WIMPIII
|
Kikkuh boardje.
|
|
|
Jolien.
|
Kikkuh boardje.
t gaat natuurlijk om de kite ;-)) zien er goed uit die kites!!
|
|
|
Lex
|
nice kites, en zeeer gaaaf board (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
emieck
|
die laatste foto is echt te mooi gewoon!
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
@mitchel: wat waren de onepump klachten in 2006?? heb zelf een tornado 16, no problemo..
|
|
|
Erik de Berik
|
Iemand misschien ervaringen met de UFO en niet onbelangrijk ,de prijzen.....kan niks vinden op t net en de websites van de distributors zijn of in een onbegrijpelijkle taal of ze doen t niet.Zien er wel bruut uit die dingen ,alleen die bar met dat popnageltje is minder.300,euro compleet zou mooi zijn voor die ufo.
|
|
|
Mitchel_12000
|
Hey Danny,
In veel van de 2006 tornado's zat een produktie fout, waardoor al de one-pump slangetjes op een gegeven moment begonnen te lekken. Ik heb dat nu al met twee tornado's van de 4 die ik heb besteld. Valt overigens gewoon onder garantie.
Voor de rest top kites.
Waarschijnlijk zijn de nieuwe kites ergens in Januari te testen in Nederland.
|
|
|
paulusdekitekabouter
Gast
|
Ik heb zelf een tornado in 12m. Dit is een snelle en gewoon goede kite, die ik in een bulk gekocht heb ,compleet met carbon 5 lijns bar kosste die me 550 eu. Heel scherpe prijs dus. Ik heb geen nieuw slangetje nodig gehad, ondanks dat ik de kite tot 8 psi oppomp. doe je dit niet dan vaart ie niet lekker. Wel zit er een nieuwe strut in omdat ik met oprollen er lomp op ben gaan liggen, en daardoor het ventiel losraakte van de strut (sealedlips_kitesmiley). Hij is ook te koop voor 300 eu. compleet, want ik wil weer verse kites!
|
|
|
Pietje Puk
Gast
|
Ja, het zijn leuke kites. Maar ruim 2 maanden wachten op nieuwe struds vond ik nog wel wat te lang. Kites zijn echter wel goedkoop en redelijk degelijk gefabriceerd.
Ik zie met mijn Tornado 8 wel hier en daar wat stikjes los gaan, maar voor 500 pleurie mag ik natuurlijk niet klagen.
|
|
|
hagaer
|
weet iemand wat de maten van de 2007 gear van sof-x worden ik zoek namelijk nog een 6-7metertje
|
|
|
Mitchel_12000
|
De rocket is er in 7 meter. Zodra ik thuis ben zal ik even de info sheets hier plaatsen.
|
|
|
stefkiter
|
wie levert sof-X in belgie of nederland?
thx
|
|
|
hagaer
|
is er geen 6 m en wat voor is die rocket
|
|
|
|
hagaer
|
naish kiter meen je dat nu of ben je aan het lollen zou je me mss de 2007 prijzen kunnen zeggen van de kleinste maatjes van alle c-shape kites en wat voor kites het zijn
greets hagaer many thanx before
|
|
|
|
Mitchel_12000
|
Hey gasten, je kan de Nederlandse importeur bereiken op philip@sof-x.nl . De Nederlandse site wordt op het moment nog doorgelinkt naar de internationale site van sof-x. De rocket is volgens de info die ik heb gekregen een high air kite. dus hoge jumps en geschikt voor intemediate/gevorderde. Ik ben weer eens vergeten toen ik thuis de info op kitehigh te zetten.
|
|
|
thedude
Geen avatar
|
Sof-X is een merk uit Israël, ze produceren nu sinds 3 jaar kites. Vorig jaar ben ik begonnen met het merk in Nederland. Ik heb 5 kites besteld om te testen en daarna zou ik gaan beginnen met de verkoop. Sof-X heeft in 2006 veel problemen gehad met de fabriek, deze konden niet de kwaliteit leveren die Sof-X wilde hebben. Inmiddels is er een nieuwe fabriek gevonden en zijn de kites van 2007 in productie gegaan. Ik verwacht deze kites met een week of 4 in Nederland. Mijn doel is het om de soul terug te brengen in de kite sport. Net zoals jullie ben ook ik een kiter die liever op het strand staat of nog liever op het water is als de wind goed is. Ik heb zelf altijd veel moeite gehad met dure kites van 1100 euro en bars van slechts 399 euro. Ik wil geen groot pand hebben of in dure 4 x 4 rijden maar gewoon lekker kiten en kites verkopen. Daarom kies ik er niet voor om de kites via shops te verkopen omdat deze mannen ook willen eten en dat verhoogt de prijs met 40%. Inmiddels beschikt iedereen over internet en daar ga ik een webshop openen medio 2007. Verder gaan volgend jaar een aantal kiters op hun eigenstrand promorider worden van Sof-x. hier kunnen de mensen de producten bekijken en proberen. Ik weet dat Sof-X een no name brand is op het moment. En de beste manier om al jullie vragen te beantwoorden is door er gewoon met te varen en zelf te ervaren wat het voordeel is van Sof-x. Als je vragen hebt kun je die sturen aan info@sof-x.nl Hang Loose Philip
|
|
|
¦Tim¦
|
SUPER VET PHILIP ik ga zeker jou website checken ik meot nog een goeie kite hebben en het liefst neit te duur dus dit komt goed uit weet btw of deze al bekend was ...??? boardje is best moi maar een beetje te 3d .. vind ik http://surfforum.oase.com/showthread.php?t=37685
|
|
|
thedude
Geen avatar
|
Hi Tom, De Ufo, dat is of was de 3line kite van Sof-X. het idee was super, een 3 line systeem met bridle. Super makkelijk met opbouwen en weinig tot geen slijtage van de lijnen. Alleen het probleem zit in de bridle, als deze iets afwijkt heb je een probleem met de kite. Daarom heeft Sof-X nu de Glider ontwikkeld maar dan met 4 lijnen. Als je nog meer wil weten mail me dan even op info@sof-x.nlGroeten Philip
|
|
|
¦Tim¦
|
i ser al meer bekend...??
prijzen of whatever
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Sof-X is afkomstig uit Israël
Hun enigste echte teamrider Oeri (weet niet hoe je het schrijft) die beult hem ziekelijk hard, kiteloop slimchance, dubbel handlepass, noem maar op! Echt netjes wat hij stickt, die kites zijn ook echt wel oke! heb hem ook gevaren, lekkere simpele kites zonder frutsels!
|
|
|
¦Tim¦
|
ben vooral benieuwd naar die bow/sle ofzoiets van hun
en al helemaal naar de prijs
|
|
|