florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
volgens mij zijn dit ook niet echt de omstandigheden om het water p te gaan...
hoop dat alles meevalt, 2 ambu's is meestal niet best!
|
|
|
@LaurenS
|
Blijkt gelukkig mee te vallen, meissie werd gelift door haar vlieger(geen Kite) en weer op het strand neergekwakt. In ieder geval geen nek/ rug letsel......
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Goed te horen dat het waarschijnlijk meevalt... volgens mij zijn dit ook niet echt de omstandigheden om het water p te gaan...
Helemaal mee eens! Morgen maar weer eens kijken dan schijnt het een stuk rustiger te worden qua weer dan...
|
|
|
@LaurenS
|
Waar ga je heen morgen Sander ???, neem mijn strappies ff mee als je wilt...
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Best bizar, die grote verschillen kwa wind. Is het ook volop zomer op Mirms? ;-)
|
|
|
|
|
mocem
|
ben gelukkig niet de enige die voor niks was gereden. Ik vond het ook aardig tricky. Er is nog genoeg wind in aankomst.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik heb het gezien via de webcam ...La Ballena weinig wind ..maar zie toch enkel kites en windsurfers varen .. http://www.ballena-alegre.com/costabrava/webcam.php Ben de auto aan het inpakken ga morgen(avond) rijden ,hoop dat het weer een beetje veranderd daar in Spanje het is daar ookal niet echt warm.. Maarja het kan er nooit slechter zijn dan Nederland op dit moment (Veel regen) en vlagerige wind ...
|
|
|
|
patrick87
Logs: 0 | 108 uur
|
morgen ziet het er beter uit. en ben dan nog vrij ook!
maar de wind komt morgen vanuit het westen.
andijk en schellie word het dan aller 2 net niet.. wie gaan er morgen naar zee ? ergens tussen callantsoog en egmond
word voor mijn dan de eerste keer op zee..
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Op zich kan je best wel varen met West op Schel hoor Patrick. Is niet de beste windrichting, maar op zich wel te doen.
Fijne vakantie Frank. Geniet ervan in Spain.
|
|
|
patrick87
Logs: 0 | 108 uur
|
zal morgen ochtend nog even kijken wat de wind doet. hij draait van wnw naar west als het goed is.
|
|
|
TBK
|
Prettige vakantie Frank, hopelijk veel wind en zon. Oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeé, Viva Espana
|
|
|
S@nd3r
|
Fijne vakantie Frank, maak niet meteen alle wind op aankomende week, want ik ben vanaf volgende week zaterdag ook aanwezig.
Ma/di/wo nog ff werken en dan VAKANTIEEEE!!!!!
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
he frank, veel plezier, voor mij duurt het nog 2 weken voor ik op het strand sta.
|
|
|
|
TBK
|
he frank, veel plezier, voor mij duurt het nog 2 weken voor ik op het strand sta.
Huh, staan jullie daar in Rosas alleen maar op 't strand ?
|
|
|
onderaqua
|
Fijne vakantie, Frank en familie. Kijk uit voor je rugblessure.
Je bent tenslotte ook geen 18 meer !!!
Tot over drie weekjes.
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Fijne vakantie Frank!!! Gaan we dit bij iedereen doen LOL @ @Lauren$ dacht morgen aan Wijk, kan echter alleen in de middag, hoop dat er dan nog wat over is... Mocht je je straps eerder nodig hebben ben morgen ochtend toevallig thuis!!!
|
|
|
|
robbertvandermeer
|
Vier weken niet kunnen kite door gekneusde rib, ga ik het morgen maar weer eens proberen... Morgen aanwezig op wijk!
|
|
|