Ik heb ook top gekite op ijmuiden ! 16 knoopjes niet gepowered niet underpowered heerlijk gevaren ondanks me wondje op me hoofd heeft er niet ondergeleden sprongen gingen vandaag iedere keer hoger voor .. was weer dik Timo had je wel een beetje gemist xD had wel verwacht dat je kwam (ondanks wel begrijpelijk) was wel een lekker dagje bedankt he martijn
« Laatste verandering: Maart 15, 2009, 19:26:55 door Richard! »
zo weer effe een lekker daggie gepakt doet wonderen die 12 mtr nemi heerlijke kite super highend toch weer 2,5 uur gevaren goed voor de conditie voor texel eindelijk lekker gevaren richard en theo !!!!! heb niet gekeken op het forum vanmorgen anders had ik wel mee gegaan volgende keer beter volgens mij kunnen we woensdag weer roept u maar !!!!!!!!!!!!!!!
Citaat van: Haring Hai Richardt op Maart 15, 2009, 07:22:16 Zit aan de koffie en brood en haal zo theo (teiger) op en dan gaan we richting ijmuiden Nog meer badgasten die kant op ????
Dit is noem ik nog eens bewijsmateriaal Pimp G, ik denk dat HH wel een ,,advocaat" in de arm mag nemen want ze zouden 8.30 uur vertrekken en dit was niet het geval, daarna kwam pas het bericht van Workum
Zie hier: Re: Omgeving Noordholland, waar gaan we beulen??? « Antwoord #9466 Gepost op: Maart 15, 2009, 07:30:53 » Antwoord met citaat
-------------------------------------------------------------------------------- Workum ziet er ook perfect uit. motten we wel een paspoort mee ff schijten en dan kom
Citaat van: Haring Hai Richardt op Maart 15, 2009, 07:22:16 Zit aan de koffie en brood en haal zo theo (teiger) op en dan gaan we richting ijmuiden Nog meer badgasten die kant op ????
Dit is noem ik nog eens bewijsmateriaal Pimp G, ik denk dat HH wel een ,,advocaat" in de arm mag nemen want ze zouden 8.30 uur vertrekken en dit was niet het geval, daarna kwam pas het bericht van Workum
Zie hier: Re: Omgeving Noordholland, waar gaan we beulen??? « Antwoord #9466 Gepost op: Maart 15, 2009, 07:30:53 » Antwoord met citaat
-------------------------------------------------------------------------------- Workum ziet er ook perfect uit. motten we wel een paspoort mee ff schijten en dan kom
Goeie keus vandaag Workum (up_kitesmiley)beter dan ijmuiden
Waren al vroeg op pad vanmorgen. Wekker om 7 uur gezet en om 08.45 uur waren teiger en ik op workum. Waren al 4 gasten aan het varen maar die hadden de wekker om 04.30 uur gezet en ze waren er om 06.30 uuur RESPECT
De hele morgen heerlijk gepowered gevaren met de 10 meter nemsi en hoog gesprongen volgens een van de locals daar die mij ook herkende van YOU TUBE Most nog net geen handtekeningen uitdelen
Kortom top daggie gehad en aardige gasten daar op workum
Hee Richard en Teigertje,
Mooi dat jullie een topdag op Workum hebben gehad. Ik kom binnenkort nog wel eens jullie kant op om zout water te proefen. Wil dan wel die handtekening natuurlijk!