/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Voor de mannen die graag speulen in de kou Fehmarn today... vandaag echte sneeeuw
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Geen problemen mee,de huidige kite voldoet prima Heb je jouw konijntjes als eens vergeleken qua vaareigenschappen met de Method's
|
|
|
TBK
|
Nu Snowkiten !
Ik ga zo maar is ff op Schellie kijken. Wind is Z tot ZW.
Er ligt hier in Hoorn al een laag van een cm of 6 en er komt alleen maar bij. Het Ijsselmeer zit nog te vol met wakken, maar ff op 't gras proberen.
|
|
|
|
unexpected
Geen avatar
|
Zouden jullie de ijs/sneeuwcondties van schellinkhout even willen melden? Zondag is er een redelijk windje voorspeld en ik denk dat schellinkhout eerder dicht gevroren is dan de gouwzee ivm de windrichting van de afgelopen dagen. Dus zondag lijkt me een prima dag voor een snowkitesessie op schel. Groet jim
|
|
|
Giertje
|
Top aanbieding Kaapverdie! 200 euries korting
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Top aanbieding Kaapverdie! 200 euries korting Waar ..? ik wil ook ...its veel te koud hier
|
|
|
onderaqua
|
Top aanbieding Kaapverdie! 200 euries korting Das niet zo mooi nie toch te veel betaald.
|
|
|
@LaurenS
|
Top aanbieding Kaapverdie! 200 euries korting Ik zag het, ik ga volgende week definitief boeken voor eind maart. @ zwaffie , wel veel zand hoor daar
|
|
|
Jelle
|
Waait het eindelijk weer eens de goeie kant op, zit de snelweg vol.
waar staat die Kaapverdische aanbieding?
[edit] reactie op jezelf samengevoegd
|
|
|
onderaqua
|
Arke eiland SAL vertrek 1 maart
|
|
|
Jelle
|
Overactief gemodereerd? post 1 ging over wind hier en snelweg post 2 ging over ver weg vliegtuig 2 was geen reactie op 1 Arke eiland SAL vertrek 1 maart
waar dan, bedoel je deze? Da Luz ( Hotel) Kaapverdië | Sal | Santa Maria wat betaal jij daar? 617n voor 10 d?
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Nu Snowkiten !
Ik ga zo maar is ff op Schellie kijken. Wind is Z tot ZW.
Er ligt hier in Hoorn al een laag van een cm of 6 en er komt alleen maar bij. Het Ijsselmeer zit nog te vol met wakken, maar ff op 't gras proberen.
En........nog geweest Frankie. Zondag ziet de wind er wel lekker uit voor een snowkitesessie. Weet niet of de sneeuw er dan nog ligt. Anders misschien op Schellie het ijs op.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Overactief gemodereerd? post 1 ging over wind hier en snelweg post 2 ging over ver weg vliegtuig 2 was geen reactie op 1 En waarom is het een onmogelijkheid om dat in 1 post te doen?
|
|
|
audi
|
Ik probeer het nog 1 keer is de gouwzee al dicht gevroren?
|
|
|
Flyingtrunkie
|
pfff...
|
|
|
Jelle
|
Overactief gemodereerd? post 1 ging over wind hier en snelweg post 2 ging over ver weg vliegtuig 2 was geen reactie op 1 En waarom is het een onmogelijkheid om dat in 1 post te doen? Nee hoor, niet onmogelijk. Maar het zijn 2 verschillende onderwerpen, dus leek het mij duidelijker daarvoor 2 berichten te gebruiken. Het ene had een quote van Supergier, en het andere had daar niets mee te maken. Is het voor jou onmogelijk om ze apart te laten staan?
|
|
|
@LaurenS
|
Jonges vecht het ff buiten dit topic uit,anyways ik ga zo ff het sneeuwijs op...checkcheckdoublecheck Beware for windwakken etcetcetc
|
|
|
Haring High Richardt
|
Waait zeker niet Overactief gemodereerd? post 1 ging over wind hier en snelweg post 2 ging over ver weg vliegtuig 2 was geen reactie op 1 En waarom is het een onmogelijkheid om dat in 1 post te doen? Waait zeker niet Wat een gel..l gaat nergens over , toch Nee hoor, niet onmogelijk. Maar het zijn 2 verschillende onderwerpen, dus leek het mij duidelijker daarvoor 2 berichten te gebruiken. Het ene had een quote van Supergier, en het andere had daar niets mee te maken. Is het voor jou onmogelijk om ze apart te laten staan? Waait zeker niet Wat een gel..l gaat nergens over , toch Zonnetje schijnt -12 dus maar even schaatsen vanmiddag in de korte broek
|
|
|
Jelle
|
Ik probeer het nog 1 keer is de gouwzee al dicht gevroren?
Ik las vannacht ergens dat er veel wakken zijn. Door de sneeuw wordt de kou die van boven moet komen, geïsoleerd. Het ijs smelt van onderaf weg door de aardwarmte en het warme water dat opstijgt. Maar ik dacht dat bij 4 graden water z'n grootste dichtheid heeft, dus dan blijft het onder. Dan hou je altijd nog de geleiding en warmtestraling. Dus sneeuw op het ijs is de pest bij snelle kou.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Gouwzee is niet te doen, het ijs lijkt wel een berglandschap. Wel heel mooi daar by de weg!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
We mottuh ergens het weiland op lijkt mij. We zien het morgen wel als het goed is komt er een windje aan. He Ries waar ben je aan het schaatsen geweest, volgens mij ligt er overal sneeuw, lijkt me niks met de noren aan.
|
|
|