El Banditos
|
haha serieus dat krijg ik met mijn wetsuit niet eens voor elkaar. Soms moet ik nodig en wil ik het doen, maar kan het gewoon simpelweg niet haha
|
|
|
Idefixe
|
haha serieus dat krijg ik met mijn wetsuit niet eens voor elkaar. Soms moet ik nodig en wil ik het doen, maar kan het gewoon simpelweg niet haha
weet je zeker dat je pak van neopreen is en niet van rubber ofzooi ?
|
|
|
kiter.raphael
Logs: 0 | 38 uur
|
ja we willen allermaal wel naar zuid afrika nee ik blijf ook jammer genoeg in nederland wat kitesurfen betrefd
|
|
|
Gerard
Gast
|
comfortabel rippen op lege spots met dikke zware wind Sssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ssssssssssssst!
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Wat is er mis met omkleden in 3 graden celcius? Daar word je man van (of juist niet?)
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik heb in december een droogpak van GUL gekocht. De kosten waren minimaal want had het pak incl fleece onderpak in de UK besteld. Dat was de beste kite aanbesteding tot nu toe. Ik heb de hele winter door gevaren. Toen iedereen aan het schaatsen was had ik heerlijke sessies in de Noordzee.
|
|
|
El Banditos
|
weet je zeker dat je pak van neopreen is en niet van rubber ofzooi ? euhm geen idd eigenlijk waar mijn pak van is, maar ik krijg het ook niet voor elkaar om erin te pissen. Gaat misschien tegen mijn natuur in ofzo.
|
|
|
El Banditos
|
Ik heb in december een droogpak van GUL gekocht. De kosten waren minimaal want had het pak incl fleece onderpak in de UK besteld. Dat was de beste kite aanbesteding tot nu toe. Ik heb de hele winter door gevaren. Toen iedereen aan het schaatsen was had ik heerlijke sessies in de Noordzee.
mag ik vragen wat je ervoor betaald hebt ongeveer? En ontneemt het niet onwijs veel bewegingsvrijheid?
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
mag ik vragen wat je ervoor betaald hebt ongeveer? En ontneemt het niet onwijs veel bewegingsvrijheid? Ik heb er ook een en was een koopie omdat de pond toen heel laag stond. 230 euries oid. Het ontneemt zeker niet je bewegingsvrijheid, want het zit ruim om je lichaam heen. Als je de juiste maat neemt uiteraard.
|
|
|
Morres
|
mag ik vragen wat je ervoor betaald hebt ongeveer? En ontneemt het niet onwijs veel bewegingsvrijheid? Gebruik de search, er is een mega lang topic over drysuits, omdat veel lu idestijds voor rond de 200euro drysuits in engelenand hebben gekocht.
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Laten we deze discussie trouwens lekker voeren in de herfst en niet in hartje zomer
|
|
|
Idefixe
|
Hartje zomer, kom op hé . Morgen staat er weer wind , het water is pislauw. ga ff lekker snel genieten......................
|
|
|
|
El Banditos
|
ja vandaag is er wel wind maar helaas kan ik niet , en morgen ook niet . Moet dus weer hopen op volgende week
|
|
|
Iman
Geen avatar
|
is dat zo'n rubberen lange jas?
yep was iets van 80 euro ofzo. maar voor de winter is zo een droogpak misschien ook wel chill! (of eigenlijk niet chill maar lekker warm )
|
|
|