shannon18
Gast
|
grote bek wel, compenseert t weer een beetje
|
|
|
Geronimo79
|
Do we have a bidder? going once going twice ...
|
|
|
|
Gertjan
|
goh.. wat verbazingwekkend.
ik zit er trouwens over te denken de bandit f-one 7.5 m en t boardje f-one fluid 138x38. Nu zei benjooh dat ik misschien beter een grotere kite en een kleiner boardje kon kopen als ik er ook als gevorderde mee wil blijven varen. Nu ben ik 58kg en 1.67m, wat vinden jullie? (of is dit nu heel erg offtopic )Als je 1 kite wil dan is de 7.5 wel een mooie maat in combinatie met dat board. Wil je later 2 kites dan kan je mischien beter een 9 en 6.5m nemen. En een f-one trax 135x37 is mischien iets duurder maar vaart echt super. (heb hem zelf ook) kan je echt lang doorvaren, en vaart nog eerder.
|
|
|
peter.
|
denk zelf de set die je wilt erg leuk is kun je er later nog een 11 bij kopen
groetjesssssssssssss
|
|
|
|
Gj
|
TJa, je kan het beste een Bow kopen, daar heb je het meeste inzet bereik mee en kun je lang mee doorvaren.. misschien bandit? Misschieen Warootje? Misschien een Starkite? kijk voor boards andres even op www.kitekopen.nl
|
|
|
piede
|
vorige week maandag was er toch ook gefilmt? was ook mooi dagje, waar is die tape!
|
|
|
jetzu
|
TJa, je kan het beste een Bow kopen, daar heb je het meeste inzet bereik mee en kun je lang mee doorvaren.. misschien bandit? Misschieen Warootje? Misschien een Starkite? kijk voor boards andres even op www.kitekopen.nl Ja of kijk even op kitepro.nl.
|
|
|
|
jetzu
|
Bij kitepro hebben ze ook nog goede service.
|
|
|
Jordi_1990
|
Dinsdag wind! (zoals het nu lijkt) iemand nog een plaatsje vrij? ik betaal natuurlijk mee in de benzinekosten en kan ook wel naar groningen cs komen.
greetz
|
|
|
Gj
|
Jeroen je was toch een en al Waroo? waroo is de bomb er bestaat niets beters?
|
|
|
Geronimo79
|
is ook het beste.. vind het tot nu toe nog steeds de fijnste kites.
|
|
|
CeesV
|
is ook het beste.. vind het tot nu toe nog steeds de fijnste kites. duidelijk gevalletje van nog nooit een vegas geprobeerd!
|
|
|
Gertjan
|
Of een Raven3. Waroo is allemaal leuk en aardig als het lekker waait en dan in de golven. Maar met vlak water gaat er niets boven een Raven3. Als nu iedereen z`n kite de beste vind zitten we zo op 400 pagina`s.
|
|
|
Geronimo79
|
of je neemt et serieus.
komen binnenkort andere kites en dan zijn die weer de beste. kom op we vinden altijd onze eigen kites de beste anders zou je die niet kopen. of geld gemier natuurlijk.
|
|
|
shannon18
Gast
|
denk zelf de set die je wilt erg leuk is kun je er later nog een 11 bij kopen
groetjesssssssssssss
uhmz, ik vlieg dan weg denk ik??? edit: tnx voor alle reacties! Niet dat ik nu veel zekerder ben van m'n zaak, wat zijn er veel soorten zeg! 't duizelt me
|
|
|
Benjooh
|
kom op we vinden altijd onze eigen kites de beste anders zou je die niet kopen. Jeroen je vindt je kite pas het lekkerst als je hem al een tijd geleden gekocht hebt dus die opmerking slaat natuurlijk nergens op edit: tnx voor alle reacties! Niet dat ik nu veel zekerder ben van m'n zaak, wat zijn er veel soorten zeg! 't duizelt me Heb anders nog wel een paar matrassen liggen Oja een 11 Bandit is veel te groot voor jou, voor mij is hij al groot zat en ik ben een kleine 20kg zwaarder Maarja voor 1 Bandit is 7,5 idd toch wel de beste, voor 2 een 6,5 en een 9 zoals Gertjan ook al zei.
|
|
|
Lude
|
Wat een kleine maatjes allemaal... groot is goed!!!
|
|
|
CeesV
|
Wat een kleine maatjes allemaal... groot is goed!!!
precies... ik wou dat ik als grootste maat 9 of 11 kon hebben... ik heb lekker 16
|
|
|
Lude
|
Idd, ik heb dan 13 waroo nu als grootste.. daarvoor ook 17 Wat zijn de plannen voor de komende dagen?
|
|
|
Jimmy
|
Mijn grootste maat is een 11. Ik ga alleen kiten als het echt waait ! Anders hoeft het van mij niet.
|
|
|
spoelie
Geen avatar
|
Gaan er nog mensen morgenochtend/middag naar Lauwersoog?
|
|
|