Haring High Richardt
|
Wat maak je me nou Peter? We zouden het toch stil houden dat ook ik een watje geworden ben. Vrijdag gaan we het nieuwe pakkie uitproberen. Ongelofelijk, de man met de koudste ballen van Schelli en altijd klappertanden en heel korte sessies in de winter is een mietdtje geworden Het valt me toch tegen van je Ger, dacht altijd dat je een bikkel was Veel plezier op TEKSEL morgen Teksel is helegaaaar Top
http://vimeo.com/73679777
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen toch maar Blikkie checken , wind is almost Oost. De 14 meter gaat mee
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ben vrij dus eerst uitslapen en dan maar is kijken of het uberhaupt wel gaat waaien. Zal dan een uur of 11 a 12 worden denk ik .
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik ga morgen Enkie bezoeken. Zit toch nog wel Zuid in de wind dus meestal Enkhuizen iets beter. Ben rond 9 uur bij de steigertjes
|
|
|
@LaurenS
|
Jammerrrr ,Ik doe Blikkie ,staat toch vaak wat meer ,ennuh dat vlakke water in het haventje blijft lonken ....
|
|
|
joosie
|
Ik heb geen kite"s meer alles verkocht, nog ff wachten op mijn nieuwe speelgoed Have fun Badgasten morgen
|
|
|
Ride
|
Mocht Enkhuizen niks zijn, rijd ik wel effe door. Als Enkie top is, ga ik daar . Wat gaat het worden Joost
|
|
|
joosie
|
Zal ff aan Sinterklaas vragen 7 + 9 catalyst en 11m Edge staan in bestelling kijken of ze in mijn schoen passe
|
|
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Niet te hard oppompen vriend, hij wil nog wel eens knallen.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lekker bezig Peter, knallen met dat ding en dan bedoel ik niet ontploffen Wat ligt daarnaast dan ?
|
|
|
Ride
|
Ja, ligt nog een nieuwe kite hè. Heb ie er weer 2 gekocht Windvoorspelling op Enkhuizen is volgens windfinder beter dan op Medemblik. Nu al 12-15 knopen en toenemend. Zou in de loop van de ochtend en dag alleen maar meer worden met een klein zonnetje. Tot zo heren
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ja hoor heb ik weer, we gaan vandaag verhuizen naar een andere inrichting dus wordt een drukke dag. Veel plezier allemaal,
|
|
|
Haring High Richardt
|
Allemaal veel plezier vandaag Ik mot zo naar Alkmaar naar het ziekenhuis i.v.m. operatie aan mijn rechterhand en dan voor mijn pink die krom staat. Kan voorlopig ongeveer 4 weken niet kiten Shit happens Het lefe is k...dt Foto is van vorige operatie in 2010 van mijn linkerhand
|
|
|
|
Giertje
|
Sterkte Richard en maar hopen op een snel herstel. Het zat wel weer goed komen we zijn nog lang niet van je af.
|
|
|
audi
|
Moeie kite Peter
Sterkte Richard hopen dat het snel weer beter gaat.
|
|
|
|