Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ja hoor hatseflatser hij was weer lekker op Wijkiki met de 10m zonnetje er bij en lekker de golven af racen wat een genot weer zeg. De reddingsbrigade was ook druk bezig volgens mij zochten ze iemand. Richard kwam een kite tegen verder op zee waar geen mannetje of vrouwtje aan vast zat Al met al een lekker daggie en niet druk heerlijk weer
|
|
|
|
Giertje
|
Ongelofelijk, daar gaat toch elke vrouw voor uit de slip.
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Moest toch effe 2x kijken wie die man links was. Hahahahaha, gewoon al je krullen eraf. Zou je zo voorbij zijn gelopen als je naast me stond Ben ook weer thuis na een heerlijk lang weekend Brussel. Lekker geshopt. Nou maar weer wind dan. Wanneer gaan we weer losssss. Ik kan waarschijnlijk donderdag pas weer. Vooralsnog goed windje voorspelt
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Dat was een lekkere sessie op Ijmuiden, goed de gaastra pure 9m kunnen testen en hij bevalt goed. Ik had m'n twijfels bij 3 struts over de stabiliteit maar hij was heerlijk stabiel, voorspelbaar gedrag en daarnaast springt en loopt ie prima. Binnenkort nog maar eens aan hangen voor ik naar Kaapstad ga.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Was op Schell ook niet verkeerd lekker zonnetje en een matig windtje ... maar genoeg voor een beetje speelvaren met mijn 9 mtr Edge had misschien ook beter een keer naar wijk kunnen gaan ......maar ja al dat zand He"
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was op Schell ook niet verkeerd lekker zonnetje en een matig windtje ... maar genoeg voor een beetje speelvaren met mijn 9 mtr Edge had misschien ook beter een keer naar wijk kunnen gaan ......maar ja al dat zand He" Ooit zal je 't leren, verstand komt met de jaren?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Top sessie op Wijk met de 9 meter,eerst de 11 gepakt maar daar waaide het veel te hard voor Was heerlijk na de operatie en 5 weken niet te hebben gevaren. Omaas zweet handschoenen aan zodat alles lekker begon te zweten van de hitte , heeeeerlijk De reddingsbrigade was ook druk bezig volgens mij zochten ze iemand. ThumpDown Richard kwam een kite tegen verder op zee waar geen mannetje of vrouwtje aan vast zat Klopt, alleen een kite en nergens iemand te bekennen Iemand hier iets over gehoord ??
|
|
|
|
@LaurenS
|
Mooi windje voor de 11 vandaag met 22 knopies, nog mensen in voor een sessie op Wijk na de regen Anders misschien schell bij voldoende woei aldaar ?
|
|
|
FlyingHigh
|
Staat 15-18 knoopies Op Schell Peet! Ik sla ff over. Donderdag en vrijdag zien er weer lekker uit op de regen na. Ben ik weer van het partijtje
|
|
|
Tim_GTS5
|
Schel is de enige spot voor jou natuurlijk
|
|
|
|
Jelle
|
Dinsdagochtend! Zonnetje op IJmuiden, mooi vlak water met west en hoogwater, en... graties parkeren!
|
|
|
|
ErikFanatic
|
Ging gistermiddag tussen 12:00 / 15:00 lekker los @ Egmond aan Zee. Voor het eerst met handschoenen gevaren, kwam er alleen achter dat ik twee linker handschoenen heb gekocht in verschillende maten. Met pijn en moeite aan gekregen wat vervolgens de hele sessie niet optimaal was natuurlijk. Maar de condities maakte alles goed. Heb de 9m eindelijk op redelijke hoogte in die loop gegooid, wat een adrenalinerush
|
|
|
Jelle
|
Klinkt als een plan ijmuiden hoelaat Hi Mikey, half elf waarschijnlijk. Wijk Pier heeft ook wel vlak water maar is langer lopen.
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Dinsdagochtend! Zonnetje op IJmuiden, mooi vlak water met west en hoogwater, en... graties parkeren! Ongelofelijk, mis alleen de palmbomen nog je bedoel de eerste 4 uur gratis parkeren, daarna het volle tarief, oftewel een familie bak kibbeling met saussss ben je kwijt dan Ben morgen ook vrij, erg he maar wat wordt het ?? Wijk of Ijmuiden ???
|
|
|
Jelle
|
Hebben ze kibbeling bij de Bunker dan?
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hebben ze kibbeling bij de Bunker dan? Nee......... dat ben je kwijt als je parkeer bij IJmuiden na 4 uur parkeren, o ja, wel met sausss
|
|
|
|