|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
Ben zelf van plan om vanmiddag naar Rockanje of Oostvoorne te gaan. Zijn er nog meer vanuit omgeving Breda die daar naar toe gaan??
Ik moet werken. Rockanje is niet ideaal met ZW. teveel on-shore. Moet je echt goed hoogte kunnen lopen om weg te komen.
|
|
|
Menno de Vries
|
Misschien maar autostrand, is met zuidwest wel altijd perfecte richting.
|
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Morgen nog iemand naar autostrand?
Doe dan Rockanje. Het is Zuid.
|
|
|
|
|
Erik-g60
Geen avatar
|
Klopt, maar later werd het wel wat beter vond ik. Was je ook aanwezig daar?
|
|
|
|
Erik-g60
Geen avatar
|
Oke niet opgelet eigenlijk. Ik had een groen ion fuse pak aan.
|
|
|
Faxie
|
Oke niet opgelet eigenlijk. Ik had een groen ion fuse pak aan.
Ik heb wel iemand gezien in zo'n pak ja. Je valt wel op
|
|
|
|
Faxie
|
Volgende keer ff roepen.
Ik kan me geen gezicht meer herinneren... dat duurt meestal een paar ontmoetingen... Zal wel je naam roepen als ik weer een groene Ion zie
|
|
|
Tjornie
Geen avatar
|
Met de zomer 2014 op komst, misschien idee om dit topic wat nieuw leven in te blazen?! Ben sinds kort verhuisd naar Breda. Meer mensen hier uit Breda?? Kunnen dan misschien af en toe carpoolen! Hoor t wel!
|
|
|
Finch
Geen avatar
|
Breda is zeker aanwezig! Verwacht over maandje weer wekelijks op het water te staan... carpoolen is prima.
|
|
|
Menno de Vries
|
Ik kom uit Terheijden. Vaar vaak op spots als de Brouwersdam, Oostvoorne, Grevelingendam, Rockanje en Borselle. Als de voorspellingen zo blijven ga ik aankomende zaterdag.
|
|
|
PvanEE
|
Hallo, ik kom uit Wouw en ben beginnende kiter. Kan al wel op en neer varen maar lig nog met regelmaat in het water. As zaterdag ziet het er voorlopig goed uit en wil ik uiteraard weer graag het water op. Wel zo fijn is om te weten dat er meerdere zijn om elkaar te helpen en om mij tips te geven. Tot nu toe op de Bdam - Grevelingen-Rockanje - oostvoorne gevaren. Waar gaan jullie zaterdag varen.?
|
|
|
Faxie
|
Zaterdag ziet het er naar uit dat ik naar Oostvoorne ga. Er gaat een vriendin mee die de waterstart nog onder de knie moet krijgen.
Water is nog fris, maar met een goed wetsuit is het al prima uit te houden.
Wilde eerst naar Vrouwenpolder gaan, maar vind het iets te West voor een beginner.
Brouwersdam is een optie, maar daar verwacht ik drukte...
|
|
|
Menno de Vries
|
Met west lijkt Oostvoorne mij niet ideaal om de Waterstart te oefenen. De wind te aanlandig, moet je echt wel hoogte kunnen lopen. Het schild natuurlijk wel dat de klasjes er nog niet zijn. Zit zelf er aan te denken naar de Brouwersdam te gaan.
|
|
|
Tjornie
Geen avatar
|
ik ga morgen ook waarschijnlijk oostvoorne.. Idee om een groepsapp aan te maken?
|
|
|
Menno de Vries
|
Oostvoorne zou ook kunnen, een groepsapp klinkt wel gezellig, ik doe mee. zal een persoonlijke mail sturen met mijn telefoonnummer.
|
|
|
Faxie
|
Vriendin kan niet morgen, dus dan gaat het Vrouwenpolder worden voor mij denk ik.
|
|
|
Tjornie
Geen avatar
|
ok! heb al afgesproken met maatje, dus ga oostvoorne.. Zondag misschien andere spot proberen.. Nog nooit geweest brouwersdam of vrouwenpolder... Zie jullie nrs wel verschijnen.
|
|
|
Faxie
|
Als je nog comfortabel wil varen op de Dam zou ik er niet te lang mee wachten. Als de temperatuur echt stijgt gaat het daar enorm druk worden.
Wellicht is het er dit weekend ook al druk...
|
|
|