rene!
|
zeker weten de fuel!
|
|
|
hagaer
|
hangt er vanaf hoe ver je wilt gaan rhino kun je ook lopen alleen veel brutaler en is daar nie voor gemaakt, je gaat harder op je gezicht gaan als het eens mislukt ss fuel is daarvoor ontworpen nu toch al bijna 7 jaar lang de rhino bestaat al ongeveer even lang alleen is hij zoals ik al zij gemaakt voor freestyle en hangtime de fuel voor freestyle en wake style mss ook wel de beter kite voor in de golven
|
|
|
|
mike88
Geen avatar
|
Ok ik denk dat ik maar de fuel neemt, maar hoe staat de low and van de fuel tegen over de rhino? Kan ik beter voor een 7,11,15 of voor een 9,13 meter gaan?
|
|
|
Stanley
|
Als geld geen rol speelt 7,11 en 15.
De 7 en 11 met de 17"en de 15 met de 20"bar toppie. Zijn nu wel lekker in de aanbieding als je goed shopt heb je ze nu alle 3 voor rond de 1500 euris
|
|
|
edwin88
|
Stanley KA zou je mij even een shop kunnen door mailen waar ik ze voor dat geld kan krijgen?, alvast bedankt
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
Ik heb nu 4 / 5 keer met mn fuel '06 15 gekite. Springen is zoooo makkelijk en depower rules. Lowend is wat minder dan ik gehoopt had, maar is wel voldoende. Hij stuurt en vliegt echt snel voor een 15. Ik kan alleen niks zeggen over de Rhino. Deze zaterdag gewoon gevaren met mn 15, was wel bikkelen soms, maar had nog depower over en ik weeg 78 kilo. Depowered en powered echt goed alleen al door je bar heen en weer te schuiven.
|
|
|
Molliebolliie
Gast
|
ik vind zelf de Rhino niet zo lekker depoweren ... dat komt meer door de bar enz. maar ik ben ook F.One gewend die echt een mega depower heeft...zou het door kunnen komen. Verders kan ik weinig zeggen over Slingshot ...
|
|
|
abe
Gast
|
euh slingshot gemaakt voor loopen?? ben je gek ofso? die dingen daar zit een kracht in van je welste (ik vaar ze 4 lijns want 5 lijns stinkt) makkelijk loopen pff yeah right fuels zijn geen beginners kites en de rhino is veel makkelijker te handelen. ik zou nog eens goed nadenken.
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
ik zeg allemaal dit: ik heb ze alle bij getest en heb zelf de rhino6 genomen, als je de rhino 6 eenmaal kent dan is kiteloop echt te bruut en alle andere dingen
|
|
|
RH
|
ik vind zelf de Rhino niet zo lekker depoweren ... dat komt meer door de bar enz. maar ik ben ook F.One gewend die echt een mega depower heeft...zou het door kunnen komen. Verders kan ik weinig zeggen over Slingshot ...
Rhino heeft wel een mega depower door die vijfde lijn; die kite kantelt prima mits je de depowerlijn maar lang genoeg maakt (en dat kan juist weer wel met die North bar). Rhino is een echt goede kite, brute kracht met loops en qua uiterlijk natuurlijk veel strakker (wie heeft die rare strepen op die fuels nou ooit bedacht?)
|
|
|
nkb-wesley
Gast
|
Heb zelf ook rhinos maar die zwart paarse feul is echt te strak. Andere kleuren vind ik niet zo.
|
|
|
mike888
Gast
|
helaas is de 9 meter van de fuel niet meer te koop, dus zou ik voor een 7,11,15 gaan of voor een 11,13,15?
|
|
|
fransie
|
ik zou voor een rhino 05 gaan zijn veel goed koper en vind ik zelf beter als rhino 06 succes
|
|
|
ThomasC
|
Ik vaar ook nog met Rhino 5: Super stabiel en heerlijke kracht. Ook wat makkelijker voor loops dan de Rhino 6. Heerlijke kite: stabiel, je voelt hem heel goed, enorm bereik, directe pop.
|
|
|
Lex
|
Ik heb ook een rhino 05 12m² , top kite!
|
|
|
kentyman
|
ik heb rhino 05 9m, 12m en 16m, zijn super-kites! De depower van die dingen is behoorlijk goed, vooral die 9m heeft een goede high-end. Kiteloops gaan wel hard, zeker als je ze laag doet. Goed springen vergt techniek, hangtime kan beter. Het is een superstabiele kite met een relaxte bar-druk. Ik vaar zelf niet met de north bar want die north-barren zijn crap (slecht afgewerkt met overbodige plastic shite erop, dunne witte lijnen etc), ik vaar ze met een naish shift bar met een iets ingekort depower-koord.. helemaal top!
|
|
|