|
MEGALOOPBEUN
|
volgens mij Rider Debeun ( bouwinstructeur ) fotograaf novaatje spot Kinselonie veel plezier jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaa
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ziet er weer lekker uit daar HJ. Volgende keer maar met de NH.Kiteguys naar Bonaire een heel lang weekend ofzoow.
|
|
|
LOEN
|
Heli aka Sebastian!!! Haha top! Lekker foto's HJ Na al die foto's en film van Bonaire zelf ook maar wat in elkaar gezet. Hier nog een Video/foto compilatie van Bonaire(met een klein deel van al mijn footage ) post ze hier maar ff bij me mattie Sebastian Als dat Oke is
http://vimeo.com/3971373
|
|
|
Vinni
|
Lache filmpje man!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Lekker filmpje Lorenzo. Heli heeft op dit moment geen pc/laptop maar zal hem het filmpje vanavond ff laten zien. Helaas is het alweer aftellen en dan weer terug naar Nederland
|
|
|
LOEN
|
Lachen, doe em nog maar eens de groeten en San ook natuurlijk Ja tijd gaat snel daar. Afgelopen week met Ro & Ca en nog een heel stel van Bonaire wat biertjes gedaan (geen polar helaas ) En gister me Toy ontvangen, alleen hij is het barretje vergeten.... Jij nog een plekkie over toevallig? Anyway geniet er nog even goed van! Cheers!
|
|
|
|
|
Molliebollie
|
*KWIIIIIIIIJJJJJJJJLLLL* wil ook wel een tijdje op die spot vertoeven
|
|
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Nice pica's Henk-Jan super mooi daar (up_kitesmiley)En Lorenzo lekker filmppie Top
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Thx mannen. Het avontuur zit er bijna weer op. Dinsdag naar Curacao en dan woensdag weer terug naar Nederland.
@ Michiel je mag nooit meer raden :-) Ik had idd ff last van mijn schouder na een crash maar even los laten masseren en na 3 dagen rust kon ik weer het water op. Timing was goed want hadden ook ff geen wind..
@ Lorenzo. Ik heb je nog een pb gestuurd. Wij zouden eventueel je bar wel mee kunnen nemen. Sluit ik wel ff kort me Roan.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
@ Michiel je mag nooit meer raden :-) Ik had idd ff last van mijn schouder na een crash maar even los laten masseren en na 3 dagen rust kon ik weer het water op. Timing was goed want hadden ook ff geen wind.. Dat klinkt als Indonesie: door die paar centen dat het daar kost na iedere kitesessie laten doen. Echt uber!!! Balen man dat je al aan het aftellen bent Hier is het mooi weer, maar klote weer voor ons kiters :'(
|
|
|
|
Hey HJ, Kom je dinsdag nog ff varen bij ons? Er wordt goede wind voorspeld! Ayo..
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Hey HJ, Kom je dinsdag nog ff varen bij ons? Er wordt goede wind voorspeld! Ayo.. Helaas... Wij vliegen om 15.45 uur met Divi Divi air naar Curacao. Misschien kan ik een foto maken als ik over St Jorisbaai vlieg. Bij aankomst op Curacao een BBQ bij mijn zus thuis en dan woensdag weer gereedmaken voor Nederland. Ik kom zeker nog een x met jullie chillen en misschien een x naar Klein? Grts Ps Hoe was Aruba en heb je nog pica's gemaakt?
|
|
|
|
|
Ps Hoe was Aruba en heb je nog pica's gemaakt?
Aruba was leuk, alleen was ik 2 dagen ziek van de 4. Ik heb alleen een bij boca grandi gevaren. Je bent wel veel beter af op Bonaire qua kiten iig. Heb ook geen actie foto's. Was te ver weg van de kant voor een huis/tuin/keuken camera.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ps Hoe was Aruba en heb je nog pica's gemaakt?
Je bent wel veel beter af op Bonaire qua kiten iig. Heb ook geen actie foto's. Was te ver weg van de kant voor een huis/tuin/keuken camera. Die spot op Aruba van je mooie foto is lekker aanlandig, dat ziet er toch ontzettend goed uit?
|
|
|
|
als je varen in een grote klotsbak lekker vindt wel ja...
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
als je varen in een grote klotsbak lekker vindt wel ja...
Duidelijk antwoord
|
|
|
jurrr
|
varen ze daar niet altijd met aflandige wind? maar wel lekker filmpje en foto's
|
|
|