|
PeeWee
|
Zoo mijn maandag geplofte Zephyre (foutje bij het oplaten) vandaag weer terug van Daphne. Nieuwe leading edge bladder er vandaag in gepuzzeld (pfff wat en k#t werkje bij die lap van 17m). Nu net terug van een test, heerlijk gevaren op Schellie . Ik ben weer blij. @ de vakantiegangers, mucho fun. See joes
|
|
|
|
ErikFanatic
|
De timing zit weer goed,8 dagies vrij....Eerst feesten aankomende zaterdag bij WTTF in de Twiske ,en zondag als ik niet te brak ben knalluh op Wijk .De komende week kansen zat , althans volgens de voorspellingen Haha Laurens, ik heb werkelijk precies dezelfde plannen in mijn agenda staan. Eerst een katertje ophalen bij Twiske, en deze vervolgens op zondag aan de kust even heerlijk afschudden (arme kater heeft geen kans). Het perfect weekendje in wording! Whoohoo
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zo beunmobiel staat klaar we gaan naar enkhuizen zondag lekker richting schell we gaan los JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAA
|
|
|
audi
|
Zijn er zondag nog vroege vogels op schel? Ik wil om 7 uur het water op om mijn nieuwe kite te testen maar wil dan wel even iemand er bij hebben.
|
|
|
@LaurenS
|
Nop ,zal je toch naar Wijk moeten komen ,misschien dat Beun je een zetje kan geven
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
zo dat was weer een topdag in spanje. superwind en heerlijk met de 12m gevaren , helaas aan het einde van de dag een lekke kite... direct naar de locale ozone dealer gegaan en het ventiel blijkt lek. volgens de dealer een bekend 'ozone' probleem. foto gemaakt en opgestuurd naar de importeur hier in spanje, en die gaf aan dat dit garantie is, helaas is de bladder niet hier voordat ik weer weg ga, dus hopen op veel wind... verwachting voor morgen is in elk geval gunstig er wordt meer wind dan vandaag verwacht, dus dan maar met de 9m varen
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
zie je wel ...ik ben in aantocht en het begint al harder te waaien.... hoop zondag op mijn plekkie te staan ....see you
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen ziet er goed uit voor Wijk,je moet er vroeg bij zijn voor een lekker 6bft,na 13:00 gaat ie richting de 5 bft CU
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ben denk ik rond 8 uur / 08.30 uur op de Pier Peter. Veeeeeeels te vroeg voor je......weet ik, maar dan zie ik je wel komen. Wil dat harde windje effies niet missen.
|
|
|
@LaurenS
|
Ben denk ik rond 8 uur / 08.30 uur op de Pier Peter. Veeeeeeels te vroeg voor je......weet ik, maar dan zie ik je wel komen. Wil dat harde windje effies niet missen. Jah,kom ik net thuis van de after ,nee hoor ,probeer rustig aan te doen ,en om 10 uur fris en monter op het water te staan ...gezelligheid
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ben een tijdje niet het water opgeweest in Nederland. Kunnen we inmiddels op zee in een shortie varen of gewoon full-wetsuitje???
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen is het een stukkie kouder,zee is sowieso een stuk frisser dan het Ijsselmeer .Op het Ijsselmer kan je gewoon in je boardshort met lycra, voor zee zal ik nog ff een dikker shorty of full doen 4:3 of sjow
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Gezellie , tot morgen John ...long time no see
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Morgen ook Schellinkhout met boardshort + lycra als het zo blijft zoals voorspeld blijft.
Is er morgen ook kans op onweer trouwens ? Vind d'r verschillende dingen over op verschillende sites.
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Morgen ff het weer in de gaten houden ik probeer ook op tijd op wijk te zijn ff de zeeko testen
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Morgen ff het weer in de gaten houden ik probeer ook op tijd op wijk te zijn ff de zeeko testen
Heb je ook de 12m 2013 gekocht ?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Heb nog niets gekocht Lars, heb de Notus 9m van Hendrik om te testen. Daarna wil ik de Prodigy van OR ook nog testen en dan beslis ik. Vind de Notus kwa kleur er wel lekker fris uit zien trouwens.
|
|
|