|
Basjuh
|
bij deze
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Haha onze loek gaat helemaal los aan de Naish, lekker hoor. Hoorde je alleen zeggen dat je de kite erg nerveus vond, als je de bar nu ff ombouwd naar 1 : 1 afstelling, scheelt dag en nacht, veel lekkerder.
Kijk ff op i-net of in de handleiding hoe dat moet, anders laat maar weten, heb er al diversen omgebouwd.
Laterzzzzzzz
|
|
|
Basjuh
|
ja 1:1 is was bij de shockteef ook een stuk prettiger, m.n. de bardruk.. Alleen wat minder depowerbereik......maar je weet een stuk beter wat je aan je vlieger hebt. komend weekend nog iets voorspeld?
|
|
|
diesel oo7
|
@ hoehahennie
De sprongen zitten er al goed in voor ze goed op de foto te laten uitkomen. Maar ik denk dat ik nog wat training moet volgen wat voor gezicht je moet trekken. Deze foto geeft wel perfect het gevoel van een goede railly weer.( g-force)
@ louk en de bende
Toffe stek aan de golfjes te zien. Als het nog eens waait kom ik wel aan die kant eens rippen met een paar man en erna een bbq bij jou op de camping als leuke afsluiter.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
@diesel en de rest van dat zootje,
Ik heb een jaarplaats op camping de Zandput in V-polder. Is het geen leuk idee om eind september/begin oktober, natuurlijk als de voorspellingen goed zijn, een lang weekend te organiseren.
Genoeg goedespots in de buurt ....
|
|
|
diesel oo7
|
Louk Dat lijkt me een super goed idee Stel alvast enkele datums voor zodat we onze agenda(vrouwen) voor dan als het waait vrijhouden. liefst wel voor oktober want dan zoek ik warmere oorden op Top zo een sezoens afsluiter onder de limbo s
|
|
|
NinoBrownz
|
Vette shizzle die foto's diesel, louk en bas!!! Nice railey!
Strak plan om weekendje bij de Zeeuwen in V-polder te doen...
Hopelijk dit weekend nog wat goeie woei, want heb eindelijk tijd om eens relaxed naar zee te gaan...
|
|
|
diesel oo7
|
Sorry voor de werkende mensen Maar hij was weer lekker op kessie van 11 tot 14h Met 2 man weer de hele spot voor ons alleen.
|
|
|
Parkie
|
Jij hebt tegenwoordig bij elke sessie een prive fotograaf..............
Waar blijven de fotoo's ??
|
|
|
NinoBrownz
|
Nino's Tip vd Week : bij het nieuwe KITE-surfmagazine zit een leuk DVD'tje deze maand met kitebeelden uit Ilha do Guajiru (Brazil) en is voor een actieprijs van EUR 3,95 verkrijgbaar bij de boekhandel. Altijd leuk een DVD'tje en magazine voor die prijs!
|
|
|
floater
|
pffff... en wij maar werken.
Nog even aftellen dan heb ik ook een dikke week verlof.
Gelukkig dit weekend weer 3 dagen vrij. :-)
En jaaaaaaaaa mijn Spleene Q-kite 7 meter is coming. Ultra fast !!!
Aloha
|
|
|
witte
Geen avatar
|
Bedankt mannen voor het lekker maken van een geblesseerde kiter. Zal nog zeker 4 weken zonder bar in mijn handen moeten leven. Have fun voor de komende weken
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
Bedankt mannen voor het lekker maken van een geblesseerde kiter. Zal nog zeker 4 weken zonder bar in mijn handen moeten leven. Have fun voor de komende weken
sterkte witte! komend wiek van vrijdag tot zondag in wijk aan zee met het campertje; ik baal daar ook van; super vervelend. tja witte, iemand moet het doen, en ik heb me, geheel belangeloos, aangemeld om the dirty job te klaren....
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
Sorry voor de werkende mensen
inderdaad sorry ja...terwijl wij an die arbeit zijn, doe jij rare fratsen met je doek van plezier...hoe onrechtvaardig ik heb de pliesie al gebeld: dit kan niet! enne, over die foto's van Basjuh: mooi mooi, en dat voor de dam..ziet er ruig uit daar! compliment van een maatje (die niet kite) en toevallig afgelopen op de Dam stond en live verslag deed: er waren niet gek veel mensen op het water om te kiten, en degenen die er wel op waren, had hij flink respect voor, want schijnbaar ging het erg idd flink op.... hulde aan jullie kite-krijgers!
|
|
|
Basjuh
|
al iemand wind gevonden voor komend weekend?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Hallo zootje ongeregel, Voorlopig zien julie mij niet meer op Kessenich. En ook niet op V-polder, Neeltje-J of B-dam. Want de komende weken zit ik op Giens,een schiereiland voor de Zuidfranse kust. Laat je daar nou net toevallig ook uitstekend kunnen kitesurfen. Wat een toeval! Ik wens jullie allemaal veel wind en zon toe, ...en kijk uit, doe geen domme dingen. Grtz., Louk
|
|
|
Joy.H
|
veel plezier Louk en doe zelf ook geen domme dingen
|
|
|
Parkie
|
Want de komende weken zit ik op Giens,een schiereiland voor de Zuidfranse kust.
Dat is een bekend plekkie voor mij bij Hyeres Jaren op de camping gestaan in de zomer, toen ik nog aan het plankzeilen was. Laatste jaar heel veel van de omgeving gezien, 2 weken geen wind, dan moet je wat. Maar heb nu weer goede kite verhalen gehoord daar, dus toch nog eens gaan kijken. Veel plezier en Muchos windos
|
|
|
|
Basjuh
|
zijn er nog mensen die het er morgen op wagen?
|
|
|
diesel oo7
|
We gaan in ieder geval naar zee morgen. Hoe laat en met wie dat beslissen we vanavond nog. Er zijn een hoop limbo s die weer de zee opwillen
|
|
|
Basjuh
|
wanneer, wie wat waar en hoe laat hoor ik graag. wellicht kan ik een bijdragen leveren..........gaat het overtuigend waaien?
|
|
|
|