(HJ) MINI-ME
|
Helaas kloppen de voorspellingen en is de wind ingekakt naar 10-12 knoop.. Ik sla dus ff over want daar die ik het niet voor Misschien dat er morgen minder regen gaat vallen dan verwacht en dan zou dat nog een optie kunnen zijn
|
|
|
|
Langbeest
|
Jammer. was een mooie droge (pakken) dag geweest met een zonnetje. Dan maar een bakkie halen bij Aloha en staren naar ..................sorry ik liet me gaan.
|
|
|
D@rkSt@r
|
zondag evt schellink? zit een klein beetje oost in de voorspellingen..
ik zal vandaag nog wel een keertje langs schel rijden om te kijken of er veel ijs ligt.. en evt langs medemblik..
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Goonie is nu wel bij de Bunker en er staat 14 knp gemiddeld. Volgens de voorspellingen zou er de hele dag 14 knp blijven staan. Ik vind het zonden om daarvoor mijn overuren op te nemen dus ga gewoon aan het werk maar met een grote kite of minder aantal kilo's kan er dus wel gevaren worden.
Groetjes
|
|
|
Flyingtrunkie
|
zondag evt schellink? zit een klein beetje oost in de voorspellingen..
ik zal vandaag nog wel een keertje langs schel rijden om te kijken of er veel ijs ligt.. en evt langs medemblik..
we horen het graag of het inmiddels ijsvrij is
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Mirns was in iedergeval nog niet ijsvrij en dat ligt aan dezelfde plas... Ik weet in iedergeval dat Strand Horst ijsvrij is maar daar ga je ook niet voor je plezier heen.. FF foto van Mirns bijgevoegd... Ik hoor het graag en laat het ff weten want morgen moeten we allemaal op Schellinkhout zijn ivm Z-O wind..... Het gaat druk worden (als het ijsvrij is) grotere foto's staan op deze link: http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,23047.3800.html
|
|
|
KappuhH
|
Workum is wel ijsvrij en dat ligt ook aan dezelfde plas. Er is dus nog hoop...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Workum is wel ijsvrij en dat ligt ook aan dezelfde plas. Er is dus nog hoop...
Hoe kom je aan die info?
|
|
|
D@rkSt@r
|
ik ben vandaag geweest.. en er ligt nog een heeeeel klein beetje los ijs in het kommetje.. dus we KUNNEN WEER VAREN op schel.. ik heb een paar fototjes gemaakt post ze later vanaaf..
|
|
|
360
|
Heb hier nog een fotootje van Schellinkhout begin januari toen het ijs zich langzaam over het ijssel- en markermeer uitbreidde.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ben vanmiddag op schellinkhout geweest ,en het is bijna ijsvrij.. alleen aan de kant ligt er nog een strook met ijs ..maar daar hoef je niet doorheen te varen..kijk maar even naar de foto,s die zijn vandaag (Zaterdag middag) genomen... er kan dus op schellinkhout weer gevaren worden..
|
|
|
Flyingtrunkie
|
TOP! waarschijnlijk morgen ff koekeloeren op schellink sinds meer dan een maand! meteen ff kijken of m'n gewonnen Flydoor S wat vooruit wil komen
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Zuid/Oost is ook niet echt een lekkere windrichting voor schellinkhout ..ik kijk morgen even ..
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Met de O van Oost in de windrichting is het of Medemblik of Enkhuizen. Een paar knopen erbij en we kunnen weer aan de kite hangen.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Bij twijfel is Mirns ook een goede optie Hoop morgen omstreeks 11.15 uur in Mirns te zijn
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Jij heb ook wel altijd mazzel ...vorig jaar een Best Kite en nu weer een Flydoor .. Ach, een beetje je best doen en de prijzen zijn zo binnen.... (al 5x op kiteforum, om nog maar te zwijgen over de net niet gewonnen prijzen)
|
|
|
D@rkSt@r
|
zit een heel klein beetje Oost in de wind dan is het nog wel te doen op schel.. ik ben er morgen tussen 12 en 1 op schel.. en als he t niks is rij ik dooe naar medem..?
nog meer mensen morgen rond die tijd op schel?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ga effe mailen met m'n maat kom er zo op terug voor morgen mij maakt het niet veel uit staat wind genoeg morgen
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
wil effe wachten tot morgen hoe de wind blijft valt zo vaak weg op het laatste moment :'(
|
|
|
Micky
|
ga effe mailen met m'n maat kom er zo op terug voor morgen mij maakt het niet veel uit staat wind genoeg morgen
Die "maat" van jou.....is dat toevallig die duinhopper die vroeger elke dag kitehigh zat te bevuilen met zijn schunnige citaten.... Als hij morgenochtend met jou mee gaat om te kiten dan kom ik ook die kant op.....anders slufter....
|
|
|