|
Marsie
|
@Richard Wie zei er ook al weer: "als het waait ben ik er niet dan ben ik op het water". Volgens mij blijft er wel wat over voor je in de avond. Lang niet gezien man,ik ben voor mijn doen veel geweest zelfs sprongetjes geoefend. Oost lekker dichtbij natuurlijk... Ga morgen ook weer. seeee you
|
|
|
Jelle
|
Gezocht: Vervoer naar Enkhuizen en omstreken
Ik wil morgen voor het eerst deze week weer is echt varen! Het zwet loopt al de hele week voor geen meter. Gister hier net aan met 14 m gevaren terwijl de rest van nederland met 9m aan het beuken was... Mijn kite nog uit de lucht gevallen met als gevolg een flinke zwem partij... Niks dus. Zijn er nog mensen die een plekje over hebben in de auto voor een lange dag enkhuizen of ergens anders?
Ik vertrek rond 9.15 vanuit Utrecht naar Enk, je kan mee.
|
|
|
Micky
|
Gezocht: Vervoer naar Enkhuizen en omstreken
Ik wil morgen voor het eerst deze week weer is echt varen! Het zwet loopt al de hele week voor geen meter. Gister hier net aan met 14 m gevaren terwijl de rest van nederland met 9m aan het beuken was... Mijn kite nog uit de lucht gevallen met als gevolg een flinke zwem partij... Niks dus. Zijn er nog mensen die een plekje over hebben in de auto voor een lange dag enkhuizen of ergens anders?
Ik vertrek rond 9.15 vanuit Utrecht naar Enk, je kan mee. Top.... Pik je mij ook nog ff op in Leiden... thx!
|
|
|
Jelle
|
Tuurlijk, zie je zo.
|
|
|
Jelle
|
Waar was je nou? Drie keer aangebeld, kiteoppompgeluiden gemaakt om je te lokken, maar je blijft maar doorslapen...
|
|
|
|
@LaurenS
|
Mrk,nog vaeren und wo ?,iig,ik ben om 12 uur te Edam N
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Dit is ook weer echt balen... Ik vertrek rond 9.15 vanuit Utrecht naar Enk, je kan mee. Te laat opgestaan lees het nu pas... Have fun in Enkie!
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hier waait het ook Maar net als Haring Harrie ook ik vandaag en morgen en overmorgen en dan en later ook nog niet het water op. Rugprobleempjes.. Volgende week naar de chiropractor kan ie de boel weer effe recht zetten.. Te koop gevraagd. nieuwe ruggewervels.. L4 en L5
|
|
|
Dikkiedik
|
Kmoet vandaag ook oppassen op mn nichtje van 2jr, die al om 7 uur wakker was ;0 Hopelijk vanavond nog varen! Ziet er nu echt goed uit buiten. Misschien naar Warder, anders Andijk. Eerst nog ff luiers verschonen
|
|
|
|
Idefixe
|
Ppfff wat een bende @ Enkhuizen. D'r had iemand een blik beginners opengetrokken. Een stuk of tig beginnende kiters vanaf het grasveldje het water in en dan niet een flink stuk het water inlopen Noppes: gewoon 20 meter uit de kant lekker gaan oefenen. Net in een dooie hoek van de wind ( vlak voor de bomen) en maar aanklooien. Vanaf 1600 kakte de woei helemaal in...................
|
|
|
|
FonezzzZz
|
morgen knallen !!! ??? maar waar andijk of enkhuizen of workum???
|
|
|
Jelle
|
Ppfff wat een bende @ Enkhuizen. D'r had iemand een blik beginners opengetrokken. Een stuk of tig beginnende kiters vanaf het grasveldje het water in en dan niet een flink stuk het water inlopen Noppes: gewoon 20 meter uit de kant lekker gaan oefenen. Net in een dooie hoek van de wind ( vlak voor de bomen) en maar aanklooien. Vanaf 1600 kakte de woei helemaal in................... Hee die Fix, Wees eerlijk: er waren er ook een paar die wel ver uit de kust liepen. Die waren er zelfs eerder dan jij zodat jij lekker kon opkruisen. = Jelle
|
|
|
Idefixe
|
HHmmm Jelle, je bedoeld die mensen die vanaf het strandje ( waar als de zwemlijnen zijn geplaatst het officiëel verboden is ) waren gestart ? ( geintje hoor)
|
|
|
Idefixe
|
wsch Andijk Fonezzzz
|
|
|
FonezzzZz
|
@ ide Ik kom ook maar naar die spot andijk!! nog nooit geweest, vroeg me mandje in en morgen volgas vlammen spieren zijn weer friss en hersteld van de enkhuizen sessie ^^
|
|
|
Marsie
|
@dikkiedik Ik mistte je al !!!! Waren met 5 man,we hadden allemaal een regenpak aan Was super middagje tot een uur of 16.00. see you..........
|
|
|
|
FonezzzZz
|
voor mij wordt het geen andijk!! wordt te drukk denk ik
|
|
|
roeb
Gast
|
wordt rete druk..
Owja, je mag daar niet in het natuurgebied varen, daar zie je ook steeds meer mensen komen..
|
|
|