|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Ik ken iemand die daar eens een shorty van gekocht heeft, prima pakje. Wel dun uiteraard maar kwaliteit was niet verkeerd. Moet ik wel zeggen dat ik vorig jaar voor 50 euro een overjarig pak met korte mouwen en lange benen gekocht heb bij Telstar wat misschien een betere optie is.
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
Heb er vorig jaar een gekocht, prima pakken, maar omdat ze zo dik zijn wel wat stug en zwaar als ze nat zijn wel lekker warn... ritsen zijn ideaal voor aan- en uittrekken!!! Dat lichtblauwe op de schouders is echt lekker elastisch topspul... Gebruik hem voor erbij / reserve.... of als ik de volgende dag lekker een droge aan wil doen i.p.v. een natte! En voor dat geld....
|
|
|
Lude
|
Ik vond ze voor geen meter zitten, maar ik ben dan ook vrij lang
|
|
|
Reflex
|
Dik? Die vriend van me zijn pak was juist vrij dun en zeker door dat Blauwe kwam veel wind. Niet een echt winter pak volgens mij. Meer iets voor in de zomer.
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
Shoty's zijn meestal dun 2/3 die ik had gekocht was helemaal 5 mm. Lijkt precies op deze...
|
|
|
KappuhH
|
Heb er ook één gehad toen ik begon met kitesurfen. Zelfs die 75 euro voor betaald omdat ik toen dacht dat het goedkoop was. Opzich prima pakje hoor, voor beginners uitstekend als ze nog niet zoveel geld willen investeren.
|
|
|
|
Morres
|
De kwaliteit is prima.(service ook, mn zwager had een misproductie, werd direct vervangen, zonder gezeur) Warmte is wat je voor die prijs mag verwachten, evenals pasvorm. Maar, per euro gezien, heb je een heerlijk pak, al helemaal voor 20euro! Ik heb zelf de shorty, niet kapot te krijgen. Niet erg modieus, maar dat zijn shortys bijna nooit..
|
|
|
Lude
|
Niet warm? koop je er toch twee?
|
|
|
|
Morres
|
Dure onderbroeken dan :+
|
|
|
Reflex
|
Ik geef liever meer geld uit aan kitespullen dan aan BB onderbroeken die iedereen tegenwoordig blijkt te moeten hebben (of is dat inmiddels al weer oud en staan jullie ermee op de vrijmarkt? )
|
|
|
|
|
naja
|
BB?
Schijnt vroeger nogal een goede tennisser geweest te zijn.
|
|
|
Reflex
|
Van Brigitte zou ik wel een onderbroekje willen kopen Bjorn Borg, maar het zal vast wel weer achterhaald zijn
|
|
|
KappuhH
|
Brigitte Bardot
BOB wie is BOB? Jiskefet ftw!
|
|
|
Morres
|
Oh, Baby Björn Borg...ernstig
|
|
|
Nazar
|
BB is niet die shit meer hoor....alleen maar voor 12+ /17-
|
|
|
|
KiteFEEL
|
Prima pakkiej. Niks mis mee. Ken een aantal kiters die ze gebruiken.
Nadeel is dat je niet kan passen in een Lidl bijvoorbeeld.. Ook zitten ze niet zo gegoten als de ''echte'' merken.
Wel warm!
|
|
|
mocem
|
ga ik kopen voor me vriendin een S en M
|
|
|