KappuhH
|
Vermoed dat vrijdag Workum en Mirns wel weer ijsvrij zijn. Als ik een auto kan regelen ben ik op één van beide aanwezig.
|
|
|
shannon89
Gast
|
gaat iemand zondag nog richting mirns/workum met twee vrije plekjes?
|
|
|
Benjooh
|
Wie gaan dr vrijdag of zaterdag kiten? Wind genoeg iig!
|
|
|
Jimmy
|
Ik wil vrijdag en zaterdag wel;) Moet dan alleen wel langs intersurf om nieuwe schoentjes, een cap en handschoenen.
|
|
|
skyhigh as a
|
yoyooooo!!!! morgen 12u vrij en Krizze neemt ook alweer spippermiddagje op, dus is er ook weer bij vanaf half1 helaas homespot ligt nog een laagje ijs, dus wordt em nait nog meer people die effe wil knalle morgen en waar?? wil een beetje dichtbij vanwege de tijd. is Blauwe bijv al ijsvrij?? vanwege de windrichting
|
|
|
KappuhH
|
Nog mensen die morgen gaan? Wil smorgens vroeg op Mirns zijn maar wie o wie is er dan nog meer? Heb iemand nodig die mn droogpak dicht wil zippen
|
|
|
|
KappuhH
|
Morgen ook Workum. Wie is van plan om er vroeg te zijn? Voorspellingen zijn beste voor smorgens vroeg.
|
|
|
Morres
|
Miss. dat ik jullie ook ff bezoek op Workum, maar wss Harlingen
|
|
|
Gj
|
Bikkels!
|
|
|
KappuhH
|
Als er morgen nog mensen zijn die vroeg willen varen op Workum?
|
|
|
Morres
|
crappy man, was echt waardeloos, wind is vannacht toch ingekakt, was net in sneek, waaide amper ,en regent nu NOG!
|
|
|
skyhigh as a
|
je heb helemaal gelijk morres, wind was dikke poep!!! ben blij dak dichtbij ben gegaan op blauwe. was nog wel heel eeum lachn, maar verre van tof. nog eeum een slide gemaakt over brokken ijs, da was eigelijks het enige lachene
|
|
|
KappuhH
|
Blij datk niet gegaan ben, wind was helemaal niks!
|
|
|
Benjooh
|
Inmiddels al enige zekerheid hoe het zit met het ijs @ Workum? Wil dr morgen gaan kiten!
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Wat zijn de voorspellingen voor morgen op harlingen is op de weersite's niet echt duidelijk
|
|
|
Gj
|
ik zie 4 graden tot -3 staan. veel plezier
|
|
|
Morres
|
ZZO/ZO kan niet op harlingen, Z kan nét, maar dan moet het al wel minsten kracht 5 zijn.(zie google earth waarom)
|
|
|
Luko
|
groeten
|
|
|
|
shannon89
Gast
|
als ik van 1 van jullie laiverds handschoentjes mag lenen wil ik zondag wel meetuffen
|
|
|
Benjooh
|
Vrijdag nog mensen?
|
|
|
KappuhH
|
Vrijdag nog mensen?