@LaurenS
|
Morgenochtend nog maar ff Ijmuiden met de dir en 12m2 mits er voldoende woei is..................................... .................
|
|
|
Koeleman
|
Eind van de middag paar rondjes gevaren op amstelmeer. Wind was matig, had beter naar zee kunnen gaan Morgen ochtend waarschijnlijk wijk mocht de wind goed zijn.
|
|
|
Michael van der Hoek
|
@ koeleman.. je had ook je 12 op moeten pompen!! hahaha heb t nog tegen je gezegd
|
|
|
@LaurenS
|
Koffie op en op naar het strand, er staat nog genoeg
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Wind zat op het moment:
De windsnelheid 10m. op 09 juni 2011, 08:00 uur is 9.0 m/s De windstoot op 09 juni 2011, 08:00 uur is 11.2 m/s
|
|
|
Haring High Richardt
|
Koffie op en op naar het strand, er staat nog genoeg Ijmuiden of wijk ??
|
|
|
@LaurenS
|
Wijk Pierre toch maarrrrrr,ben er bijna
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ga jij maar lekker zoet water happuh, doei
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik rij nu naar Schell..voor een ochtend sessie moet om 14.00 uur weer werken
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Wijk was gister dikke prima! Heerlijk gevaren, helaas neus van mijn board gebroken.. We gaan weer repareren.. Vandaag sla ik over, APK keuring voor de auto, wish me luck!
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Gister was 't lekker op Wijk ja, m'n kite geland, en ja hoor, ventiel van strut kapot, was al kapot maar had em gelijmd en nu moet er toch echt maar een nieuwe op. Wind viel me alles mee, gaf m'n meisje wat les met de 8m maar had tot m'n verbazing er zelf ook genoeg druk in.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer lekkerr op Schell ..wel een beetje vlagerig ... Richard was de backroll aan het oefenen hij gaat steeds beter hij maakt nu een perfecte (met doorvaren) ..
|
|
|
@LaurenS
|
Iedereen lekker gewerkt ???hier een topsessie gehad met de directional.......wat een weertje... Yesssss
|
|
|
Haring High Richardt
|
Het was weer lekkerr op Schell ..wel een beetje vlagerig ... Richard was de backroll aan het oefenen hij gaat steeds beter hij maakt nu een perfecte (met doorvaren) .. Rechts gaat prima maar links is kl..te Tips ?? Hij was weer lekkel vandaag met 13 en heerlijk zonnetje
|
|
|
|
DM2008
|
Wat hebben ze met die mooie webcam bij Aloha gedaan, opeens moet je inloggen om'm te bewegen! Zie net wel een enorme schuit langsvaren in het Noordzeekanaal, op zich ook leuk.
Grote kites en boards op Wijk vandaag, toch? Zag wel wat mensen varen. Helaas kon ik er niet bij zijn, solliciteren...
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Zal wel ff een bug in software zitten. Waarom zouden ze een inlogcode erin zetten. Levert ze ook klanten op, als je ff kan kijken of er gekite kan worden toch?!
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
WTF .... het was zo´n mooie webcam, lekker zelf bepalen waarop hij richt en zoomt enzo ... en nu opeens een inlog? Konden ze opeens het heftige gebruik niet aan nadat ik de link had gepost? Shit zeg, maar eens bij Aloha gaan vragen hoe dat zit.
|
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
http://hdtv.webcam.nl/alohabeach/daarmee kon je helemaal van links (de pier) tot rechts (de bunker) de webcam over het strand sturen en inzoomen op de branding en dus perfect zien hoe de condities waren en of er kitevrienden aanwezig waren .... en nu dus niet meer door een inlog, errug jammer...
|
|
|