@LaurenS
|
Moet je wel tegen zand golven en zout kunnen...gister hier 4 mtr bakken bij doodles beach , werd er af en toe toch bang van , maar ook dat vlak ertussen ...zo mooi. Dinsdag weer in NL
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Op zee is het vaak een stuk minder vlagerig, schel is dan helemaal een k u tspot Kan ik niks tegen in brengen. Alleen dat Schell tot een goede 30 kts wel heel erg lekker is!!
|
|
|
the littleman
|
Zee is mooier, leuker maar ook 1,5 uur extra rijden voor mij dus....
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zee is mooier, leuker maar ook 1,5 uur extra rijden voor mij dus....
Tijdnood ? Beter een lekkere sessie, zonde v/d verspilde wind voor een bagger sessie
|
|
|
Eltimm
|
Is Schel vaarbaar met NW?
|
|
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Morgen nog leute naar WAZ? Zo ja hoe laat en waar? Wel zin een sessie zeker nu ik handschoenen heb
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Was top op wijk bunker, heel even regen voor de rest zon
|
|
|
|
the littleman
|
Meestal wel Tim! Te weinig tijd, maar laatst op Egmond gevaren en wel weer erg prettig hoor op zee. Dus als ik de tijd heb, ga ik dit jaar zeker meer naar zee.
|
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Is Schel vaarbaar met NW? NW is Andijk geen schel Heel goed, laten we deze er vooral inhouden. Mooi rustig op Schell met NW
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
beetje matig sessietje op WAZ gister. Wel even leuk op het water gestaan maar net wat weinig wind voor de 11. Wel toffe poel is daar bij de bunker aan het ontstaan met laag, lange streep kniediep supervlak.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
beetje matig sessietje op WAZ gister. Wel even leuk op het water gestaan maar net wat weinig wind voor de 11. Wel toffe poel is daar bij de bunker aan het ontstaan met laag, lange streep kniediep supervlak.
Die was er van de zomer ook, echter maar 10-15m breed, weinig ruimte voor tricks oefenen dus.
|
|
|
FlyingHigh
|
Moet je naar schell gaan. Heb je vlak water zat om je tricks te ofenen
|
|
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Ja, eigenlijk is Schell helemaal niet geschikt als beginnerspot! Vlagerig en een klotsbak
|
|
|
Oli4k
|
Tricks oefenen in die strook voor de zandbank is niet altijd verstandig. Het kan heel ineens verraderlijk ondiep worden en je ziet niet waar. Grote kans op au. Of op vin-schrapen met je surfboard. Ook au.
|
|
|
FlyingHigh
|
Schel en vlak? Is 1 grote klotsbak Het lijkt wijk wel hé?!! 10 keer geweest en tien keer klotsbak! Zelden mooie banen. Mega vlak water heb je trouwens in het haventje bij Schell
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Maar het haventje bij schell wel!!
jahaaaah, en zekers een beginnerspot... NOT btw, zelfs daar klotst het wel eens
|
|
|
FlyingHigh