Michael van der Hoek
|
prima meting dus, en zoals je zegt mini-me, redelijk constant. Wel hard naar mijn idee
|
|
|
|
Michael van der Hoek
|
dat is mij toch ff te gek, ik zat te twijvelen of ik uit me werk nog ff zou gaan. Maar 64 knopen vlagen lijkt me geen pretje!
|
|
|
Marsie
|
Tom... wat moeten we daar nu mee ????? dinsdag 10 februari 2009 Jammer dat ze de wind niet meer in knopen aangeven. Ik doe altijd bijvoorbeeld : 10m/s maal 2 =20 knopen 5m/s maal 2 =10 knopen. Zal niet exact zijn maar lijkt mij erg bruikbaar,hoop dat je er iets aan hebt!
|
|
|
Retard
|
Een kleine indicatie van het natuurgeweld op wijk aan zee
|
|
|
Michael van der Hoek
|
net wat marsie zegt m/s maal 2 doen. is niet helemaal precies want t moet eigenlijk x 1.6 dacht ik. Maar met 2 kom je aardig in de buurt. KNMI heeft een omrekendingetje op hun site. maar om dat nou iedere keer in te gaan vullen
|
|
|
Retard
|
Maar hij zegt toch niet dat hij niet weer hoeveel het is hij kite al x aantal jaren ... Hij vind het alleen jammer ...
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo sapperdeflap net trug van Andijk, die 64 knopen die Haring zegt zijn waarschijnlijk kilometers per uur. Ik heb zelf ook nog effe gemeten en kwam op zo'n 33 knopen uit. Moet zeggen dat het knetterhard ging. Durfde me zeventje niet radicaal in te sturen ik ging evengoed wel omhoog. Heb met me mobiel Jerry van de Kop nog effe gefilmpt mega hoog en lekkere kiteloops ook Robert en Mark waren lekker aan het rippen. Zal later effe kijken of ik het fimpie op de pc kan zetten.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
64 knots = 12 bft = orkaankracht....... zal indd wel km/u zijn geweest.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Tom... wat moeten we daar nu mee ????? dinsdag 10 februari 2009 Jammer dat ze de wind niet meer in knopen aangeven. gewoon in je google venster ff intikken: resultaat staat er meteen!
|
|
|
Michael van der Hoek
|
mannen! morgen ga ik naar medemblik om te kiten, mooi me nieuwe helix proberen. Maar hoe koud is t water op dit moment? een cap en handschoenen zijn nog niet nodig toch?? anders word t lastig, want dat heb ik niet we gaan vroeg heen. omdat me maatje dan n beetje ruimte heb, hij kan nl nog niet varen kunnen we mooi ff aanklooien daar
|
|
|
Tim_GTS5
|
zou wel schoentjes meenemen vooral voor beginners, zijn af en toe nog wel scherpe schelpen daar en water is al vrij koud ja. Denk dat het nu nog ff kouder is dan vorige week nadat er een paar nachtvorsten overheen zijn gegaan.
Succes daar ik ga lekker vroeg naar Andijk 10:30 !
|
|
|
franco
|
hee gabbers ik hoop dat jullie het top hadden vandaag, was genoeg wind. ik tot mijn spijt kon ik niet. afspraak met een slang in het ziekenhuis(darm onderzoek) weet nu zeker word geen homo, nu hoop ik morgen zaterdag weer ff te knallen. wie is er van de partij?
|
|
|
Keut Local
|
Zo net terug van Andijk, was lekker! @ Teigetje, doe je ff een goed woordje voor me bij je dochter! @ Franco, ik dacht altijd al dat je twijfelde!
|
|
|
franco
|
hahaahahaaa geloof me nu niet meer hahahahahahahaa
|
|
|
martijnc
|
iemand die morgen naar schellinkhout gaat en een plekie over heeft?
|
|
|
Idefixe
|
iemand die morgen naar schellinkhout gaat en een plekie over heeft?
eeuuhh morgen noordoost?
|
|
|
martijnc
|
woeps, aja zie het...... horst word ook al niets
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik baal er echt vreselijk van dat ik vandaag niet kon varen. Werk weer he. Altijd maar dat werk. Als ik het allemaal lees, was het fantastisch op het water. Balen dus. Morgen dan maar weer een dag. Denk dat ik even ga kijken in Muiderberg, is om de hoek. Heb nog nooit op Andijk gevaren, maar heb er even gekeken gisteren. Ziet er wel heel gaaf uit. Echt een toffe spot volgens mij. Moet ik ook echt een keer naartoe. Kiten en natuurlijk de camera mee om fotoooooooootjes te maken.
|
|
|
Langbeest
|
Ride, Waneer ga je naar zee????
|
|
|
martijnc
|
Ik baal er echt vreselijk van dat ik vandaag niet kon varen. Werk weer he. Altijd maar dat werk. Als ik het allemaal lees, was het fantastisch op het water. Balen dus. Morgen dan maar weer een dag. Denk dat ik even ga kijken in Muiderberg, is om de hoek. Heb nog nooit op Andijk gevaren, maar heb er even gekeken gisteren. Ziet er wel heel gaaf uit. Echt een toffe spot volgens mij. Moet ik ook echt een keer naartoe. Kiten en natuurlijk de camera mee om fotoooooooootjes te maken. Is muiderberg beetje relaxe spot
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ride, Waneer ga je naar zee????
Als ik daar aan toe ben. Ben ik denk ik wel, maar ik kite echt altijd alleen. Mijn vrienden durven niet of hebben geen tijd of........................ nou ja, verzin het maar. Ben niet echt meer een beginner, maar vind het nog wel lekker als het effe mis gaat, dat ik kan staan. Waarom???? Ik weet niet. Muiderberg is wel een oké spot. Lang smal grasveld om kite op te laten. Kan je beter in het water doen. Voor de rest is het wel lekker met Noord erin. Is wel vaak een drama met parkeren. Sta soms in het dorp als er geen plek is. Vaar anders op Schellinkhout en die spot vind ik zelf prettiger. Maar ja, dat is natuurlijk persoonlijk.
|
|
|
Langbeest
|
effe melden als je naar zee gaat,voor het afgesproken "oogje"
|
|
|
|