Micky
|
Ik vindt het geen porem, eerlijk gezegd.
Zeg ik toch, jij hebt geen humor....
|
|
|
sjembek
|
Niet vierkant denken. Het ís humor. Die hele auto trouwens
|
|
|
Micky
|
Niet vierkant denken. Het ís humor. Die hele auto trouwens Vindt het eigenlijk meer rond gedacht.... (tong_kitesmiley)
|
|
|
sjembek
|
Naja, op een manier ook weer wel.
Je komt steeds bij hetzelfde punt terug terwijl dat al láng overruled is.
|
|
|
Micky
|
Naja, op een manier ook weer wel.
Je komt steeds bij hetzelfde punt terug terwijl dat al láng overruled is.
Zie je nou wel.....
|
|
|
sjembek
|
En dat punt, humorloze ik? Naaahhh..
Het is alleen hoog-intelectuele humor. Je moet slim zijn wil je dat begrijpen.
Maar je kan er niets aan doen hoor dat je mijn humor niet begrijpt. Iedereen wordt geboren met een beperkte capaciteit met daartussen een klein beetje bewegingsruimte waar je het maar mee moet doen.
|
|
|
sjembek
|
'Tis gewoon geen droge konthaarhumor.
|
|
|
Micky
|
Wie is ik om dat te beweren.... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
sjembek
|
Wie is ik Die vraag kan je alleen zelf beantwoorden. Mediteer hier maar eens over, als je uitgehoest bent.
|
|
|
Micky
|
@Hij zag, en dacht; Het is wel goed zo! Alle moslim terroristen, of ja een heleboel die zijn bereid te sterven voor een hoger doel want dan mag je maagden bibsen, in kleine honderdtal maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval Is dit jouw diepste inzicht....
|
|
|
sjembek
|
@Hij zag, en dacht; Het is wel goed zo! Alle moslim terroristen, of ja een heleboel die zijn bereid te sterven voor een hoger doel want dan mag je maagden bibsen, in kleine honderdtal maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval Is dit jouw diepste inzicht.... Nee, het gaat hoger dan Theo Maassen.
|
|
|
Micky
|
Die vlieger gaat bij jou niet op, wouter... (grinnik_kitesmiley) Geintje! Was best even leuk... :
|
|
|
sjembek
|
Ergens toch wel he! hihihi
|
|
|
kitestertje
|
Echt niet???, ik bijt niet hoor... Alleen op verzoek, als je begrijpt wat ik bedoel.
(kiss_kitesmiley)
|
|
|
wen @ school
Gast
|
leuk leuk! Als ik ooit m'n rijbewijs heb.. dan laat ik onze twingo pimpen (grinnik_kitesmiley) met spoilers, verlagen, bling bling velgjes.. alles.. behalve een vleugeltje.. dan wordt 't net zo'n groot winkelwagentje
|
|
|
Mark-Fizzer
|
heb ik ook ooit gehad, een groene twingo, scheurbakkies zijn dat. Super ruim van binnen, in tegenstelling tot het aangezicht van buiten. Die had ik terwijl ik niet eens een rijbewijs had. Ja ja Shame on me. ik weet het. En 2 keer door rood heen... Tjing tjing....
|
|
|
|
|
Arnie26736
|
de groene crx van n vriend van me vind ik alsnog mooier! (vleugel deurtjes enzo ) maarja cruisse! foto ?
|
|
|
Bopmorn
Geen avatar
|
Foute bak geak, ik lach er altijd maar om, als ik weer wrod ingehaald, en maar boos kijken onder dat petje:P
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ik ben niet nieuwsgierig hoor maar jij rijdt....?
|
|
|
sjembek
|
civic DXI '95?
|
|
|
Micky
|
Proesttttttt (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Neej, nu snap ik je helemaal. Ieder z'n smaakie. Wel 'lekker' kleurtje hoor, maar wanneer wordt de grondlaag vervangen door de uiteindelijke kleur? En die velgjes zijn wel bruut... 11''?
(micky, hoe kom je aan die foto's man?)
|
|
|