mocem
|
Richard je kan ergens gaan proberen met je droogpak of het ijs al sterk genoeg is om te skaatsen. Als je er door zak ben je voor Jan L....l gereden.
|
|
|
Giertje
|
Goed idee Mocem. Richard voorop en als het ijs dan houdt Dan kunnen alle kitekings er achter aan
|
|
|
TBK
|
Heel begrijpelijk Ries bij jou is kou een emotie en bloed moet ! Jammergenoeg zijn wij niet allemaal uit het zelfde hout gesneden als jou en zitten we allemaal met onze dry-suits aan voor de kachel ! Lekker veilig en je wordt niet nat !
|
|
|
|
TBK
|
Je kan altijd nog ff boeken voor Sal Herman. We vertrekken 11 maart er zijn nog plaatsen vrij !
|
|
|
|
TBK
|
Ik wil nog wel een topic starten ! Ik heb het Waaslandwolfke (Gunther onze belgische kiteking uit El Gouwna) nog ff gemaild. Ze gaan helaas een paar dagen voordat wij komen weer naar huis. Hij zit momenteel ook in El Gouna en wat denk je het waait ! Slechts 7 man bij de kiteboardingclub. Super relaxt dus !
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik mot helaas zaterdag ff daggie examen doen en dan gaat dinsdag voor mij de zware arbeid weer beginnen Toch kort zo'n maandje vakantie!!! Sta ik 2weken reserve en mot ik daarna naar Rio....wat een ellende allemaal Was ik maar bij justitie ofzo gaan werken.
|
|
|
TBK
|
Ik mot helaas zaterdag ff daggie examen doen en dan gaat dinsdag voor mij de zware arbeid weer beginnen Toch kort zo'n maandje vakantie!!! Sta ik 2weken reserve en mot ik daarna naar Rio....wat een ellende allemaal Was ik maar bij justitie ofzo gaan werken. CARNAVAL IN RIO ! Is er nog een plekkie vrij !
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Op naar Feldberg , over 2 uurtjes gaan we rijden !! De groeten op naar de kou die nog kouder is dan deze kou hier BRRRRR
|
|
|
@LaurenS
|
Op naar Feldberg , over 2 uurtjes gaan we rijden !! De groeten op naar de kou die nog kouder is dan deze kou hier BRRRRR Veel plezier gasuhhhh,kijken jullie uit dat je barzooitje niet vastvriest oftewel ,be safe
|
|
|
|
geloof68
|
Ziet er heel koud uit voor de komende dagen in Dld (Feldberg min 30 en Winterberg min 20). Daar kun je je op kleden, maar leuk is anders. Goed in beweging blijven dus, wij zien de beelden volgende week wel verschijnen !
|
|
|
|
|
audi
|
Is de gouwzee al dicht gevroren ? Morgen een beetje sneeuw er op dan kunnen we weer snowkite
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Is de gouwzee al dicht gevroren ? Morgen een beetje sneeuw er op dan kunnen we weer snowkite
Als je hoog zit... je kunt al inpakken en naar Fehmarn gaan... Lekker de kou in
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
tijd voor een surfabceetje Hopelijk nog ff met snowboard en vlieger de gouwzee op 1 feb 2012 door Tobias Overzicht Surfabc windverwachting » Het blijft vriezen, maar zo langzamerhand komen de mogelijkheden om te ijssurfen en sneeuwkiten steeds dichterbij. Vrijdag komt de wind voor het laatst uit het bitterkoude noord-oosten en brengt een paar centimeter sneeuw op de wadden en mogelijk langs de kust (meest in het noordwesten). Nog niet genoeg, maar het is een onderlaag. Zaterdag een dag met niet al te veel wind. Langs de kust nog wel uit het noordoosten, landinwaarts zwak uit het oosten. Perfect schaatsweer dus, en met een kite zou je al vooruit kunnen komen. Om te ijszeilen waait het dan net iets te weinig. Over het ijs op de kleine wateren tegen die tijd geen zorgen. Echter het ijs op het IJsselmeer en de grote meren zal dan nog niet dik genoeg zijn. Zondag draait de wind naar ZZO en later naar Zuid. Hij blijft dus aflandig en dus zal het vriezen. Minder goed schaatsweer, maar nu wel een super goede wind! Het gaat echter ook sneeuwen. Vanuit het westen nadert een front met veel sneeuw. Dat gaat echter allemaal zeer langzaam. Pas in de nacht van zondag op maandag sneeuwt het ook een beetje in het oosten van het land. De grootste dump (5-12cm) gaat dus voor het westen zijn. Helaas is de wind maar van korte duur. De stroming draait weer naar zuidoost en het wordt opnieuw kouder. Wel mooi dat de sneeuw dan blijft liggen. Zodra de wind opsteekt is het tijd om te snow-kiten, bijvoorbeeld op weilanden of grote zandvlaktes. En natuurlijk daar waar het ijs dik genoeg is. Eind deze week hier meer info over beste plekken waar dit mogelijk en toegestaan is! Overal gezien is er dus geen enkele aanwijzing dat de winter zich snel laat verjagen. In de afgelopen maanden waren de lagedrukgebieden uit het westen het sterkst. Nu is hogedruk uit het oosten aan zet. Op een termijn van 5-7 vooruit lijkt dat niet te gaan veranderen.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
heu Peut, jouw nieuwe avatarretje, symbooltje voor bekoelende liefde voor je konijntjes??
|
|
|
@LaurenS
|
Yep,de waimannetjes zijn toch meer mijn ding,vandaar de ouweliefderoestnietavatar Your's drives me crazy Ik heb nog 2 nitrootjes in de verkoop staan
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Blij dat alleen mijn avatarretje jouw gek maakt... Jammer dat Lou nog geen sle's aanbiedt hé
|
|
|