Mutantbasse
|
Bij gebrek aan een auto spring ik zo op de fiets ik ga even kijken op de Blauwestad heb alleen geen zin om in men uppy te staan
|
|
|
CeesV
|
Straks even een kijkje nemen bij het Zuidlaardermeer... volgens windfinder gaat het daar harder waaien dan in lauwersoog!
|
|
|
Geronimo79
|
Blauwestad met zuidwest is niet te doen.
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
Lauwersoog vandaag niet al te veel bijzonders, wel gezellig met die windloze tijd ertussen door
|
|
|
Jelke
|
Vandaag nog mensen die een poging gaan wagen op lauwersoog ? 16.00 hoog De verwachting is niet heel positief maar wie weet...
|
|
|
|
Jelke
|
Patrick, Ronald en ik gaan vmidag die kant op we zien het wel wat het word
|
|
|
Yourie
|
Zat er wel over te denken maar geloof niet dat er iets van wind staat
|
|
|
Walt0r
|
ik moet ook nog eerst ff zien, hopelijk komt er wat
|
|
|
Walt0r
|
waar blijft de wind nou....
|
|
|
The Flow
Geen avatar
|
Ik heb net alle spullen gekocht en ben klaar om te beginnen met kiten. Hoop komende week ergens nog een lesje te kunnen scoren om vervolgens in de buurt los te gaan. Vandaag wordt niets zo te zien, wellicht later deze week.. Laten we hopen..
|
|
|
Geronimo79
|
Zomers zuigen kwa wind. 3 a 4 week wachten voor een zuchtje wind gebeurd geregeld. Uiteraard is thermiek bij lauwersoog wel redelijk vaak te doen. Maar je moet geluk hebben. en welkom
|
|
|
The Flow
Geen avatar
|
Zijn er hier nog meer beginners uit Groningen? Ben op zoek naar mensen om samen het varen te onder de knie te krijgen...
|
|
|
Thijs88
Geen avatar
|
genoeg beginners zoals ik hoop deze week nog te kunnen kiten, anders ga ik naar texel!
|
|
|
Gj
|
|
|
|
Jimmy
|
Anders ga je je eigen website hier even promoten
|
|
|
Gertjan
|
nog steeds geen wind,
morgen middag dan maar, wie nog meer op lauwersoog.
|
|
|
DavidJ
Geen avatar
|
Ik kom na werk die kant op.. alleen nog geen idee hoe laat ik vrij ben
|
|
|
martimor
|
morgen denk ik even naar muntje. denk dat ik er tegen een uur of 15.00 ben. moet om 18.00 weer weg.
het is om 19.08 hoog
|
|
|
keessie
|
Ik ga morgen op Lauwersoog knallen wanneer het lekker waait. Vanaf een uur of half 4. Maar ik ga niet voor niets rijden, want oranje speelt ook....
|
|
|
Steven
|
Hey Gasten, waar is iedereen de afgelopen dagen/weken?! Het waait van de planeten op Loog en wij staan te varen met hooguit 5 mensen! Dus, even een memo naar iedereen... vanmiddag is het top op het wad. Op dit moment al 16-21 kn.
See ya
|
|
|
peter.
|
hey als er vanmiddag nog steeds meer dan 14 knopen staat rij ik ook die kant uit! hoe laat zijn jullie er?
latttterss
|
|
|
patricks
|
Vanmiddag ook loog!:D
|
|
|
keessie
|