Erik de Berik
|
Maar weer ingeschreven ,je weet maar nooit :
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
Idd, ik heb het ook ff gedaan. Maar ik denk dat enkel belgen (hangloose_kitesmiley)kunnen winnnen greetz
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
als er nou zoveel mogelijk kitesurfers meedoen, is de kans kleiner dat een onervaren iemand er mee aan de haal gaat. o ja de antwoorden wie weet ze al?
|
|
|
boardfreak
Geen avatar
|
eeuuuuuuuhhhhh davidov, dat denk ik niet, mis net enkel nederlanders kunnen hier winnen dan want dit gaat over de nederlandse q-music, die is ontstaan naar belgisch model, identiek hetzelfde. ma we kunnen proberen he en hopen dat q bij ons ook zo'n actie gaat doen.
|
|
|
|
Joris
|
hm antwoorden iemand?
|
|
|
Joren
|
hm antwoorden iemand?
Jahaaa... het is een wedstrijd he search for yourself. Ik vind het trouwens ook wel een beetje onverantwoord om iemand zomaar een kiteset te geven, ik hoop dat ze er toch wel énige uitleg bij geven? Er wordt hier door velen hun best gedaan om het kitesurfen zo veilig mogelijk te maken, en dan geeft een of ander radiostation zomaar kitesets weg aan mensen die niet eens weten dat kitesurfen op zee gebeurt in plaats van op het land!
|
|
|
® € M © 0
|
waar kan je het invullen het antwoord?
|
|
|
Hooked Cabarete
|
Tuurlijk, Geef een kiteset mee en mensen kunnen lekker gaan kitesurfen. Hoop ik toch niet dat ik ze tegen kom...
Misschien is het handig om ook een cursus er bij te geven!?
|
|
|
Kevin
|
@Hooked Cabarete moet je ze van Q-Music opbellen en het ze effe vertellen of je mailt ze effe mzzl Kèvin vind het zelf ook wel dom en onverantwoord maarja ik win toch (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
Er staat : ga MET Qmusic kitesurfen. Dus neem aan dat er les bij zit. Zij zullen echt niet zo maar een set meegeven, van zoek het maar uit. Lijkt me sterk.
|
|
|
Patrick..!
|
Er staat : ga MET Qmusic kitesurfen. Dus neem aan dat er les bij zit. Zij zullen echt niet zo maar een set meegeven, van zoek het maar uit. Lijkt me sterk.
WIN: Een exclusieve 9 daagse reis naar de Dominicaanse Republiek op basis van All Inclusive. Daarnaast krijg je een complete kite set mee! Je kan dus direct het water op! Naast de hoofdprijs geven we nog 2 losse kite sets weg! Even door lezen volgende keer :
|
|
|
eelke
|
en de antwoorden???
iemand?
|
|
|
Le Coq
Gast
|
hm antwoorden iemand?
en de antwoorden???
iemand?
De vragen al doorgelezen?? Kan het nog simpeler?? En dan ook nog om de antwoorden vragen??? Leuk geprobeerd....
|
|
|
ErikB
|
Beantwoord de volgende twee vragen:
Prijsvraag Qmusic Antwoorden:
Hoeveel All Inclusive accomodaties biedt NBBS Reizen op de Dominicaanse Republiek aan? Antwoord: 4
Noem 3 kite surf bestemmingen in de Carribbean? Antwoord: Mauritius ,Maladiven ,Mexico
Nou makkelijker kunnen we het niet maken toch. (hangloose_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Joren
|
Hm je had het eigenlijk niet moeten voorzeggen... Maargoed, wat gebeurt is is gebeurt...
|
|
|
Psychotic
|
Beantwoord de volgende twee vragen:
Prijsvraag Qmusic Antwoorden:
Hoeveel All Inclusive accomodaties biedt NBBS Reizen op de Dominicaanse Republiek aan? Antwoord: 4
Noem 3 kite surf bestemmingen in de Carribbean? Antwoord: Mauritius ,Maladiven ,Mexico
Nou makkelijker kunnen we het niet maken toch. (hangloose_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
ben het niet met alle antwoorden eens, maargoed
|
|
|
|
|
|
Mak
|
goeje antwoorden man ik ga winnen !!!
|
|
|
wantjeweet
Gast
|
Nou jonges ik begin iig al met inpakken..
|
|
|
Patrick..!
|
Volgens mij heb ik zo Kiteset gewonnen Antwoorde kunne goed en fout zijn (tong_kitesmiley) Wie weet wanneer de uitslag komt?
|
|
|
maarten.v.a
Geen avatar
|
@ Patrick: Hoe kan jij weten dat je een kiteset hebt gewonnen terwijl je niet weet wanneer de uitslag is?
|
|
|