CeesV
|
ik ga maandag sowieso! Jimmy rijdt mee heb nog 1 - 2 plekkie s over.. !
ik moet me maandag om 16.00 uur melden in de 'Appel', enig idee waar dat is? zal wel op 't zernike zijn... jullie zijn vast zo vroeg nog niet terug of wel?
|
|
|
Jelke
|
Cees, ga je dinsdag en woensdag ook op introductiekamp ? want ik moet ook om 16.00 @ de appel zijn.
|
|
|
Benjooh
|
Jow, zou graag meegaan GJ Appel staat daar ergens achter de groene economietoren toch?
|
|
|
CeesV
|
Cees, ga je dinsdag en woensdag ook op introductiekamp ? want ik moet ook om 16.00 @ de appel zijn.
zou zomaar kunnen! ik ga naar borger :S wat ga je doen? ik international business and languages! ik ga zo ff op de lijs met namen kijken of jij er ook op staat... zou wel geinig zijn natuurlijk
|
|
|
Gj
|
hoelaat gaan we morgen!?
|
|
|
shannon18
Gast
|
ik ben morgen om vijf uur klaar met college, gaat er nog iemand kiten dan? xiez shannon
|
|
|
Jelke
|
zou zomaar kunnen! ik ga naar borger :S
haha zie je dinsdag zo ie zo in Borger Ik ga small business & retail management maar is op het zelfde instituut als jou dus zie je morgen denk ik ook wel @ de appel
|
|
|
Gj
|
mirns of workum morgen en hoelaat uurtje of 9 vertrekken.nl?
|
|
|
jaapd
|
Ik ga morgen ook die kant uit, wel iets later.
Post je nog even of het Mirns of Workum wordt?
Dinsdag of woensdag ga ik naar die Naish test bij strand Horst. Ik heb nog een plek vrij in de auto.
|
|
|
Gj
|
ik krijg deze week torch 09te testen, ik weet nog niet ik denk dat het Mirns wordt aangezien zuidwest daar iets lekkerder is.
|
|
|
Bram Wilbrink
|
dinsdag nog mensen kiten? ik wil mijn 8m2 testen
|
|
|
|
Steven
|
Wanneer iemand nog een persoon weet die interesse heeft voor een complete kiteset, ik heb één!
|
|
|
Benjooh
|
Heerlijk gevaren vandaag! Backroll gaat nu ook toppie! Ook nog ff een P4 in handen gehad, denk je dat een Bandit al hangtime heeft ... (Ps Jaap ik mis de foto's van mij een beetje )
|
|
|
Gertjan
|
dinsdag nog mensen kiten? ik wil mijn 8m2 testen
Heb je een Raven3 gekocht Bram? Dan wil ik die ook heeeel graag eens testen met windkracht 6.
|
|
|
Steven
|
Morgen Zuidlaardermeer, even de nieuwe Havoc testen.
|
|
|
Jimmy
|
Lekker dagje gister . Soms net wat te weinig met de 7M. . Leuke foto's trouwens Jaap
|
|
|
Walt0r
|
iemand zlm rond 17.00 uur?
|
|
|
Jimmy
|
Nee, is me te vlagerig :'(
|
|
|
Lude
|
Morgen middag nog mensen naar lauwersoog?
|
|
|
Bolke007
Geen avatar
|
Morgen middag nog mensen naar lauwersoog?
Ja ik, vanaf hoelaat ben je er?
|
|
|
Lude
|
Weet ik nog niet precies, ik hoop 11. Hangt er vanaf hoe laat ik een auto heb :-)
|
|
|
Bolke007
Geen avatar
|
Weet ik nog niet precies, ik hoop 11. Hangt er vanaf hoe laat ik een auto heb :-)
Ik kan er pas om 12.30 zijn...maar de hele middag staat er gelukkig water.
|
|
|
Lude
|
ik dacht dat het 12:30 pas hoog was, zie nu dat het een uurtje later is. Ik laat nog wel even weten wat t wordt. Wel dikke bak wind volgensmij!
|
|
|