Idefixe
|
Oke ! Meneer heeft een nieuw pakkie. Gaan we dus binnenkort maar ff samen het water op. We zouden geloof ik nog iets met springen ofzo gaan doen dan
|
|
|
onzin
|
ja hebt helemaal gelijk ik zit alleen nog steeds met vervoer ik heb nog steeds geen auto ben dus ook een beetje afhankelijk van andere mensen maar we doen het zeker ga wat regelen om naar mirns te komen
|
|
|
|
michiel v geel
|
idd het is niet zo snugger om er eentje blind te bestellen
|
|
|
Morres
|
tja, ik snap wel dat hij hetzelfde merk in dezelfde maat besteld
|
|
|
Lude
|
klitteband om je enkels doen?
|
|
|
onzin
|
ja was ook niet zo slim van me maar ik dacht dat het wel goed zat zelfde maat en de zelfde dikte maar hij is gewoon veel dunner dan mn vorige terwijl de mm ook op die evo staat en er zit geen rubbere rand aan de onderkant om mn enkels mee af te sluiten
maar goed vandaag heb ik hem de hele dag aangehad op mirns en hij zit wel lekker maar de benen van het pak trekken heel erg omhoog komt doordat er dus geen afsluiting op zit wat best wel eri kan zijn maar wordt het ook wat kouder kan ik hem echt niet aantrekken want dan bevries ik denk ik
het zou mischien wel wat beter zijn als de shops in nl wat meer info geven over zoiets om miskopen te voorkomen zeg niet dat het pak slecht is want hij zit verder wel lekker maar als je een wetsuit koopt mag je er toch wel vanuit gaan dat ie je polsen en enkels goed afsluit zit het er niet op zeg dat dan tegen een klant
of zie ik dat verkeerd
|
|
|
robin..
|
ja was ook niet zo slim van me maar ik dacht dat het wel goed zat zelfde maat en de zelfde dikte maar hij is gewoon veel dunner dan mn vorige terwijl de mm ook op die evo staat en er zit geen rubbere rand aan de onderkant om mn enkels mee af te sluiten
maar goed vandaag heb ik hem de hele dag aangehad op mirns en hij zit wel lekker maar de benen van het pak trekken heel erg omhoog komt doordat er dus geen afsluiting op zit wat best wel eri kan zijn maar wordt het ook wat kouder kan ik hem echt niet aantrekken want dan bevries ik denk ik
het zou mischien wel wat beter zijn als de shops in nl wat meer info geven over zoiets om miskopen te voorkomen zeg niet dat het pak slecht is want hij zit verder wel lekker maar als je een wetsuit koopt mag je er toch wel vanuit gaan dat ie je polsen en enkels goed afsluit zit het er niet op zeg dat dan tegen een klant
of zie ik dat verkeerd
je moet toch zelf weten wat je koopt ik vind dit echt onzin nu geef je de shop de schuld
|
|
|
onzin
|
ik geef niemand de shuld maar ik verwacht een pak een nieuwere maar wel de zelfde eigenschappen als mijn vorige en als dat niet zo is kan dat teleur stellend zijn
|
|
|
robin..
|
dat soort dingen check je toch voordat je wat koopt.
|
|
|
Youri Blokdijk
|
altijd passen je koopt ook geen paar schoenen blind omdat de vorige keer ook maatje 43 goed was van hetzelfde merk. internet bestelling geweest? dan is het natuurlijk helemaal lastig passen en kan je ook niet zien hoe de afsluitingen zijn bij de enkels
|
|
|
onzin
|
het was ook een internet bestelling ja
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Mischien een tip voor je volgende pak. Indien hij via internet veel goedkoper is ga je gewoon naar je plaatselijke kitewinkel en pas je dat pak. Als hij dan lekker zit kan je gewoon aan de winkel vragen of ze hem voor die prijs kunnen leveren. Vaak doen ze dat wel en zo niet dan bestel je hem gewoon via internet. Maar op die manier heb je hem wel gepast en gezien.
|
|
|
onzin
|
bedankt
|
|
|
Iman
Geen avatar
|
Wet kopen op afstand, volgens mij mag je alles wat je op internet koopt binnen 7 dagen terug sturen. alleen weet ik niet of dat ook geldt voor een wetsuit dat gebruikt is...
|
|
|
onzin
|
ga hem niet terug sturen heb niet gezegt dat ik het een slecht pak vind verwachte alleen wat anders verder zit ie wel lekker op de enkels na maar ga gewoon klitteband gebruiken om het af te sluiten
|
|
|