Pieter1
|
Hallo, Ben gisteren net als Goonie ook even wezen kijken op Mirns was om klokslag 9.00 uur aanwezig. Volgens mij lag er ongeveer 100 meter ijs dan een wak van ongeveer 200 meter breed en vervolgens weer ijs tot aan de verste zandbank. Ben toen doorgereden naar Stavoren, daar bijna hetzelfde verhaal. 100 meter ijs en dan open water. Ik had de hoop allang opgegeven maar wou toch nog even weten hoe het in Workum was. Tot mijn verbazing was Workum helemaal ijsvrij! Heb snel de kite opgepompt en heb nog even heerlijk een paar rakjes kunnen varen. Wind was wel supervlagerig, maar dat mocht de pret niet drukken. Ga dus zondag zekers weer naar Workum.
|
|
|
vissie
|
O ga toch.. Maar niet naar wijk.. Maar Ijmuiedn!
|
|
|
Hattori Hanzo
|
denk dat ik morgenochtend ook effe die kant op rij. ben er nog nooit geweest waar is de bunker precies?
als er nog iemand wil meerijden vanaf dronten.....
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
denk dat ik morgenochtend ook effe die kant op rij. ben er nog nooit geweest waar is de bunker precies?
als er nog iemand wil meerijden vanaf dronten.....
De wind is gedraaid en is morgen NW. Misschien is dan IJmuiden een betere optie maar de wind is ook helemaal ingekakt naar 12 knp. Morgen ochtend maar ff kijken maar heb weinig hoop.
|
|
|
vissie
|
Ik ga naar ijmuiden kijk dan wel of wat wordt.. Guru geeft het leuk aan dus!
|
|
|
|
|
vissie
|
Op da tplaatje te zien van mini-me is dat niet ideaal lijkt me.. Maar goed tis niet ver van elkaar vandaan.. Ik ga zo is slapen:)
|
|
|
Hattori Hanzo
|
Grrrr...wind is nog verder ingekakt... Ik laat het afweten... ga geen 1 1/2 uur rijden voor 12 a 13 knoopjes...
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Helaas kloppen de voorspellingen en is de wind ingekakt naar 10-12 knoop.. Ik sla dus ff over want daar die ik het niet voor Misschien dat er morgen minder regen gaat vallen dan verwacht en dan zou dat nog een optie kunnen zijn
|
|
|
vissie
|
De wind is inderdaad ingekakt:(
|
|
|
Bummer
|
Net (zaterdag 24-1) op Mirns wezen kijken.... MIRNS IS IJSVRIJ Wie morgen????
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Hoe kan dat nu...... waar de fuck is dat ijs gebleven
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
gesmolten?
Tja dat zal..... Binnen 1 dag is er zeker 300 meter ijs weggesmolten
|
|
|
Marko
|
nou nu weer beter worden en dan weer het water op gaan
|
|
|
Marko
|
nou michien heeft een heel groot pladbodum schip al het ijs mee genomen . Maar ik denk toch gesmolten want weg gewaaid is ook zo raar.
|
|
|
|
Bummer
|
gesmolten?
Tja dat zal..... Binnen 1 dag is er zeker 300 meter ijs weggesmolten Zoals ik al zei; het ijs is weg anders moet je Wiebe effe bellen..... Knallen morgen maar
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Is Wiebe morgen ook open? Hoelaat is iedereen van de partij?
|
|
|
Idefixe
|
ff woei afwachten .... verandering : net ff gekeken ik ben er iets van 11.00 uur........
|
|
|