Ocean-Limbo
|
Hallo rakkers, zaterdag, V-polder: om 15.00 begint de wind aan te trekken. Helaas had ik bezoek op de camping en mocht ik pas om 18.00 uur naar het strand. Tot 20.00 uur een heerlijke sessie gehad en de wind die bleef maar aantrekken .....een sleurhutje aan de kust is toch wel lekker .....
|
|
|
diesel oo7
|
Limbos
Deze week heb ik nog een weekje vrij Hoop dat er deze week nog wat leuke wind aankomt Zijn er nog meer mensen die eventueel deze week richting kust kunnen Gr
|
|
|
Nielsfranken
|
Ik ben komende week in Nieuwvliet, bij Cadzand. Waarschijnlijk rij ik woensdag, vanuit daar, naar Oostvoorne.
Hopelijk valt er nog wat te kiten! Sinds ik terug ben in Nederland ben ik er nog niet aan toegekomen, en moet nog veel leren met kiten!
|
|
|
|
NinoBrownz
|
@Diesel: Ben donderdagochtend in Amsterdam, maar kan vanuit daar makkelijk richting de kust. Vrijdag kan ik waarschijnlijk ook....EINDELIJK! :-)
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ik ben komende week in Nieuwvliet, bij Cadzand. Waarschijnlijk rij ik woensdag, vanuit daar, naar Oostvoorne.
Hopelijk valt er nog wat te kiten! Sinds ik terug ben in Nederland ben ik er nog niet aan toegekomen, en moet nog veel leren met kiten!
waarom die hele rit naar O-voorne? Vanuit Nieuwvliet ben je zo in V-polder en/of Neeltje-J. Beide spots zijn
|
|
|
Basjuh
|
ik ben om 12:30 klaar............misschien wat eerder.....
|
|
|
diesel oo7
|
Hoi Bas
Wanneer ben je om 12H30 klaar?
Nino
We bellen deze week nog wel even
Heeliks
Wat geef jij voor morgen de beste kans als windkenner?
|
|
|
Kitemen
|
Ik wil donderdag ook naar zee! Net gaan varen in domburg. Flinke golven maar de wind mocht iets meer.. Kom morgen weer naar limburg maar spreken wel wat af als de wind do aan blijft
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ik wil donderdag ook naar zee! Net gaan varen in domburg. Flinke golven maar de wind mocht iets meer.. Kom morgen weer naar limburg maar spreken wel wat af als de wind do aan blijft
donderdag: V-polder of ouddorp?????? Bel me!!!!
|
|
|
TimLimbo
|
Verwachting van donderdag zien er goed uit! Iemand nog naar Oostvoorne?
|
|
|
|
diesel oo7
|
Thanks zin in een vluchtje?????????
Als er nog iemand iets van F-one spullen nodig heeft laat het even weten want ik ga morgen nog eens richting importeur
en ik kan jullie al vertellen dat de nieuwe kite van 2011 iets zeer speciaals gaat zijn Hij zal een aantal lijnen minder gaan hebben dan de andere kites Foto s volgen binnenkort
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
.......nieuwe kite van 2011 iets zeer speciaals gaat zijn Hij zal een aantal lijnen minder gaan hebben dan de andere kites.........
Wooooow draadloos
|
|
|
diesel oo7
|
je zit in de buurt maatje
|
|
|
TimLimbo
|
Trouwens, jullie allemaal lid van NKV? Ik namelijk nog niet, maar wat zeggen jullie?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Trouwens, jullie allemaal lid van NKV? Ik namelijk nog niet, maar wat zeggen jullie?
DOEN!
|
|
|
Basjuh
|
donderdag om 12:00 ga ik klaar proberen te zijn met werken wanneer het waait.............................
|
|
|
NinoBrownz
|
En het waait donderdag Basjuh ;-)
Net contact gehad met Diesel en vooralsnog lijkt het Ouddorp te worden! Zelf kom ik na mijn afspraak in Amsterdam die tot 12 uur duurt.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ja, .......Ouddorp wil ik ook wel eens proberen.
Basjuh en Rik waren daar zeer positief over .......
|
|
|
TimLimbo
|
Ouddorp is ook voor startende kiterS?
|
|
|
Parkie
|
Nou, hier dan de voorspellingen voor morgen: Wind ziet er in de regio Zeeland morgen het beste uit. Van 10.00 tot 14.00 laag, om 18.00 uur hoog op Ouddorp windrichting NW Dus bij hoog water, word het weer genieten boys. Ouddorp is ook voor startende kiterS?
Bij hoog water, en als het rustig is wel ja, maar denk dat het morgen wel eens druk kon worden....... En zo sprak Heeliks Paulusma Oant moarn..........
|
|
|
TimLimbo
|
wel veel regen verwachting morgen, moet je daar nog hier en daar rekening mee houden?
|
|
|
Parkie
|
wel veel regen verwachting morgen, moet je daar nog hier en daar rekening mee houden?
Misschien help dit..................
|
|
|