Langbeest
|
hahahah ja vooral die tent dat was knudde. ik heb een aantal kitemaatjes gebeld die op een andere camping stonden en gevraagd of ze me wilde helpen met de stokken vast te houden tijdens het opzetten.
|
|
|
|
DENNS
|
FUCKING ZIN IN DEZE ZOMER!!! 18 july 3 weken @ SPAIN
@langebeest, weer lamfora dit jaar:)
|
|
|
hans
|
he manne wij zijn er van 26 jullie tot 6 aug. camping la ballene 2 lachen dat er zo veel van kitehigh naar toe gaan
|
|
|
Langbeest
|
Yep het is weer lamfora geworden. De kidzz vonden het geweldig vandaar. Vanaf 11 july voor 3 weken van de partij.
|
|
|
DENNS
|
Yep het is weer lamfora geworden. De kidzz vonden het geweldig vandaar. Vanaf 11 july voor 3 weken van de partij.
Okee leuk!! k zie je daar:D
|
|
|
To
|
ey ik ga vanaf 8 juli naar rosas camping laguna wie gaat er ook naar camping laguna? nog ff een vraagje waar mag je nou precies kiten in de baai van rosas want er zijn verbode plaatsten heb ik gehoord. en wie is er nog meer rond 8 juli:D
|
|
|
FunkyoneNL
|
hej langbeest ik kom 2 dagen na jou aan.....hoop dat me meissie een beetje afleiding vind als ik aan het kiten ben..... anders zit ik 3 weken met een vriendin die zich ergert! Want kiten ga ik.......
|
|
|
Best-Warro-08
Gast
|
Wie is er nou aan het posten vandaag :S
TIMO!!
|
|
|
Alferink
|
Wie is er nou aan het posten vandaag :S
TIMO!!
Wat loop je nou te miepen heel de tijd man, zeg nou gewoon alleen iets als je wat te melden hebt. Kijk als ik er nou om moest lachen, ok. Maar dat doe ik dus helaas niet. de/het/een in-de-broek-poep-bejaarde
|
|
|
To
|
ik vraag iets nuttigs ik gebruik dit forum niet als een chatroom en ook niet als vrijetijds besteding dan ga ik tog liever het water op. maar blijf jij maar achter je pc zitten met >70 berichten in 3 dagen. en ook dit was een zinlose post van warro-08
|
|
|
Langbeest
|
OK mannen ......en Best-Warro-08........ "back on topic please"
|
|
|
FunkyoneNL
|
Wordt tijd dat jullie op vakantie gaan...
|
|
|
Alferink
|
Joh, dat is duidelijk, een strakke zuidwester zou ook wel ff lekker zijn.
|
|
|
FunkyoneNL
|
ind sluit ik me bij aan.......
|
|
|
|
FunkyoneNL
|
nog 5 weken en een paar dagen..... Relax....
|
|
|
e_surf
|
Nog 4 weken en 6 dagen La Ballena
|
|
|
To
|
nog 5 weken