Langbeest
|
bel elkaar gewoon effe
|
|
|
TBK
|
,,Of eeeh ligt er iets anders lekkers bij soms " Ja Hans, zijn hond !
|
|
|
Retard
|
Hij is ze telefoon kwijt iets informatief Pro
|
|
|
To
|
dit is de gratis versie richrd hahahaha
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
TBK - Zwafra - Laurens- Peewee - Beuntje waar gaan we heen morgen Schel of Wijk of Egmond Egmond staat er het beste voor volgens Guru.. Lekker vroeg in de regen
|
|
|
@LaurenS
|
Ik ga iig naar zee,schell lijkt net aan te kunnen .Dat ga ik niet gokken
|
|
|
Retard
|
Kan niemand me oppikken Maakt me niet uit waar we heen gaan
|
|
|
To
|
haha vraag je ouders:D
|
|
|
Retard
|
Vader werken moeder meot half 10 weg :S
|
|
|
Gerard
Gast
|
KNMI verwacht nu wzw voor morgen einde ochtend. Morgenochtend nog even tsjekken maar als het zo blijft wordt het wat mij betreft Wijk pier.
|
|
|
@LaurenS
|
Yess,Wijk it is Rond half 11 aanwezig
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
De wind (kracht) is morgen volgens mij geen probleem er lijkt genoeg te komen ,ik denk dat ik morgen maar weer eens naar schellinkhout ga ,mij favoriete spot ....
|
|
|
To
|
Vader werken moeder meot half 10 weg :S
Richard met de bus naar wijk aan zee dan richting pier lopen de 1ste de beste kitesurfer die langskomt die pikt jou wel ff op hoor:D
|
|
|
@LaurenS
|
Dat ziet er wel heel positief uit,volgens mij is het 7 bft op het kaartje .Was het maar waar ..Check watersportweer
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
naar ijmuiden met de bus... op een ander plekje varen in wijk aan zee... egmond gaat vast ook wel een bus, met de trein naar zandvoort. op het zwet varen
|
|
|
Retard
|
Vind het goed ga wel naar schellinkhout ! half 10 aan wezig me ma wilt alleen vroeg weg
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Gaat maandag en/of dinsdag nog iemand het water op? Ijmuiden of Wijk ziet er dan goed uit
|
|
|
D@rkSt@r
|
morgen schel eindelijk weer eens op zoet water... eindelijk weg van al dat zand.. ik zal er tussen 10: 12:00 zijn
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ben morgen al vroeg op schell uurtje of 9 heb er zin in na al dat gewerk jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaa horen we morgen de hele dag
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
ben morgen al vroeg op schell uurtje of 9 He Hans, het wordt zw of wzw. Is Wijk niet een betere optie?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heb niet zo'n zin in zout (up_kitesmiley en mijn zoon gaat ook mee maar die gaat surfen dus word het schell
|
|
|
Retard
|
Dit Wordt ECHT een top dag
|
|
|