hOe hA HeNniE
|
zal begin januari ergens worden
prima! schiet er tzt maar paar datums in....
|
|
|
|
diesel oo7
|
@limbo
we houden het weekend in de gaten
@ danny eerste of 2e donderdag of zaterdag middag van januari
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Zaterdag & zondag!!!!!
prima woei! 10 graden !!!!!!!!
Kust of Kessie?
Wie naar kust (Oostvoorne/Slufter)
|
|
|
|
diesel oo7
|
zoals het er nu naar uit ziet zaterdag voor de middag naar kessie en zondag slufter @ nino kom je ook nog eens een sessie maken @ heeliks ruil jij de sneeuw zaterdag ook nog eens om voor een kessie sessie
ik hoop dat we er zaterdag massaal zijn dan kunnen we het jaar op kessie afsluiten
|
|
|
Basjuh
|
is pas woensdag............ maar heb wel zin........
|
|
|
(R)Ikke
|
Ok, zaterdag kan ik niet, maar zondag des te meer. Dus we houden contact
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
@ heeliks ruil jij de sneeuw zaterdag ook nog eens om voor een kessie sessie
KWW
|
|
|
Ocean-Limbo
|
zondag ga ik naar Oostvoorne ..... wie ook?
|
|
|
diesel oo7
|
@ louk
kan jij ervoor zorgen dat ik morgen mijn pakje heb op kessie?
|
|
|
Parkie
|
@ louk
kan jij ervoor zorgen dat ik morgen mijn pakje heb op kessie?
Jij kan best zonder.................
|
|
|
diesel oo7
|
@heeliks als jij er weer bij bent krijg ik het inderdaad iets warmer als je weer van die sprongen maakt waardoor er gaten in het luchtruim zitten
|
|
|
Ocean-Limbo
|
morgen om 9.00 uur op Kessie: heerlijk uitslapen!!!!!
|
|
|
diesel oo7
|
ik ben er ook om negen nog eens een heerlijke ochtend sessie op kessie eruit knallen
wie oh wie nog hoe meer limbos hoe groter de vreugde ik zorg voor een kopje soep
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
ik kan er helaas niet bij zijn. have fun gasten! ennehh...kick some ass mannen
|
|
|
Parkie
|
Pfffffffffff 9.00 uur da's wel erg vroeg mannekes......... Maar ga kijken wat het weer doet morgen vroeg, en misschien kom ik nog ff kijken P.s. wanneer gaan we weer snowkiten, krijg zin als ik dit fillempie zie Tjek Hanglos voor chasta filmpje.................
|
|
|
(R)Ikke
|
zondag ga ik naar Oostvoorne ..... wie ook?
Papa loek, ik wil wel. Bas wil ook wel maar die moet heel vroeg weg. Moet z'n schatje ophalen in brussels. Stuur mij even je tel nummer in een pb als je wil dan kan ik jou ook eens bellen. En je stalken natuurlijk. Wind ziet er in ieder geval erg goed uit Laterz
|
|
|
Basjuh
|
als we/ik nu eens om 07:00 weg rijden........ zijn we/ik vroeg daar...........en kunnen we/ik ook weer vroeg gaan. Dat is voor mij idd de enige optie voor morgen..... Rikkie laat maar wat weten, witte ook trouwens, en louk, maurice, en iedereen die ik vergeet uit van onder sittard. Wat doet noord limburg morgen?
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
Wat doet noord limburg morgen?
sjaak afhaak... m'n kleine wordt 4! voor diegenen die zijn geweest vandaag: hoe wastie??
|
|
|
diesel oo7
|
het was vandaag een beetje op en aan met de 12 toch nog genoeg druk gehad om lekker een uurtje te varen morgen misschien slufter
|
|
|
Ocean-Limbo
|
@danny: vandaag was klote, echte zwaffelwind. Voor mij net te weinig om goed hoogte te lopen, dus: na 3/4 rakje te voet over the beach. Voorspellingen klopten voor geen &*##@. Toen ik om 9 uur alleen op Kessie was, kon ik zonder overmatige risico's te nemen tegen de wind in pissen zonder nat te worden. Rond 10 uur kregen we een aan/uit wind en om 12 uur was de pret ook uit voor de dudes met de grote kites en deuren. Hopelijk kan ik morgen de vervelende smaak van vandaag wegspoelen met echt Noordzeewater.
@Basjuh: ik vertrek klokslag 8.00 uur. Ik wil wel weer op tijd terug, zo rond 4 uur.
|
|
|
witte
Geen avatar
|
Vandaag was niet zo slecht. Alleen de wind was zoals altijd in Kessie vlagerig Moet helaas werken bas, ben nu al aan het balen dat ik niet naar zee kan. voor degene die morgen gaan: Veel plezier
|
|
|
Basjuh
|
ik zal rond 18:30/18:45 op het vliegveld in Brussel moeten staan........ Ik moet dus veeeeel eerder dan 16:00 vertrekken... Ik zal rond 17:15 thuis moeten zijn. Uiterlijk 15:00 in de auto zitten en rijden (zonder getreuzel). dus dat zal tussen 14:15 van het water gaan..... en kan me voorstellen dat men daar geen zin in heeft. Het zou voor mij alleen zin hebben als ik rond 10:00 op het water kan staan en zo nog een dikke 4 uur op het water kan staan. Ik hoor het wel......
|
|
|