Lieketjee
|
de KNMI heeft vaak wel gelijk ... 't word geen autostrand maar brouwersdam voor mij!.. nu de wind..en anders zonnen..haha
|
|
|
|
xray
|
Make my day!
|
|
|
Lieketjee
|
hahah nu durf ik bijna niet meer te gaan..
neej hoor ik zal proberen om goed om me heen te kijken;)..as always!!
|
|
|
spoetnik
|
ik denk dat ik niet kan slapen van de zenuwen!!!!!!
|
|
|
Lieketjee
|
HYPER HYPER HYPER HYPER...
|
|
|
c0g
Geen avatar
|
Ja, ik zag 't ook. Zou mooi zijn he? 5 tot 6 pleeeeease!!! (en ff geen onweer dan)
|
|
|
Kevin
|
Ik kan niet pitten dan maar stappen en morgen een dauw sessie om van de kater te bekomen
|
|
|
Kevin
|
Oja dus sorry als ik iemand in de lijnen vaar dat komt omdat ik kite onder invloed
|
|
|
|
|
|
Davidoff
Gast
|
Het is hier nog niks hoor, omg Alkmaar... hier op het platteland: de schermer waait het misschien net genoeg voor een 14 meter... misschien trekt ie wel aan!
|
|
|
|
Super Cooper
|
Hier in zwolle begint het aardig aan te trekken...
|
|
|
LEAF
|
Even geduld, vanaf vrijdag en het hele weekend 5 bft zoals het er nu naar uitziet!
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
nu weer 7 knopen op brouwersdam. het feest is over. Ik zet in op het weekend!!
|
|
|
Kevin
|
Yes wat was die top vandaag lekker met 10.5m ion3 kunnen varen was echt top sessie
|
|
|
Idefixe
|
Druk aan het werk geweest @ Mirns. De hele dag was er op de achtergrond een klein beetje woei. Bijna klaar met de werkzaamheden en toen hadden we voldoende woei om ons te motiveren de boel op te pompen. Jammer maar helaas............. 5 min daarna was de woei helemaal weg ............
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
weinig woei te bekennen mijn windmeter gaf een uurtje geleden het volgende aan op het strand:
0,0 kn
|
|
|
c0g
Geen avatar
|
14m. en dan nog maar net terug kunnen komen. (Castricum) Ik heb nu alleen nog maar MEER zin om echt te kiten Dit weekend ziet er wel heel raar en wisselvallig uit, qua weer. draaiende wind en regen enzo.
|
|
|
Lieketjee
|
tot 1 uur was het leuk op brouwersdam, kwam je i.i.g nog vooruit:P....daarna kakte het VOLLEDIG in...shit man! maar lekker dagje zonnen er maar achteraan geplakt!
|
|
|
Kevin
|
tot 1 uur was het leuk op brouwersdam, kwam je i.i.g nog vooruit:P....daarna kakte het VOLLEDIG in...shit man! maar lekker dagje zonnen er maar achteraan geplakt!
Welke kite voer je? Het zonnen was idd chill maar had liever gekite
|
|
|
Lieketjee
|
met een Naish boxer 12m (oranje/bruin)
jah khad ook liever gekite..maja als het niet kan moet je het er toch van nemen;) haha hoe was het met je kater en waar voer jij mee?
|
|
|