Gwensio
|
ik download alleen met newsgroepe via ftd zoek ik
als je vertelt hoe het moet kan ik ff kijken voor je heb nog wel een paar stance
|
|
|
|
Gwensio
|
heb der wel de een wakeboard serie van af gehaald!
|
|
|
Gwensio
|
welke server gebruiken jullie ik zelf tweakdsl of essay (die is gratis;) 30mbs per connecter)
|
|
|
CHRIZZZZ
|
dr huist ook nog ergens een slingshot dvd rond, iig op torrent
|
|
|
Gwensio
|
torrent is langzaaam en illigaal:P
|
|
|
slufterhufters.com
|
En hoe noem je FTP dan, is dat niet illigaal?
Als jij iets hebt en op het net gooit zodat ik het kan downloaden, hoe heet dat...
|
|
|
Gwensio
|
Een populaire activiteit is het van websites of via file sharing programma's downloaden van muziek of films. De auteurswet staat iedereen toe om "enige exemplaren voor eigen oefening, studie of gebruik" te maken van een tekst, film of muziek. Dit heet een thuiskopie. Op basis van dit artikel mag muziek en films worden gedownload van Internet. Dit moet dan natuurlijk wel strikt voor eigen gebruik gedaan worden. De kopie mag dus niet aan derden ter beschikking mag worden gesteld. Het is dan immers geen eigen gebruik meer.
Van boeken en tijdschriften mag alleen een thuiskopie van een gedeelte van het werk worden gemaakt.
Dit recht geldt ongeacht de bron vanaf waar wordt gedownload. Downloaden vanaf een legale bron geniet natuurlijk de voorkeur. je mag ze der niet op zetten dat is illigaal dat doe ik ook niet haal ze der alleen af ik doe dus niets illigaals;)
|
|
|
|
Gwensio
|
dat mag niet:P
|
|
|
Coen2000
|
En hoe noem je FTP dan, is dat niet illigaal?
Als jij iets hebt en op het net gooit zodat ik het kan downloaden, hoe heet dat...
FTD is het, en dat is gewoon een "overzichts" programma, dus soort televisiegids...en nee is neit illegaal.. ON TOPIC. paar maanden terug zijn heel veel kite dvds gepost door sven, nu word er bijna nix meer gepost, pas april denk ik weer.
|
|
|
Flakkee Local
|
Ik kan niet posten, ik kan ook niet zeggen hoe het moet.
Ik haal binnen met Newsbin pro....
dan moet die sven maar eens gaan posten, dan ruk ik ze wel van het net.
Zal kijken op FTD ben benieuwd....
|
|
|
Tie
|
welke server gebruiken jullie ik zelf tweakdsl of essay (die is gratis;) 30mbs per connecter)
Server van de TU Delft:P, demon en xs4all..
|
|
|
Xstream
Gast
|
Ik heb er een stuk of 18 afgehaald in de loop der tijd. Niet met de smoes komen ik kan niet posten want iedereen kan posten, het is wat anders als je het niet weet hoe het moet !!!
Stance 1 t/m 9 Complete kiteboarding Guide Un-Hooked 1 en 2 Flow ten4 Progresive Kiteboarding Guide Boosting the next level
wat ik ff uit me hoofd weet....
Wat je nodig heb om te posten is Yenc Power Post
FF voor de duidelijkheid ik geef alleen reactie op dit bericht ik ga geen POSTS plaatsen als iemand ze wil hebben wil ik graag een kopie draaien en opsturen binnen redelijke mate uiteraard !!!
Laterzzz
Ray...
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
iemand toevallig snapshots/carpe diem/spare change?
|
|
|
Gwensio
|
ik ben nu ook ff aan het kijken hoe ik kan posten hoe maak die die rar allemaal 50 mb?
|
|
|
xxedguyxx
|
haha mensen, wel allemaal een ftd account/ forum account? check ff forum.ftd.nu daar staat een request naar DVD's! FTD is NIET ILLIGAAL,, lees het forum en de regels! Voor de rest zijn nieuwsgroepen relaxt hoop dat er weer snel wat nieuwe op staan, ik zoek nog kiteboarding 101 aangezien ik um in de loop der tijd ben kwijtgeraakt:(
|
|
|
|
xxedguyxx
|
Een populaire activiteit is het van websites of via file sharing programma's downloaden van muziek of films. De auteurswet staat iedereen toe om "enige exemplaren voor eigen oefening, studie of gebruik" te maken van een tekst, film of muziek. Dit heet een thuiskopie. Op basis van dit artikel mag muziek en films worden gedownload van Internet. Dit moet dan natuurlijk wel strikt voor eigen gebruik gedaan worden. De kopie mag dus niet aan derden ter beschikking mag worden gesteld. Het is dan immers geen eigen gebruik meer.
Van boeken en tijdschriften mag alleen een thuiskopie van een gedeelte van het werk worden gemaakt.
