Emielkruisdijk
|
Ik ga toch nog beroemd worden! Sta in de KSM, de foto bij Downwind to the spot! De enigste foto met een golfsurfer!! Aha, die Richard, vervelende broertje van Martijn
|
|
|
Idefixe
|
Het zou vanaaf zo maar eens lekker kunnen gaan woeien @ Enk..........
|
|
|
Best-Warro-08
Gast
|
HaHa ja klopt kite jij ook wel eens op het zwet met een bordeaux rode kite of kite ju niet op het zwet en waar woorzo woon jij ook al weer
|
|
|
Langbeest
|
Al waait het 25/30 knopen dan pakt hij toch "the one and only blue cabrinha"
|
|
|
Idefixe
|
Al waait het 25/30 knopen dan pakt hij toch "the one and only blue cabrinha"
gna gna maar die tijd is voorbij: Ik hang tegenwoordig onder/achter/aan een groen zwarte 13m Fuel.....
|
|
|
Langbeest
|
Geweldig Tom, ik zal de cabrinha missen. kon je nog een beetje geld ergens vandaan trommellen, of heb je je dochter van school gehaald..........
|
|
|
|
Langbeest
|
Ik wacht er nog op.............
|
|
|
Idefixe
|
ho 's ff : is wel een 2e handsje hoor! ( maar wel met weinig KM / is van oud vrouwtje geweest )
|
|
|
|
Idefixe
|
ik wil jou wel eens zien gaan met "zulke ribbetje's op die leeftijd "
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
Over varen gesproken: kiek 'ns hier: De windsnelheid 10m. op 02 juni 2008, 18:00 uur is 9.2 m/s De windstoot op 02 juni 2008, 18:00 uur is 11.6 m/s De windrichting op 02 juni 2008, 18:00 uur is 11 graden Da's IJmuiden. En hij loopt op! Alleen die 11 graden is nie toppie.
|
|
|
Idefixe
|
is toch noordoost?
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
De KNMI-site geeft nu ZW 3 voor morgen.
|
|
|
|
Best-Warro-08
Gast
|
ik ben er morgen avond ook . ook al staat er niet zo veel wind dan kan ik ff de set up oefenen is me eerste keer dat ik kite
|
|
|
Best-Warro-08
Gast
|
ik hoop dat er een lekker windje staat
|
|
|
ruben-tribal
Geen avatar
|
die 18-19 knopen is op 9km hoogte, helaas neemt niet weg dat ik ook wel weer eens toe ben aan een lekkere sessie op schell Ruben
|
|
|
Idefixe
|
die 18-19 knopen is op 9km hoogte, helaas neemt niet weg dat ik ook wel weer eens toe ben aan een lekkere sessie op schell Ruben
hhm toch maar een setje "extensions" aanschaffen dan
|
|
|
Davidoff
Gast
|
nah.. anders sta je net ff op egmond.. alles opgepompt.. :-( begint t te regenen.. alles nat in de tas.. GEDVERDEMME! morgen laatste dag frei.. en dan weer naar de stage toe .. *zucht
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het ziet er naar uit dat het een windstil weekje wordt ..de voorspellingen zijn "kl..te"...
|
|
|
ruben-tribal
Geen avatar
|
hhm toch maar een setje "extensions" aanschaffen dan Dat kun je wel zeggen ja
|
|
|