gezinus
Geen avatar
|
zaterdag sinterklaas feest van het werk zondag kom ik mischien wel ff langs ben zijn shit ff bekijken.
|
|
|
gezinus
Geen avatar
|
RE: Omgeving groningen Dakhla, waar gaan we kiten?
ga je ook heen?
|
|
|
peter.
|
gertjan wel effe bellen voor julllie gaan boeken mischein dat ik tegelijk boek voor een weekje:)
|
|
|
jetzu
|
Jetzu kan ik met je mee rijden zondag?Ik had je al een smsje gestuurd, maar nog niks weer gehoord.
Even kijken of rick ook gaat. Anders kan het wel.
|
|
|
kitewouter
|
wie gata er zondag naar workum? ik wilw el ff tjekken.. nog ff seizoen afsluiten.. al 6 week niet gevaren door KOU! mietje ben ik;)
|
|
|
big_ben_lair
|
jo wouter! zondag moet je langs komen kite!
gezinus, ik ga niet naat dahkla begin volgend jaar. mischien een last minutje ergens heen 2 weekjes voor 4 a 500 eu
|
|
|
Jordi_1990
|
net als wouter hier de oproep voor vervoer naar workum (zondag)
|
|
|
Jacobus
|
jo wouter! zondag moet je langs komen kite!
gezinus, ik ga niet naat dahkla begin volgend jaar. mischien een last minutje ergens heen 2 weekjes voor 4 a 500 eu
Dat wordt dan centreparcs Zeeland voor die prijs!
|
|
|
Jacobus
|
IK BEN ER ZONDAG OOK BIJ!!!!!! Eindelijk weer eens knallen, is ook alweer 4 weken geleden....
|
|
|
kitewouter
|
net als wouter hier de oproep voor vervoer naar workum (zondag)
net als wouter? heb niet echt een vervoersprobleem met een vw transporter en een oldtimertje.. ik kom er wel.. kan wel wat mee.. ff mailen/pb-en! jaaa Ben.. ik zorg ervoor dat ik er ben.. ben.. ben.. uh.. juist! tot zondag!
|
|
|
Steven
|
Oke, zondag.. kiten. We get the picture. Maar morgen? Zon laat zich wel wat meer zien dan zondag.. Alleen de wind.. trekt wel aan.
|
|
|
Steven
|
Sitting, waiting, wishing...
|
|
|
Gj
|
Ben en ik gaan morgen ook !
|
|
|
big_ben_lair
|
der gaan morgen zeker nog wel meer
volgens mij zijn er weer 2 a 3 auto's vol uit het noorden!
|
|
|
Benjooh
|
Patrick en ik zijn dr ook (eindelijk ) weer es bij
|
|
|
patricks
|
Patrick en ik zijn dr ook (eindelijk ) weer es bij Haha, Zie jullie morgen!
|
|
|
Jordi_1990
|
sorry wouter, verkeerd gelezen haha. mag ik mee in de vw?
|
|
|
piede
|
Tot nu toe komt er niks in de plaats van de Helix want ik krijg geen reacties.
Maar anders misschien een eclipse thruster als ie hier te koop is of een pulse2 als ie niet te duur is. Of een rhino7 als iemand mij kan verzekeren dat ik er geen bladder problemen mee krijg.
Maar in ieder geval een 16. Die 14 heeft wel een range van 10-25 maar onder de 15 heb je liever een grotere kite voor maximale power en boven de 18 heb je liever een kleinere kite voor meer snelheid.
Je kunt hem altijd nog op de duitse ebay zetten en een gokje wagen; http://cgi.ebay.de/NAISH-HELIX-Kite-9-0_W0QQitemZ120187566820QQcmdZViewItem?hash=item120187566820
|
|
|
|
Jordi_1990
|
oke dan! ik heb er alvast zin in! ik woon in zuidlaren, dat is een kleine omweg? (ik dacht dat jij in veendam woont...) in ieder geval, ik heb je op msn toegevoegd en ik wacht de mail af!
greetz
|
|
|
Gertjan
|
He Steven zet je even een luide sms toon op. Dan sms ik vannacht ook wel even om een uur of 3.00.
|
|
|
Jordi_1990
|
iemand een 8 meter oid. te leen? volgens mij wordt het anders wel heeeel erg heftig met een 12 voor mij (55kg)
|
|
|
Jacobus
|
iemand een 8 meter oid. te leen? volgens mij wordt het anders wel heeeel erg heftig met een 12 voor mij (55kg)
De 12 zou ik met mijn 100kg morgen niet eens aan denken... Niet aan beginnen dus. Zijn morgen genoeg kites om te testen.
|
|
|
Jordi_1990
|
oek gaan we dat doen, was ik al bang voor haha
|
|
|