Bolke007
Geen avatar
|
als de voorspelling zo blijft, ben ik er morgen ook bij....eerste even een uurtje op het meer en daarna op wad.
|
|
|
Gj
|
morgen is het om 21:54 hoog.. dus je kan alleen savonds heel even op het wad, ik denk dati k de hele dag maar ga knallen op het meer of naar secret spot met oost
|
|
|
Bolke007
Geen avatar
|
morgen is het om 21:54 hoog.. dus je kan alleen savonds heel even op het wad, ik denk dati k de hele dag maar ga knallen op het meer of naar secret spot met oost
vanaf 18.00 kun je wel varen langs de vaargeul op het wad....maar als je morgen eerder naar het meer gaat laat het dan even weten. Ik kan er rond 15.00uur zijn.
|
|
|
jaapd
|
Ik ga morgen ook, weet alleen nog niet waarheen... Misschien Delfzijl, 10:24 hoog of anders lauwersmeer.
|
|
|
Lude
|
Al om 20:00 zonsondergang jammergenoeg.
Moet morgen werken, dus hopelijk kan ik op tijd weg. Ik post nog wel even als ik het zeker weet.
Moet eigenlijk wel even, zaterdag kan ik niet... hopelijk trekt het nog wat aan voor zondag.
|
|
|
Dopperd
Geen avatar
|
Hallo....Ik ben morgen vrij en ik wil ff gaan kiten. Maar waar idd..Ik kom uit emmen en op de plaatselijke plas staat morgen te weinig woei dus moet ergens anders heen..Lauwersoog ben ik nog nooit geweest(lauwersmeer)..Bedoel je met secret spot zuidlaren? Of hebben jullie andere secret spot..haha Vanaf hoe laat gaan er mensen. Evt samen rijden?? MAzzl
|
|
|
Jimmy
|
Gaan er zaterdag nog mensen naar lauwersoog?Ik ben van de partij!
|
|
|
Gj
|
Morgen ga ik sowieso eerst lauwersmeer rond uurtje of kwart voor 2 present. Zaterdag mooi windje zag ik staan weet nog niet waar toe denk mirns.
|
|
|
Gertjan
|
Rond 18.00 Lauwersoog wad probeer ik, en zaterdag ook als er wind is.
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Ben ziekjes.. hoop zaterdag weer fit dan l oog. joo
|
|
|
Lude
|
Ik kon dus niet eerder weg :-(
Begin wel ff flink te balen dat ik morgen niet kan!
|
|
|
zjunnusun
|
Hoi, Gaan morgenvroeg nog mensen naar lauwersoog? Ik wil opt tij(d) gaan, 10:00 hoog. Heb ev. plekje in de auto over vanuit de stad.
|
|
|
Bolke007
Geen avatar
|
Ik wil er morgenochtend ook bij zijn, maar wacht eerst het weer morgenochtend nog even af...vanaf hoelaat ben je er?
|
|
|
|
keessie
|
Ik Ben,
de broer van Kees wil ook wel kiten, ik woon in de noorderstationstraat. Waar jij zjunnusun?
gr Ben 0643154377
|
|
|
zjunnusun
|
oosterpark, jaja, heb je vervoer?
nouja, ik ga nu pitten, check het forum morgenvroeg nog wel ff. Als je wil meerijden dan lees ik het wel en bel je op tijd.
|
|
|
|
|
Jimmy
|
Gaan er vanavond nog mensen naar Loog?
|
|
|
Gj
|
morgen of dinsdag nog mensen die zin hebben in een rakkie?
|
|
|
Jimmy
|
Bestel eerst maar eens een bak wind
|
|
|
Lude
|
hmm voorspelling zat weer mis vandaag...
|
|
|
|
Gj
|
wanneer was dat?
|
|
|