Dit recht geldt ongeacht de bron vanaf waar wordt gedownload. Downloaden vanaf een legale bron geniet natuurlijk de voorkeur. je mag ze der niet op zetten dat is illigaal dat doe ik ook niet haal ze der alleen af ik doe dus niets illigaals;) en wat betreft het gezegde: voor wat hoort wat?
|
|
|
Maurits
|
Ik heb alleen nog maar wat met torrents gedownload. Slingshot dvd, stance 1 t/m 8 of zo en the complete kiteboarding guide. Erg handig die torrents.
|
|
|
Silversurfer1
|
jongons jullie zorgen hiermee dat er geen onafhankelijke kiteboardfilms worden gemaakt. het maken van goeie kiteboardfilms kost geld en heeeeeeel veeeeeel tijd (vraag maar aan dave van kitecinema). jammer....
|
|
|
Xstream
Gast
|
jongons jullie zorgen hiermee dat er geen onafhankelijke kiteboardfilms worden gemaakt. het maken van goeie kiteboardfilms kost geld en heeeeeeel veeeeeel tijd (vraag maar aan dave van kitecinema). jammer....
ach jee, zat er al op te wachten, beetje lopen mieren over het feit dat mensen illigaal kopieren en dat bedrijven geld mislopen. En dat het HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL geld kost weet je wat geld kost als je een dikke 3 ton omzet draait en ff 47K aan BTW moet betalen dat kost geld knurft. Heb je wel eens nagedacht waarom je eigenlijk belasting betaald en hoeveel onzin het eigenlijk is. Hele opstand o o o o o o. Als je het hele proces van het begin tot het eind zou weten denk je wel anders. BV er is in de afgelopen 2 jaar al 40 eurocent aan belasting meer op cd/dvd gekomen om het misgelopen geld in toch enigsinds terug te verdienen. Denk JIJ als heel de wereld niet meer zou kopieren dat dat belastinggeld erweer af gaat ????? net als dat kwartje van kok was oorspronkelijk bedoeld voor de wederopbouw van nederland. Kan wat missen maar zijn we niet allang weer aardig hersteld ?????? voorlopig zit dat $%^$!@^%$*(*!@($%( kwartje er nog op... En wist je dat de grootste georganiseerde dieven bij de belasting zitten ??? Weet je wat jij zou moeten doen ( naar de KVK die lag voor de hand ) print het uit ga naar je lokale politiepost en doe aangifte.
|
|
|
kentyman
|
hey Xstream, je haalt 2 dingen door elkaar: 1) het principe van belasting: we leggen met z'n allen geld bij elkaar om "voor ons allemaal coole dingen te doen" zoals onderwijs, zorg, lantarenpalen en verharde wegen etc. (dit is een goed en nobel en sociaal streven!) 2) de corruptie v/d mens en de incompetentie van bestuurders etc. die 2e is geen goed argument tegen het 1e, maar ik ben het wel met je eens dat onze belastingcentjes een stuk beter besteed zouden kunnen worden. en dan on-topic over dat kopieren: films en games enzo dat zijn ook gewoon "produkten" die gemaakt worden door mensen die daar hard voor zweten. Als een bakker een brood bakt en iemand steelt dat uit zijn winkel dan vindt iedereen dat criminaliteit, maar als je een film of game download v/h internet dan komen mensen ineens op de proppen met "ja het is toch veel te duur en die entertaiment industrie dat zijn allemaal zakkenvullers etc". Ik maak zelf computer spellen, dat is meestal erg hard werken, veel stress, moeilijk werk etc. Het meeste geld wat uiteindelijk met zo'n game verdiend wordt dat gaat naar allerlei tussenpersonen (net als in de muziek-industrie) en er komt maar weinig aan bij de mensen die de game daadwerkelijk maken. Dat vind ik zelf ook niet zo cool maar dat is geen reden om te gaan kopieren! Ik werk me al jaren te pleuris maar ben nog niet rijk geworden en eigenlijk alle games bedrijven waar ik voor heb gewerkt kwamen vroeg of laat in de financiele problemen (en ik dus ook, volgens mij toch echt buiten mijn schuld om Het kopieren van games (en muziek en films) is echt een groot probleem voor de entertainment industrie en de oplossing van die kapitalistische tussenpersonen (die al het geld opslokken) is natuurlijk: de prijzen omhoog! volgens mij moeten die tussenpersonen uit de loop gehaald worden en dat zou heel goed kunnen met het internet! Muziek, films, games kunnen makkelijk via het internet verkocht worden en dan kunnen de prijzen een stuk omlaag zodat mensen ook sneller zullen gaan kopen dan kopieren.. ofzo ok blabla ja daag!
|
|
|
slufterhufters.com
|
Aan sommige reacties is te lezen dat het al heel normaal is dat downloaden van internet.
Ik download me ook het apezuur hoor, ben geen moraalridder. Maar het is dus niet normaal en eigenlijk zijn we zwaar aan het stelen.
Homemade videootjes die je bv op YouTube tegenkomt dat is gratis, je kan het niet downloaden maar heel de wereld mag het zien. Elke andere film of liedje is auteursrechtelijk beschermt zodat de maker die daar veel tijd en geld in heeft gestoken daar ook geld aan verdient, het is immers zijn werk het is een baan.
Op welke manier je het binnenhaalt bij jou thuis maakt niet uit, je steelt punt.
Idd is de wet daar raar over, je mag het wel binnen halen maar niet verspreiden, met vrienden onder elkaar de film kijken mag maar als je de hele straat het laat zien dan ben je strafbaar.
Maarja..LEVE DE DOWNLOADSITES!!!
|
|
|