Haring High Richardt
|
Net ff te kort om te kiten helaaaas. De eerste wet van Haring: "Als een Haring op het strand verschijnt, is het de wind die direct verdwijnt." Beter 10 keer voor Jan l.. l rijden dan een keer een top sessie te hebben gemist. Wet van Pimp.: De eerste wet : Beter 10 boeken in je hand dan hoogte lopen op het strandt De tweede wet : Lekker thuis achter de computer lopen zeiken dan een keer op het strand kijken De derde wet : Waait het windkracht 7 dan blijf ik lekker achter mijn computertje om niet te hoeven beven. De vierde wet : Zie ik het op de webcam van de computer heel hard waaien, blijf ik lekker achter de computer thuis om te zaaien. De vijfde wet : Oost , West (thuis Best) : achter mijn computer zit ik het best Etc Etc Etc Etc. Complete Pimp Wetboek te verkrijgen bij: Pimp.de computerkiter.nl[/size]
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Tja, soms is de waarheid hard Edit: Dit weekend één daggie het water op spelen met de vliegertjes en het andere daggie lekker met het gezinnetje op stap. Vooralsnog heeft zondag de beste papieren om te kiten. Morgen wordt het weer zo'n dag als vandaag als ik de voorspellingen mag geloven. Kortom, zondagochtend ben ik om 09.00 uur present op Schellie. Eerste keer dit jaar weer op mijn favoriete spotje knallen. JIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAA En als de voorspellingen zo blijven, ga ik maandagochtend ook naar Schel. 's Middags werken dus in de ochtenduren varen. Wie nog meer
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ga voor beide dagen ...Zaterdag en Zondag Voor morgen ziet het best wel goed uit.. de wind neemt in kracht af maar het gaat wel regen .. Zondag zou het droger zijn alleen of het dan nog lekker waait is een beetje twijfelachtig.. Hier de plaatjes voor het weekend:
|
|
|
|
onderaqua
|
Tsja zondag en maandag zouden een optie kunnen zijn. Lekker in m;n natte pakkie.
Morgen nog ff werken kijken of de marktkramen het houden in de Jordaan.
|
|
|
@LaurenS
|
Ik doe met je mee John,moet ook om half drie weer op het werk zijn maandag....we houden contactttttt
|
|
|
Tim_GTS5
|
Schellie morgen en zondag Denk rond een uur of 12 morgen als het niet te heftig is, wie nog meer ?
|
|
|
|
onderaqua
|
Gaan we weer !!!!!!!
Windkracht 9 op zee ??
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zondag ben ik van de partij op schell lekker vroeg eindelijk weer eens varen heb nou wel en beetje genoeg van de gym water ik wil water JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
mocem
|
op ijmuiden heb je nu windstoten van 22 m/s dat is ieder geval beter dan de voorspelde 48. ik rij straks naar schel en beslis daar of ik et water op ga.
|
|
|
|
zwafra
|
Ik heb net even bij mij in Purmerend op de "dijk"gestaan met mijn windmeter en het waait nu hier tussen de 30 en 40 knp !! Ik denk dat het op het Markermeer nog wel iets meer zal zijn Maar als er mensen al op Schell zijn geweest laat het even weten of het vaarbaar is ...hoef ik niet voor janL#L te rijden .. En anders morgen maar ...
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey frank morgen word heel gezellig koek/ sopie /tompoezen /gezellig bijkletsen en natuurlijk varen
|
|
|
mocem
|
Ik sta nu op schell. Ik ga et water niet op met me 7. Ik schat dat er nu windstoten zijn van boven de 45 knts.
|
|
|
zwafra
|
Oke Hans ...Ik sla vandaag ook maar over ...ben morgen om een uurtje of 11.00 op Schellinkhout ,, @ mocem .(marco).bedankt voor de info
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ik ga al lekker vroeg weg denk uurtje of half 10 ben ik er wel see you
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Was net even op schellie met Peter , 7m gele best (naam? ) en Frank TBK. Zelf niet gegaan want de windstoten waren wel erg hard, Peter met ze 9m hoog gevlogen over een windsurfer en nog een keiharde loop haha en staat op film Schelpen en zand zijn het gras opgeblazen dus even uitkijken met de kites neerleggen Morgen hopelijk wat beter te doen , ben er ook beetje vroeg 10.00 knalleeeuhhh
|
|
|
FlyingHigh
|
Mannen veel plezier morgen!!! Kan helaas zelf niet, want ik sta reserve. Ziet er wel lekker uit iig, alleen wel vlagen van 40knopen.
|
|
|
@LaurenS
|
Peterkite is gek
|
|
|
@LaurenS
|
En wij maar werken in het weekend , hè Ries!!!
|
|
|
the littleman
|
He gaste schel was net effe te. (down_kitesmiley)2x een heen en weertje gedaan maar heellaas 6m2 58 kilo ging em nie worden nie.Hopelijk morgenochtend beter.ben er om 10 uur.
|
|
|