wouterb
|
gefeliciteerd!!! UItkijken naar iemand met een gebakdoos op scellinkhout?
|
|
|
D.D
|
Gefeliciteerd opa (tong_kitesmiley) Vet dat je zon jas hebt gekregen, zijn die nou echt lekker warm? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Gefeliciteerd!! Gewoon bellen, maar niet zeggen dat je jarig bent! Vrijdag maar een mooie verjaardagssessie doen dan
|
|
|
|
D.D
|
Is goed, waar vaar je meestal?
|
|
|
R@bert
|
GEFELICITEERD HANS....en vele (kite)jaren...geef mij zo'n vrouw en kids, allemaal kite-spulletjes kopen. Nee hoor, die van mij leven net zo mee..haha , en ik ben 31 maart jarig, hihi... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Schellinkhout vaak! heel vaak. zo vaak dat men, en dan noem ik geen namen (handige harrie, teigetje enz enz) er een beetje dol en jaloers van worden whahaha
|
|
|
|
Vinni
|
Gefeliciteerd
|
|
|
robin..
|
gefeliciteerd en nog vele jaren kite plezier hoop ik
|
|
|
|
Kevin
|
Gefeliciteerd dan maar
|
|
|
|
|
Arjen
|
Hans, van harte en ik hoop dat ik je nog vaak tegen kom op het water.
|
|
|
|
Micky
|
Hee Hansie, gefeliciteerd gozer! Ik was zaterdag jarig....loop gelukkig wel 10 jaar achter op jou.. (tong_kitesmiley) Kan je die tompoezen ook zondag meenemen naar de autoplaya????? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Niet doen Micky, wordt je buikje nog vetter van... Past die steamer helemaal niet meer.
Kusje! ;-)
|
|
|
JTP_Joost
|
GEFELICITEERD!!!! misschien een plan om zo'n zitlift die mensen bij hun trap hebben maar op de trappen bij slufter te plaatsen! het is natuurlijk een flinke wandeling voor de wat oudere te been!
|
|
|
Micky
|
Niet doen Micky, wordt je buikje nog vetter van... Past die steamer helemaal niet meer.
Kusje! ;-)
Zo'n zitlift is misschien ook wel wat voor jou Markie, zeker nadat ik even een hartig woordje gesproken heb met jou!!! Doffertje!!!
|
|
|
sjembek
|
Ja hoor, toen ik jarig was hoorde ik helemaal niks van jullie. Leuk. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Micky, oeps... Ja net als die ene keer, dat m'n hele binnenvoering eruit hing.... IEKSZZ Gelukkig is dat weer helemaal geheeld. ;-)
@Jahmed; Toen had je die baard ook nog niet en herkende we je zien. Nu zien we weer dat jij het bent en houden we gewoon de kalender in de gaten.
|
|
|
|
Alferink
|
Volgend jaar komtie hiermee naar het strand:
|
|
|