ist .? wanneer weer knaln. al nieuw materiaal?
|
|
|
gezinus
Geen avatar
|
hier alles ok ben nog op zoek naar nieuw materiaal jij dan? moet een beetje warmer worden het is mij nu te koud
|
|
|
Steven
|
Jo Gezinus! Ik heb nog een Fuel 7m² '06 en een Fuel 9m² '05 voor je, sluit mooi aan bij 13m². Verder ook nog 666 '07 boardje.
|
|
|
|
piede
|
Wie vrijdag? Tgaat waaien en ik ben vrij!
|
|
|
Jordi_1990
|
als er iemand rijd en ik mag mee wil ik wel haha
|
|
|
jetzu
|
Ik heb opzich wel zin. Laat het je morgen wel even weten.
|
|
|
|
jetzu
|
Ik had het tegen piede
|
|
|
Jordi_1990
|
aha, achja als je een plaatsje over hebt...?
|
|
|
Steven
|
Steven
ik zoek fuel '07 9m² en 13m²
Och, menr. moet weer het nieuwste van het nieuwste.... ik dacht jij old skool was?!
|
|
|
|
jetzu
|
Steven
ik zoek fuel '07 9m² en 13m²
Och, menr. moet weer het nieuwste van het nieuwste.... ik dacht jij old skool was?! Van jou dacht ik hetzelfde...
|
|
|
Jimmy
|
Ik kom zondag wel ff naar Worky. Wat een vette boardjes trouwens van Chock. Ben benieuwd hoe die dingen varen vooral die Carbon Skull en de Shooter. Wat zijn de prijzen van die boardjes?
|
|
|
peter.
|
ik wil echt de radical boy zondag ochtend nog snel effe testen:) voor dat ik naar werk moet:(
tot zondag!!!
|
|
|
big_ben_lair
|
RE: Omgeving groningen Dakhla, waar gaan we kiten?
|
|
|
Gertjan
|
RE: Omgeving groningen Dakhla, waar gaan we kiten?
Zo Ben de Dakhla droom laat je nog niet helemaal los he. Hoe is de stand van zaken, wie gaan er allemaal naar Dakhla? JaapD, Jacobus en vriendin, Peter moet nog bespreken.....
|
|
|
jetzu
|
Wie gaan er zondag allemaal naar workum? Hopen dat de voorspellingen zo blijven voor zondag.
|
|
|
Gj
|
Wouter heeft nog een 13m 07 te koop woont in Veendam.. moet je ff op marktplaatst kijken inclusief met bar volgens mij. maar je moet gewoon 4 lijns vliegen is het beste !
en zondag wordt het niet koud en zaterdag ook niet !
|
|
|
Jacobus
|
Wie gaan er zondag allemaal naar workum? Hopen dat de voorspellingen zo blijven voor zondag. IK! Waarschijnlijk..... Moet eerst vervanging regelen voor mijn dienst....
|
|
|