zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Morgenochtend kijk ik wel even of het genoeg waait ...als dat zo is ben ik rond 10.00 uur op Schellie.. Edit: het waait nauwelijks en het regent ...blijf maar thuis moet s, middags werken...
|
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik ook effe broodje smeren, spullen pakken en gauw naar Schel. Tot zo
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ja was een goed windje voor de dinsdagmiddag 20/25,knots , jammer alleen van dat gemiezer,volgende keer weer een zonnetje erbij graag
|
|
|
laura
Geen avatar
|
Denk je om 15.30uur naar huis te gaan voor een warme douche na een lekkere maar koude kitesessie, zit je nog steeds op schellinkhout te wachten op je reservesleutel. Sleutel viel in de auto en nergens meer te vinden. Irritant! Nog steeds een hoop kites op het water te zien trouwens. Morgen hopelijk nog een beetje wind en misschien wat meer zon, zou fijne zijn!
|
|
|
Langbeest
|
Was inderdaad een topdag @ Schell. Lekker windje voor de 12. Dat is dan weer lekker Laura, wel je pak aanlaten hoor, misschien duurt het nog wel even. Kan je het water weer op
|
|
|
FlyingHigh
|
Heerlijk windje vandaag op Schell zeg. Jammer van het gemiezer af entoe, maar bloj dat ik gegaan ben zeg. Zit met big smile op de bank Weer een hoop bekenden op de spot, wat de sfeer altijd goed doet. Kimmie heeft goed progressie gemaakt door Brasill. Ging lekker Succes met sleutel Laura
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Dat was een lekker middaggie op Schellie zeg. Goed windje en gesellie Mooi balen Laura. Had het dan even gezegd. Hadden we die reservesleutel toch gewoon even opgehaald.
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Sinds lange tijd weer eens naar S'hout geweest, lekker en gezellig zeg maar ;-) Het was drukker dan ik verwacht had voor een doordeweekse dinsdag middag ..... is het vakantie ofzo :-) ? Om een uur of 14.00 met 21 a 22 knopen ff de 9 van mijn nieuwe set Parkies gepompt. Moest wel wennen aan weinig bardruk maar dat kwam ook nog extra door iets te weinig wind. Dus ook nog maar ff de 12 gepompt en dat was beter.
Ondanks de regen was het top! Laat de herfstwind maar komen!
|
|
|
Langbeest
|
Leuk je weer even te zien Merijn. Volgende keer weer effe bijkletsen
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen ff Wijk .... Check
|
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ben morgen ook eerder klaar kijk wel of er genoeg is aleeeeeeeeeee john manneke gaat gij shoppen met uwe wederhelft in vlaamskeland alvast veel plezier en niet teveel vlaamse frieten eten manneke JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAA
|
|
|
@LaurenS
|
Uurtje of 12 naar Wijk voor een 20 knopen sessie I hope
|
|
|
|
Langbeest
|
Opschieten opschieten, hoop het nog voor donker te halen
|
|
|
@LaurenS
|
Was zalig op Wijk , eindelijk weer zuidwesten woei Was behoorlijk Remie bij de pier,zalig die ruimte. Bunker was ook niet te druk,paar keer op en neer geweest, lekker hoor das Mer
|
|
|
|