Ziet er uit als prima conditie voor een gouwe ouwe s'hout sessie.... Eventjes geen zand en zout water. Ik ben er rond 1 uur. Hopenlijk zonnetje en fijn windje....
was weer effe lekker om op schell te varen na al dat zout en zand een paar stukken ijs nog aan de kant maar kon je makkelijk doorheen lopen water was natuurlijk kouder als op zee maar ging wel (up_kitesmiley)af en toe koude vingetoppen maar effe naar de kant en na 5 minuten weer varen toch bijna 2,5 uur gevaren super hoor zo'n droogpakkie njente frio we kregen nog een lekker bakkie koffie heerlijk hoorde ook van frank ( tbk ) dat we eerdaags bij de minigolfbaan bij dirk ook koffie en versnaperingen kunnen halen dan komen we helemaal niet meer thuis zo al met al weer een paar kite uren erbij
ja was idd wel weer ff lekker.. eindelijk me nieuwe vegasje 09, 12m kunnen testen.. ik heb geen idee hoeveel wind er stond maar volgens mij erg weinig. low end zit wel snor met die 12m..
Slufter was helemaal top... Stond iets over 9 op het water en achter de zandbanken lekker vlak kunnen sprayen. Ook de zeehondjes (lagen er zeker 20 op een bank te wachten) van boven af kunnen spotten...
@Hans, heeft die doffer nou nog gevaren of zit ie echt zooooooooo dik onder de plak
hey micky heb hem niet gezien :'( weis auch ook nicht warum kein kiten meer da's moet wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekker meissie sein hij heeft ook natuurlijk geen drysuitje jouw doffertje