Helix
Geen avatar
|
weet jij toevallig of medemblik met openbar vervoer bereikbar is?
fucking conexxion.... Laat me echt niet nog en dag verpesten door die lulos
|
|
|
|
Helix
Geen avatar
|
i know, maar het lijkt net dat conexxion elke "kitespotroute" rijdt of beter, vandaag niet rijdt Nou hoop echt zo'n chauffeur tegen te komen vandaag....
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik denk dat ik het vandaag wat noorderlijker ga op zoeken.Medemblik of anders Kornwerderzand Hoe laat ga je daar naar toe ??? Mag je op kornwerderzand wel varen ???
|
|
|
@LaurenS
|
Ja mag vanaf 1 mei,zullen we meeten richard.Kan er om 12 uur zijn.Lijkt me top!!!
|
|
|
|
@LaurenS
|
Mmmm,wat de haring niet kent dat mot ie niet . Rij eerst langs medemblik,bij geen woei rij ik door
|
|
|
|
|
|
Helix
Geen avatar
|
IEMAND NOG NAAR MUIDERBERG VANDAAG????????????????????
|
|
|
Dirkie
|
14 knopen, Noord.. iets erbij en ik ga zo even naar Wijk....!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Downwinder gaat niet door zaterdag... Dan maar ff Enkie of muiderberg met noord noordoost
|
|
|
@LaurenS
|
Tering jantje wat is het leven met wind toch fijn . Vandaag was Medemblik de spot.Heerlijk gevaren eerst met de 11 en daarna met de 9 m2 bandito . Het werd me iets te veel dat grote doek. Morgen weer Richard?,maar dan niet weggaan als het echt begint te waaien. Zwagertje Theo kwam ook nog ff langs trouwens
|
|
|
@LaurenS
|
Downwinder gaat niet door zaterdag... Dan maar ff Enkie of muiderberg met noord noordoost Ja ,jammer maar de goede wind blijft, hehe.
|
|
|
|
FonezzzZz
|
ahhaah daarom was jij steeds daar dat verklaart het.. ramp toerist ^^ kijken hoe zeilers in nood zijn ! maar goed topsessie!!! 21.45 van het water af, de flitsers is zelfs nog gebruikt bij de foto's !!! heeeeerlijk
|
|
|
Idefixe
|
vanmiddag wsch ff Andijk dan
|
|
|
Dirkie
|
Gisterenavond even gekeken op Wijk, weinig aflandige wind. Toch maar even doorgereden naar Edam, daar lekker kunnen varen. Begonnen met de 13, die had ik vrij snel kunnen inruilen voor een 9 (maar te lui voor). Prima windje dus!
|
|
|
Haring High Richardt
|
vanmiddag wsch ff Andijk dan Waait het al op Andijk. Actueel weer Andijk 16.05.2008 12:00 uur weer temperatuur (°C) 17.4 bewolking (1/8) dauwpunt (°C) 10.2 wind (°) rel. vochtigheid (%) 63 windsnelheid (kts) 10 luchtdruk (hPa) - windvlagen (kts) 16 luchtdruktendens (hPa 3h) - Hier in Langedijk is het windstil
|
|
|
Idefixe
|
voorlopig nog maar even thuis blijven: 'tis nu echt baggerwoei.......
|
|
|
roeb
Gast
|
Richard, de wind gegevens van Andijk (meteo24), zijn de gegeven van Stavoren.. Kijk maar bij de positie van de windmeter, daar staat: Stavoren.
Hier in Medemblik waait het nog weinig..
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Gezocht: Vervoer naar Enkhuizen en omstreken
Ik wil morgen voor het eerst deze week weer is echt varen! Het zwet loopt al de hele week voor geen meter. Gister hier net aan met 14 m gevaren terwijl de rest van nederland met 9m aan het beuken was... Mijn kite nog uit de lucht gevallen met als gevolg een flinke zwem partij... Niks dus. Zijn er nog mensen die een plekje over hebben in de auto voor een lange dag enkhuizen of ergens anders?
|
|
|