|
|
Haring High Richardt
|
Nou vooruit dan maar Het leuke van deze bloopers El gouna is dat het niet de orginele film is De origenele Bloopers film heeft er een paar uur op gestaan. maar na bedreigingen met rechtzaken en gerechtelijke procedu,s, ME. politie te paard heb ik hem er gauw afgehaald Anders was ik helegaar uitgekleedt en failliet verklaardt , pufffffffffffffffff . Het scheelde een haartje !!
http://vimeo.com/9230075
|
|
|
|
|
Giertje
|
Het ziet er weer gelikt uit Peter! Nu nog een knappe kite er bij en wachten op voldoende woei.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Mooi boardje Peter lekker voor reserve, ik durf het bijna niet te vragen............. Mag moi hem een keer proberen
|
|
|
|
meccaloha
Logs: 0 | 4 uur
|
Hij is binnen ,de nieuwe Trax 2015 ,met grote dank aan VanDenBergSurf en F-one Nederland. want........ de shotgun van Lieuwe is alleen voor de even dagen?
|
|
|
|
joosie
|
Goed geregeld door vd berg, toch mooi dat ondanks de vele Trax boardjes die breken er weer een mooie oplossing komt van F-one Deze 2015 ziet er weer top uit, is deze al verbeterd in sterkte ten opzichte van de 2014?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Heb hem in September op texel even getest, board is iets dikker volgens mij , zwaarder en en ook een stuk stijver. Denk dat deze Trax wel een stuk sterker is dan voorgaande jaren.
|
|
|
@LaurenS
|
Heb hem in September op texel even getest, board is iets dikker volgens mij , zwaarder en en ook een stuk stijver. Denk dat deze Trax wel een stuk sterker is dan voorgaande jaren.
Klopt, board is vooral onder de pads een stuk dikker geworden ,de inserts zijn sterker uitgevoerd zodat dit board eventueel ook met boots gevaren kan worden.,maar als je dat zou willen kan je toch beter voor de Spicy gaan denk. De 2015 Trax ilijkt toch echt minder stijf dan het 2014 model.Rocker lijkt tov het 2014 ook iets te zijn afgenomen. Al met al ziet het board er naar mijn mening ubergeil uit,maar dat is van ondergeschikt belang Ik zie vrijdag een zuchtje wind voorbijkomen,duimen maar
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Waar gaan we heen vrijdag Edam, Enkie Ben vrij namelijk En dat board van je vind ik echt supergaaf. Wil ik wel een keer testen
|
|
|
TBK
|
Edam vind ik bagger . Zullen we maar Enkhuizen of Medemblik doen ! Vergeet geen anti- vries mee te nemen.
|
|
|
Ride
|
Edam aan de Zuidkant is best oké hoor. Noordkant vind ik ook een klotsbak en schapenstrontstrandje Maar Enkie is ook goed hoor. Als er maar wind is
|
|
|
Giertje
|
Wat denken jullie van Dijkmanshuizen. Als er ergens woei is dan is het daar.
|
|
|
TBK
|
Ik hou het dit keer op Enkhuizen als ie echt OZO blijft. Lekker de ruimte
|
|
|
Ride
|
Ga je naar Texel Ger Ik doe vrijdag ook Enkie als de wind zo blijft. Beste is ie dan om op te stappen bij de steigertjes denk ik. Komt ie net wat mooier binnen als dat ie aan het strandje doet. Eerst maar zien of die wind blijft staan voor vrijdag. Hij is nu alweer minder als dat er vanmorgen aangegeven werd Maar ja, nog steeds 17-21 knopen afgegeven voor Enkhuizen. Net mooi om wat nieuwe dingetjes uit te proberen met de 11m
|
|
|
Giertje
|
Texel Als het moet dan moet het.
|
|
|
TBK
|
Is wel een stuk kouder Giertje, dichter bij de Noordpool en jij heb nog geen droogpakkie ! Brrrrrrrrrrrrrrrr
|
|
|
@LaurenS
|
Is wel een stuk kouder Giertje, dichter bij de Noordpool en jij heb nog geen droogpakkie ! Brrrrrrrrrrrrrrrr Biecht je het zelf op Ger of moet ik het doen ?
|
|
|
|
Giertje
|
Wat maak je me nou Peter? We zouden het toch stil houden dat ook ik een watje geworden ben. Vrijdag gaan we het nieuwe pakkie uitproberen.
|
|
|