florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
ik ben er om 2 uur uit... ga om half 3 rijden, dan zit ik om 5 uur in het vliegtuig naar fuerteventura. en als richard begint met kiten... stap ik uit het vliegtuig vervelend he?
|
|
|
|
|
TBK
|
hey frank kom je morgen ook nog effe blijft zeker waaien
Ja, ik denk het wel Hans , kan het niet wat later een uur of half 10, 10 uur ! Ik leg de laatste weekenden amper meer in me nest.
|
|
|
TBK
|
Top sessie op Schel zeker vanmiddag Frank ???
Absoluut, dik een half uur wind gehad en net zoveel water van onder als van boven zien komen ! In ieder geval niet voor Jan L-L gereden. Zijn jullie niet uit het pand verdreven bij VDB na alle koffie te hebben opgezopen en een paar voetbandjes van € 2,50,- te hebben gekocht.
|
|
|
|
Neelis
|
Morgenvroeg nog mensen naar IJmuiden? Ik ga waarschijnlijk met Emiel en Steven heen!:)
|
|
|
|
D@rkSt@r
|
iemand morgen VROEG naar schel? voor een ochtend sessie?
|
|
|
|
D@rkSt@r
|
windfinder geeft west aan tot 10:00
|
|
|
Retard
|
Ijmuiden Wordt Dik ( niet dun T.M als je dit lees wij gaan half 11 weg we zien je wel verschijnen
|
|
|
Gerard
Gast
|
WAKKER WORDEN!!! WIND: WEST TOT NOORDWEST 10-16 KN, AAN ZEE EN BOVEN HET IJSSELMEER 17-22 KN. GELEIDELIJK RUIMEND NOORDWEST EN BOVEN LAND ENKELE KN TOENEMEND. Waar gaat het feest plaatsvinden: IJmuiden of....
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Misschien moeten we naar Callantsoog, daar staat guru op 20 en voor IJmuiden 17 iig ik ben er klaar voor.
|
|
|
|
D@rkSt@r
|
wat gaan jullie doen ? callant of ijm.?
|
|
|
Gerard
Gast
|
IJmuiden, Callantsoog, Workum, Gardameer.... WAT WORDT HET NOU????
|
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
ff schijten en dan kom ik er aan Nou dan kunnen we met z'n allen nog wel ff koffie gaan drinken want voordat dat klaar is...
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
of andijk Kan je daar ook lekker schijten dan?
|
|
|
|