Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ijskoud. Ik doe mijn droogpak aan Ik ook, nog effe een bakkie pleur erin en op naar Enkie.
|
|
|
arvidnl
|
Ga ook zo richting enkhuizen. Neem mijn winterpakkie ook maar mee.
|
|
|
joosie
|
Brrrr 6 graden nu 6-4 pak en schoentjes met kap op mn kop gaat t wel weer lukken vandaag, Hoppa hoppa op naar het heerlijk rustige sprookjes bos waar alle kites in hangen
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ga vandaag ook maar eens naar Enkhuizen.....moet er erg gezellig zijn vandaag . Hoop wel dat de wind een beetje goed blijft doorstaan vandaag...
|
|
|
Berd
Geen avatar
Logs: 0 | 42 uur
|
Muiderberg. Ik wacht nog even tot uur of 12...dan zonnetje wat hoger en iets meer knopen volgens windguru...
|
|
|
@LaurenS
|
Ik blijf vandaag dicht bij huis, gewoon omdat het kan met 27 knots in de achtertuin Ben pompuh ,ltrz...
|
|
|
DM2008
|
Ochtendje Muiderberg gedaan, stervenskoud! Het was klooien voor vrijwel iedereen met kites kleiner dan 13m. Gelukkig had ik de Fly opstaan, daarmee goed gepowerd en in de vlagen hard trappen. Volgende keer schoentjes aan hand en voet erbij, dan houd ik het wat langer vol.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Enkhuizen was wel lekker kou viel mee . Jammer dat die woo weigerde download wel de sessions maar niks te zien alweer helemaal klaar mee
|
|
|
|
|
bushmaster
Logs: 0 | 7 uur
|
Ik was rond 14.00 uur op blikkie maar toen was het goed te doen met de drukte. Heerlijk gevaren met de 9m edge.
Weet iemand hoe die core kite in de bomen beland is? Die zit goed in de knoop zeg!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer eens een Top op Enkhuizen .. wel erg druk zeker wel meer als 100 kites in de lucht maar je heb daar op het water voldoende de ruimte... zeker in het "ouwe lullen hoekje "was het lekker met stukken vlak water waar je aardig hoog kon springen ..ben ook een aantal keren naar de vuurtoren (links) gevaren en daar was ik helemaal alleen met heerlijk golven.. toch nog bijna 4 uur op het water gestaan . hopelijk meer van zulke dagen.
|
|
|
FlyingHigh
|
Enkhuizen was wel lekker kou viel mee . Jammer dat die woo weigerde download wel de sessions maar niks te zien alweer helemaal klaar mee
Heb je het via apple gedaan? Dan moet je volgens het mailtje van WOO eerst de nieuwste update draaien. 9.01. Maar er is in iddels al 9.02.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Het was weer eens een Top op Enkhuizen .. wel erg druk zeker wel meer als 100 kites in de lucht maar je heb daar op het water voldoende de ruimte... zeker in het "ouwe lullen hoekje "was het lekker met stukken vlak water waar je aardig hoog kon springen ..ben ook een aantal keren naar de vuurtoren (links) gevaren en daar was ik helemaal alleen met heerlijk golven.. toch nog bijna 4 uur op het water gestaan . hopelijk meer van zulke dagen. Je was lekker bezig trouwens! Die dubbele backroll-kiteloop was erg vet om te zien!
|
|
|
meccaloha
Logs: 0 | 4 uur
|
ok thx ga het proberen
Het gaat om de beta versie 9.1 en niet 9.01 of de 9.02! Als je wil kan ik de link van Woo & Apple Ff doorsturen
|
|
|
CvdM
Logs: 0 | 4 uur
|
Lol op Enkhuizen hing er ook al een core kite in de boom (met nog een tweede ernaast), vanaf de waterkant Heb het niet zien gebeuren maar zag er niet best uit
Wel fantastische dag vandaag Ondanks de drukte genoeg ruimte op het water
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Haha, op Enkhuizen ook al een Kor in de boom, Medemblik ook. Drukste dag van het jaar op Medemblik iig, op Enkhuizen dus blijkbaar ook super druk. Was weer een lekker dagje. 7/6 pakje aan, lekker warm
|
|
|
arvidnl
|
Lekker dagje enkhuizen vandaag. Van 11.15 tot bij 16.00 lekker wezen varen met de 7 meter en het golfsurfboardje. Was een mooie dag om mijn nieuwe winterwetsuit ts testen. Hij is goedgekeurd. Geen moment koud gehad.zelfs zonder handschoenen. Zelfs erg warm op een gegeven moment. idd super druk maar op die paar in de boom geparkeerde kittes en twee in elkaar gedraaide kites bij het te water gaan bij de steiger.viel het mee. Zag wel een ambulance om 11 uur voorbij het zwembad rijden met sirene. Richting het strand. Ging ook weer weg met af en toe een sirene. Iemand meer info?hoop dat het meevalt.
|
|
|
Youri
|
Vandaag voor het eerst op Enkhuizen geweest. Erg goede sessie gehad, voor het eerst gevaren met m'n nieuwe 9m en gelijk nieuw record met springen helaas was de landing ruk. Wel oppassen voor het gladde steigertje op de blote voetjes.
Er hingen er idd 2 in de boom. Best zuur.
|
|
|
Idefixe
|
Die ambulance in de ochtend was volgens mij niet "kitesurf gerelateerd" . Hij reed door tot aan de camping......
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Haha die kites in de boom, is niet alsof een boom zich constant verplaatst dat je hem niet kunt ontwijken.
|
|
|
Giertje
|
Ook op Edam mega druk. In de ochtend ging het nog wel maar tegen de middag werd het gewoon te gek. Even kijken of het morgen ochtend ook nog waait.
|
|
|
Bbtw
Logs: 0 | 118 uur
|
Enkhuizen was erg lekker vandaag met een goed en stabiel windje voor de 9
|
|
|