Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Klein uurtje gekite op Wijkiki bunkert maar ja ik ging ook pas om 13.00 uur het water op. Wel effe lekker een paar heen-en-weer-winders gemaakt naar de pier
|
|
|
Langbeest
|
Prima middagje op Wijk, lekker zonnetje erbij Sas ging prima op zee, effe wennen maar prima
|
|
|
PeeWee
|
Toch leuk gespeeld op wijkie, vooral in de late ochtend was het goed te doen.
See joes
|
|
|
|
|
robbertvandermeer
|
Ook heerlijk tussen pier en bunker gevaren, lekker zonnetje erbij, niks mis mee.
|
|
|
DM2008
|
Was allemaal net te weinig voor mij, helaas. Kwam net niet genoeg op snelheid om de kust te kunnen verlaten.
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
Ik was ook wat laat, heb uiteindelijk met de fly en de Nugget nog wat rakken gevaren in wijk, maar dat was geen feest meer. Wel vol bewondering gekeken naar iemand met een edge en een foil. Was lekker aan het cruisen.
|
|
|
japo
Geen avatar
|
Prima middagje op Wijk, lekker zonnetje erbij Sas ging prima op zee, effe wennen maar prima
Gooo Sas!!!
|
|
|
denmen
|
Woensdag oosten wind, is schellinkhout dan een goeie spot? Op de satelliet kaart lijkt hij een beetje van het land af te komen Gr.
|
|
|
Langbeest
|
Beter is om richting Medemblik of Enkhuizen te rijden
|
|
|
|
denmen
|
schellinkhout is met alle windrichtingen perfect
Dat moet de burgemeester van schellinkhout zijn B-)
|
|
|
|
denmen
|
Bedankt voor de reacties. Edam ben ik niet eerder geweest ziet er goed uit voor oosten wind.
|
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Goede keuze Weer eens wat anders dan die "zwarte randen" in de lucht
|
|
|
joostelias
|
Edam is bout....Beter is om richting Medemblik of Enkhuizen te rijden...Andijk kan ook!
Overigens de laatste keer dat ik op zaterdag mensen help hun kite op te laten op Schellinkhout....wat een gevaarlijke bedoeling, meestal zijn t de beginners die Schellinkhout op zaterdag opzoeken en bij t oplaten zich niet realiseren dat zij aan t roer staan....
Tip: vraag van te voren altijd even hoe lang iemand al kite :-/
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Hee Joost! Hoezo vind je edam "bout" ? Ben wel beniwued leek me een mooie optie voor woensdag...
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
edam heb je stuk minder ruimte om je kite op te laten tov medemblik en enkhuizen. Met uitvaren vanaf de kant moet je bij edam eerst een stukje hoog aan de wind varen wil je een beetje vrij van de kant komen en ruimte hebben om te springen. Ga er miss heen woensdag aangezien ik in Zaandam werk en daar het snelst op het water ben
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
hee kiteruitschell, aan de zuidkant dan toch? daar ben ik een keer geweest van de winter toen ik nog geen hoogte kon houden... vond het wel een prima spot, geen bomen iig en had mn kite zelf in het water staande opgelaten. Maar omdat ik geen hoogte kon houden was het 1 drama haha Ik twijfel tussen edam en schell voor woensdag maar denk ook edam. lekker dichtbij amsterdam voor mij...
|
|
|
@LaurenS
|
Schell met Oost ,zo 1982.
|
|
|