TBK
|
Dat zijn goede berichten Peter, ik hoop voor je dat het hertsel iets sneller zal verlopen, zodat je weer snel het water op kan !
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
sterkte peter zo zie je maar weer iets oudere mannen hebben toch nog een voordeel maar rustig aan want je wil nog iets ouder worden
|
|
|
360
|
Peter,
goed nieuws. Ouwe lullen duidelijk in het voordeel!! als het om armen uit de kom gaat. (nu ja oud oud oud wat is oud??)
PS> gaat er morgen middag nog iemand kiten. lijkt wel wat wind te komen..
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja ja eindelijk mijn oneill weer gevonden dus droogpakkie kan de kast in morgen ben ik als de wind blijft staan zeker van de partij
|
|
|
Mr the Emperor
|
Yo Gasten.
Kite altijd op het Autostrand, de Slufter of Rockanje. Maar nu zit ik voor mijn werk maandag, dinsdag en woensdag in Enkhuizen. Laat dat nu ook gelijk een spot zijn. Ben nu van plan om mijn kitespullen ook maar mee te nemen en er in de avonden een sessie te gaan doen. Waar moet ik in Enkhuizen zijn? En zijn er dingen waar ik rekening mee houden moet? Zijn er daar in de avonden ook nog mensen op het water te vinden?
|
|
|
@LaurenS
|
Enkhuizen met westenwind is geen optie ,je kan beter richting Hoorn rijden.Schellinkhout met W en ZW en Z .Half uurtje knarren
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ben morgen op kinselonie neem mijn gear mee dus mocht het gaan waaien kan ik varen
|
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
het begint op een zondagavondsessie te lijken...
|
|
|
Vinni
|
Morgen nog Texel gang(st)ers naar de Slufter? Ik ben er wel rond 10 uur ofzo!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
ik heb net op mijn stukje motor gereden langs het ijsselmeer en het lijkt al redelijk te waaien , ik heb goede hoop voor morgen ...waar gaan we heen ? de wind is eerst West en draaid aan het einde van de middag naar Noord/West... knmi: De wind is vannacht zuidelijk, overdag draaiend naar west later naar noordwest, matig, kracht 3 of 4. Aan de kust in de middag toenemend naar vrij krachtig of krachtig, 5 tot 6 Bft.
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
1500 uur, 21 knopen West Noordwest... Wijk maar weer een keer onveilig maken.. Is toch alweer VIER MAANDEN geleden.... PPPPPPFFFFFFFFFFFFFFF Jaja, ik schaam me diep jongens.
|
|
|
Arctic_Monkey
|
oeehhh ik twijfel hard om me ziek te melden!!
Maandag ziet er ook nog goed uit
|
|
|
Flyingtrunkie
|
1500 uur, 21 knopen West Noordwest... Wijk maar weer een keer onveilig maken.. Is toch alweer VIER MAANDEN geleden.... PPPPPPFFFFFFFFFFFFFFF Jaja, ik schaam me diep jongens. dat wordt spierrrrrpijijnnnn!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
HAhahaha Denk het niet, genoeg getraind zeg maar... Ze is er nog stil van... Ow ja, en ook op de gym natuurlijk ;-)
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Drie uur is te laat mot om 17.30 weer op het werk zijn.. Fingers crossed voor dinsdag ben ik nl vrij oh ja mannen veel plezier morgen, rip die golven aan barrels.
|
|
|
D@rkSt@r
|
Ziet er naar uit dat het andijk wordt.. nog meer mensen die naar andijk gaan ?
|
|
|
360
|
zit an ijmuiden of wijk te denken
iemand een idee
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Nu is de wind nog Zuid /West ...ik ga eerst even naar Schel..als dat niets is rij ik door naar Andijk ,
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Volgens KNMI westlelijke wind die aan de kust aan kan trekken tot windkracht 5 a 6 Dus mannen allemaal naar de kust lijkt mij Ik blijf wel thuis, beetje de hond uitlaten enzo....
|
|
|
360
|
teigetje kom ook mee die kant op Uurtje knalluh dan werken.
Ik kijk even bij wijk!
|
|
|
bredo
|
Castricum aan zee......lucht trekt open..........wind trekt aan.........in de middag 26 knopen...............nemesis hp 9 meter............mmmmmmmmm dat wordt knallen!! meer naar castricum aan zee? Het waait nu echt al stevig. bredo
|
|
|